MuscleMeat

Strive4muscle's log

Bezoekers in dit topic

Hebben jullie ook dat jullie zoveel kg kwijt raken op vakantie aan spiermassa? Als ik 2 weken op vakantie ga, blijf trainen en goed eet dan val ik 4 kg spier af en ik kom 2kg vet aan. Wat kan ik hieraan doen?

Grt,

Sjors
 
Hebben jullie ook dat jullie zoveel kg kwijt raken op vakantie aan spiermassa? Als ik 2 weken op vakantie ga, blijf trainen en goed eet dan val ik 4 kg spier af en ik kom 2kg vet aan. Wat kan ik hieraan doen?

Grt,

Sjors
Nee kerel... Als ik op vakantie ga kom ik bij :P ik eet namelijk alles wat los en vast zit! ik adviseer je een all inclusive hotel te pakken en je hotel arm te eten.
even serieus... je gaat geen 4 kilo spiermassa afvallen op vakantie, ja als je eet als een varken ga je vochtiger en vettiger worden.. maar hoe vaak ga je op vakantie, leef je dan ook een keer uit.. tenminste dat is mijn insteek. Zodra je terug bent van vakantie back on the diet en je bent binnen een week of 2 weer op schema.
 
Hebben jullie ook dat jullie zoveel kg kwijt raken op vakantie aan spiermassa? Als ik 2 weken op vakantie ga, blijf trainen en goed eet dan val ik 4 kg spier af en ik kom 2kg vet aan. Wat kan ik hieraan doen?

Grt,

Sjors


High Test
High Tren
Medium Mast

6500 kcals a day.
 
iemand hier de tri tren van hun al geprobeerd? ben er enigzins benieuwd naar maar anders houd ik het bij para en E ( niet tegelijk )
Prima middel, 0.5ml eod is al lekkere dosering. Doe je er ook lang mee.
 
Helemaal vergeten de traing van gister te loggen:

Delts en traps:

Db shoulder press
15x30kg
12x36kg
10x40kg
8x44kg
6x48kg
Deze oefening ging echt lekker, na lange tijd nog eens te hebben gedaan duidelijk krachtgains

Behind the neck smith machine press
4x8x70kg (5 sec negatief, 1 sec pauze onderaan en omhoog)

Cable front raise
4x15x15kg

Cable side lteral raise
4x12x15kg

Rear delt machine
4x15x75kg

Upright row
4x15x30kg (30 sec rust tussen sets)

Dumbell shrugs
4x12x50kg

Behind the back smith machine shrugs
3x12x80kg

Cardio; 20 min fietsen

Korte en krachtige training! 1 uurtje en ik zat al cardio te doen.

Kracht begint nu duidelijk te komen, de 'look' zit er nu ook weer aardig in. Krijg weer veel opmerkingen en merk zelf ook dat ik weer stukken voller/massiever oog. Voeding laatste 2 dagen redelijk onder controle en dan zie je het vocht weer wat afzakken en meer aders komen, dat is wat we willen dus vasthouden :p helaas wordt er met pasen toch weer uitgegeten met de familie, dus halllo vochtgains. Al met al gaat het wel lekker, ik schat nog een 5 weken door te gaan en dan m'n cruise te starten.

Straks laatste training van de week wat armen zal zijn, misschien dat ik nog wat deadlifts op het begin erin ga gooien want die moeten we echt weer oppakken!
 
Strive4muscle ongelofelijk shredded is gruwelijk maar die vollere/massievere look zoals je inderdaad zegt is toch ook heerlijk man ;) Zou me niet te gek laten maken door het feit dat je vp ietsjes gaat/aan het oplopen is.

Wat betreft die Bold. Heeft iemand hier ervaring met die 500mg/ml van hun? Ik ga 600/625mg zetten maar twijfel tussen de 250 mg/ml en 500 mg/ml ivm pip...
 
Strive4muscle ongelofelijk shredded is gruwelijk maar die vollere/massievere look zoals je inderdaad zegt is toch ook heerlijk man ;) Zou me niet te gek laten maken door het feit dat je vp ietsjes gaat/aan het oplopen is.

