XXL Nutrition

Strive4muscle's log

Bezoekers in dit topic

Dag 12:

Met elke oefening in mn schema omhoog kunnen gaan in gewicht of reps.
Om een voorbeeld te geven van een aantal compounds:
BP +5kg
DL +10kg
Squat +5kg
OHP +5kg

Lichaamsgewicht is nu +3kg, zal wel wat vocht vasthouden maar sta voor mn gevoel nog steeds even droog als niet droger! aders op schouders, benen, buik, armen lijken wel spinnewebben :D
Ook binnen en buiten de gym al een aantal keer erop aangesproken dat ik goed vooruit ga.

Voeding verhoogt met 200-300 calorieen.

Sides:

- torenhoog libibo ( geen problemen mee:p )
- iets korter lontje af en toe ( onder controle )
- gister merkte ik onder het trainen dat ik iets sneller buitenadem was ( maar nog niet zo heftig zoals vaak wordt beschreven op tren )

Zoals jullie kunnen lezen, gaat het wel lekker :p
 
Lekker kerel, na 2 weken +3kg :thumbs:

Blijf je gewoon volgen.. En al een beslissing genomen over pix? Ben stiekem wel benieuwd naar die trenveinz bro haha!
 
Lekker kerel, na 2 weken +3kg :thumbs:

Blijf je gewoon volgen.. En al een beslissing genomen over pix? Ben stiekem wel benieuwd naar die trenveinz bro haha!

+1

klinkt goed allemaal tot nu toe.
 
Lekker kerel, na 2 weken +3kg :thumbs:

Blijf je gewoon volgen.. En al een beslissing genomen over pix? Ben stiekem wel benieuwd naar die trenveinz bro haha!

Over de pics ben ik nogaltijd niet uit... Ivm herkenbaarheid van fysiek. Als zoiets bekend wordt in RL kan ik nog wel eens wat narigheid op het werk verwachten :p en dat is het me niet waard.... Hoe graag ik deze progressie ook met jullie had gedeeld...:(
 
Laatst bewerkt:
Als je geen tattoos ofzo hebt wordt je echt niet herkent met een neutrale achtergrond..
 
Als je geen tattoos ofzo hebt wordt je echt niet herkent met een neutrale achtergrond..

Begrijp wat je bedoeld, maar ik neem toch de keuze om geen risico te lopen
 
Sinds gister toch wat last van gevoelige tepels, klieren erachter beginnen iets op te zetten maar dat heb ik de vorige keer ook op test/bold ook gehad.

Wat zeggen jullie? Nog even een aantal dagen aankijken of beginnen met aro?
 
Sinds gister toch wat last van gevoelige tepels, klieren erachter beginnen iets op te zetten maar dat heb ik de vorige keer ook op test/bold ook gehad.

Wat zeggen jullie? Nog even een aantal dagen aankijken of beginnen met aro?


Bij test - tren had ik ook wat last van kleine gyno. Toen 10mg aro ED genomen voor een paar weken en dat hielp. Na de kuur heb ik een paar weken gecruised (daarna off) en toen is de gyno helemaal weg getrokken.
 
Hoe lang ga je de dbol nog nemen?
 
Bij test - tren had ik ook wat last van kleine gyno. Toen 10mg aro ED genomen voor een paar weken en dat hielp. Na de kuur heb ik een paar weken gecruised (daarna off) en toen is de gyno helemaal weg getrokken.

Mmm, zou het erger worden ga ik dit ook proberen. Eerst nog een aantal dagen kijken wat gebeurd en dan is de beslissing snel gemaakt ;)

---------- Toegevoegd om 21:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:59 ----------

Hoe lang ga je de dbol nog nemen?
Nog 4 weken, de gevoeligheid had ik bij mn vorige kuur ook daarom kijk ik het nog een aantal dagen aan.. nog geen zichtbaarheid van gyno, voel geen knobbel maar een opgezet kliertje.
 
Dag 15:

+3,7kg lichaamsgewicht
Vetpercentage vandaag laten meten met een 7 punts meting 7,5% (0,5% gestegen)

Alles gaat nog steeds prima, kan tot nu toe alleen nog maar positief praten over deze lean bulk kuur! Vasculariteit neemt met de dag toe, volheid, kracht. Zie ook steeds meer ogen mijn kant op kijken:p

De opgezette klieren zijn niet erger geworden, wordt natuurlijk goed in de gaten gehouden.
 
hoe gaat het hier?

Gaat zalig bro! Heb ook eens een aantal omtrekken opgemeten:

Armomtrek +1cm
Beenomtrek +1,5cm
Borstomtrek +0,5cm
Taille +0,5cm

Gewicht is nu +4 kg, de calorieën zitten nu op een 3800-4200.

De calorieen ga ik zeker niet verhogen want het gewicht blijft nog steeds stijgen en wil uiteraard ook mn vp niet te ver op laten lopen.

Gewichten klimmen training na training omhoog en de pomp en vasculariteit tijdens het trainen is unreal. Klier is stabiel, niet meer of niet minder geworden. Begin alleen weer wat last te krijgen van acne… Hopen dat dit niet uitbreekt anders neem ik direct actie.

Jij of iemand anders misschien enig idee wanneer de real tren-sides om de hoek komen kijken?

Fijne zondag
 
Laatst bewerkt:
je hoeft niet persee sides te krijgen van tren..
 
guy in mijn gym pakt 400mg 1x per week, heeft 0 sides.
 
Lekker bezig!

Wanneer Tren sides op kunnen duiken zou k niet weten man ben zelf nog roid maagd. Maar idd niet iedereen krijgt er per definitie (veel) mee te maken. Persoonsgebonden.. Zolang ze uitblijven, prima toch?
 
Dank voor de reacties,
Ik denk dat het antwoord wel duidelijk is :p ben nog geen 3 weken bezig dus is ook nog veels te vroeg om daaruit een conclusie uit op te nemen.
 
Laatst bewerkt:
Tren sides starten bij mij pas na een week of 6-7.

Zweten en slecht slapen komt snel bij mij maar de echte "tren" sides die komen later maar als ze er zijn dan merk je het wel.
 
Tren sides starten bij mij pas na een week of 6-7.

Zweten en slecht slapen komt snel bij mij maar de echte "tren" sides die komen later maar als ze er zijn dan merk je het wel.
Aha ok, dankjewel voor je reactie. ;)
 
Straks weer nieuwe update!
 
Back
Naar boven