Wat betreft die Bold. Heeft iemand hier ervaring met die 500mg/ml van hun? Ik ga 600/625mg zetten maar twijfel tussen de 250 mg/ml en 500 mg/ml ivm pip...
Ik heb nu de 500mg/ml (equi-max) 0 pip. Zou me er geen zorgen over maken, degene die die mix-oils maakt moet wel een prima scheikundige achtergrond hebben!
 
Heb 4x para 2x bold 500 2x tren E. 1 trest en nog wat dingen besteld.

13 potjes moet ik eerst wel even mee kunnen doen
Zit nu op 75mg para eod, wacht met hoger doseren mocht je daaraan denken, zit er nu week of 2/3 op en begint nu echt op te borrelen
 
Ik heb nu de 500mg/ml (equi-max) 0 pip. Zou me er geen zorgen over maken, degene die die mix-oils maakt moet wel een prima scheikundige achtergrond hebben!
Oké, en valt die in de smaak? Zo ja da pak ik die ook gewoon wss. Scheelt me ml's. Dan zou ik het redden met me 5ml spuit, anders moet het verdeeld worden.

Wat betreft die blends, vind dat redelijk sick. Die blend met MT erin enzo, holy. Daar waag ik me nog ff allemaal niet aan haha. Zolang ik thuis woon zoveel mogelijk 1x /week te prikken ipv e(o)d.
 
Zit nu op 75mg para eod, wacht met hoger doseren mocht je daaraan denken, zit er nu week of 2/3 op en begint nu echt op te borrelen

Ga eerst 6 weken op 225 mg para ( kan zijn dat ik naar 300mg ga ) en 300mg test pp en 300 mg npp.

daarna op 1000mg bold 400 test en 400 /600 tren E maar wil strive's topic niet verstieren haha
 
Oké, en valt die in de smaak? Zo ja da pak ik die ook gewoon wss. Scheelt me ml's. Dan zou ik het redden met me 5ml spuit, anders moet het verdeeld worden.

Wat betreft die blends, vind dat redelijk sick. Die blend met MT erin enzo, holy. Daar waag ik me nog ff allemaal niet aan haha. Zolang ik thuis woon zoveel mogelijk 1x /week te prikken ipv e(o)d.

die boldenone is niet normaal. Heb zelf nooit zo snel aders maar die onderarm op me avatar was na 14 dagen op equi max op een % of 11/12
 
Oké, en valt die in de smaak? Zo ja da pak ik die ook gewoon wss. Scheelt me ml's. Dan zou ik het redden met me 5ml spuit, anders moet het verdeeld worden.

Wat betreft die blends, vind dat redelijk sick. Die blend met MT erin enzo, holy. Daar waag ik me nog ff allemaal niet aan haha. Zolang ik thuis woon zoveel mogelijk 1x /week te prikken ipv e(o)d.
Werkt prima, zoals het hoord, ik zou vaker per week prikken, stabielere waardes, sneller zichtbaar effect (boldlook) en minder sides
 
Strive4muscle ongelofelijk shredded is gruwelijk maar die vollere/massievere look zoals je inderdaad zegt is toch ook heerlijk man ;) Zou me niet te gek laten maken door het feit dat je vp ietsjes gaat/aan het oplopen is.

Wat betreft die Bold. Heeft iemand hier ervaring met die 500mg/ml van hun? Ik ga 600/625mg zetten maar twijfel tussen de 250 mg/ml en 500 mg/ml ivm pip...
Nee precies, gelijk heb je... Beetje de middenweg zoeken nu.

Die equi-Max is prima, ik heb er nooit problemen met pip op gehad.
 
Strive4muscle ongelofelijk shredded is gruwelijk maar die vollere/massievere look zoals je inderdaad zegt is toch ook heerlijk man ;) Zou me niet te gek laten maken door het feit dat je vp ietsjes gaat/aan het oplopen is.

Wat betreft die Bold. Heeft iemand hier ervaring met die 500mg/ml van hun? Ik ga 600/625mg zetten maar twijfel tussen de 250 mg/ml en 500 mg/ml ivm pip...
Die boldenone is de shit! 4 weekjes en je hebt al die typische bold look bij je schouders, naarmate de weken vorderen wordt het alleen maar beter.
 
Back
Naar boven