Fitness Seller

Strive4muscle's log

Bezoekers in dit topic

Dag 22:

Gewicht +4,5 kg
Gewichten klimmen nog steeds iedere training! Ook in de kleren is de gewichtstoename goed te merken, alles zit stukken strakker, ik vind het niet erg hoor :p ook foto's in dezelfde poses naast elkaar gehouden en duidelijke verschillen. Voeding niets aan veranderd zodra het gewicht een aantal dagen blijft staan, ga ik weer kleine stapjes omhoog in calorieen.

Slapen gaat nog steeds goed, geen last van overmatig zweten ( soms wel warmteuitbarstingen), klier is niet erger geworden. Hier en daar wat acne..

Nog steeds gaat alles lekker :cool:
 
gaat lekker zie ik.

wat ben je van plan als je acne uitbreekt?
 
gaat lekker zie ik.

wat ben je van plan als je acne uitbreekt?
Zonnebank nu 1/2 x per week
Zou het erger worden, ga ik over op tretinoine creme.
Als laatste redmiddel roa, maar hier blijf ik liever vanaf i.c.m. Dbol...
Acne blijft gewoon een bitch, helaas moet je het tot een bepaalde mate accepteren wanneer je met hormonen bezig bent.
 
Laatst bewerkt:
Tijd voor een update!
Dag 27:
+5,5 kg lichaamsgewicht, vetpercentage ligt rond de 8%

Trainingen gaan super! Kan door blijven pompen. Tren-look aanwezig, hele volle, vainy look. Geweldig! Krijg veel reacties van mensen om me heen. Eindelijk beginnen de spiergroepen die achterlagen zich goed op te vullen. Zal van de week ook nog eens wat omtrekken opmeten.

Sides:
Enige echte side is;
- Acne (nog niets schokkends)

Misschien is het ook wel raar dat ik nog steeds met de ventilator aan slaap :p

Vanaf week 7 ben ik dit van plan:
Test e van 500mg ew naar 750mg ew
Vanaf week 10 (wanneer de tren e eruit gaat ) tm week 13/14 tren a op 75mg eod
Daarna volg ik het gewoonlijke nakuur protocol.

Wat zeggen jullie?
 
Laatst bewerkt:
ik zou niet gaan verhogen, waarom zou je..gaat toch lekker? Bewaar het lekker voor een volgende kuur!
 
ik zou niet gaan verhogen, waarom zou je..gaat toch lekker? Bewaar het lekker voor een volgende kuur!
Ja, heb je misschien wel eens gelijk in. De reden om de test te verhogen is, omdat de dbol er dan uit gaat en ik toch nog een boost wil geven aan de kuur. Tren ace omdat ik de laatste 4 weekjes keihard of tenminste op mijn gewenste vetpercentage wil komen te staan.

Iemand anders nog feedback/suggesties?
 
misschien een domme vraag maar wat zou tren A anders doen met je vp tov tren E?
 
misschien een domme vraag maar wat zou tren A anders doen met je vp tov tren E?

Niets. Behalve dat ace meer werkzame stof bevat;) Switchen van E naar Ace aan het einde van je kuur gaat imo weinig brengen. De enan zit nog in je systeem en jij knalt er dan een dosis Ace bovenop. Dat is wel leuk natuurlijk ;)
 
Dianabol is vooral vocht dus als je dat eruit gooit gaat er wat gewicht vanaf, maar is geen vvm wat je verliest ;)
 
Misschien heb ik me een beetje verkeerd verwoord...omdat de tren e na week 10 eruit gaat wil ik toch nog even een beetje een boost aan de kuur geven (zoals stunna dus aangeeft). Test e moet sws 2 weekjes langer lopen dan tren e dit is niet het geval bij ace, die na een aantal dagen uit je systeem is.

Verlagen van vetpercentage heeft puur met voeding te maken, ga dan ook de laatste weken kleine stapjes terug in calorieen en uiteindelijk op mijn nieuwe onderhoudsniveau zitten.

Voeding zit nu op 4000-4200 calorieen. Kost me verdomme een rib uit mn lijf haha, cheat eigenlijk alleen wanneer ik er aan toe ben ( max 1x pw) voeding is zeer clean.
 
Dit vraagt natuurlijk allemaal om een foto!
 
Gaat goed hier!
Post je voedingsschema eens bro
 
Dit vraagt natuurlijk allemaal om een foto!
Hahaha ga eens kijken wat ik kan doen. Begrijp dat foto's m'n log ook wat levendiger maakt!
 
Laatst bewerkt:
Ace trouwens ED zetten, zeker voor acne.
 
Gaat goed hier!
Post je voedingsschema eens bro
Eet eigenlijk bijna elke dag anders maar om een voorbeeld te geven van gister:

6 eieren ( waarvan 4 met dooier)
120 gram havermout
1 scoop whey
1 banaan

300 gram zoete aardappelen
200 gram kipfilet blokjes
100 gram kidney bonen

300 gram basmati rijst
100 gram kidney bonen
Blikje tonijn

200 gram meergranen pannenkoeken ( 50 gram koolhydraten 11 gram eiwit )

300 gram aardappel
150 gram biefstuk
150 gram bloemkool

Trainen

Post workout
2 scoops whey
1 banaan
100 gram ananas op water
Eetlepel chiazaad
80 gram havermout
30 gram pindakaas

300-500 gram magere Franse kwark
20 gram geroosterde amandelen

Drink een 4-5 liter water per dag.

Supplementen die ik neem zijn:
Omega 3-6-9
Multivitamine
Glutamine
Pre-workout
Whey eiwitten
 
Laatst bewerkt:
Dosering maakt niet uit, ik zou Ace altijd ED pakken ivm stabielere bloedwaarden. of je nou 50 of 250mg ED zet.
 
Dosering maakt niet uit, ik zou Ace altijd ED pakken ivm stabielere bloedwaarden. of je nou 50 of 250mg ED zet.
Dank voor de tip!
 
Dag 32:

+ 6,5 kg lichaamsgewicht

Size gains zijn duidelijk zichtbaar, vetpercentage is niet meer gestegen.

Kracht blijft heerlijk vooruit gaan!
Compound-lifts met 10-20 kg verhoogd.

Deze week 220kg voor 5 reps kunnen deadliften. 130 kg decline benchpress voor 5 reps. 44 kg db shoulder press voor 6 reps. Bent over barbell rows 110kg voor 6 reps. Om wat voorbeelden te noemen.

Sides:
-acne
steeds erger, kans zit erin dat ik volgende week met Roa ga beginnen...

Tips/ervaringen zijn welkom betreft het gebruik van Roa. Zal van een UG merk zijn als ik hiermee ga starten.
 
Begin maar snel met roa ja. UG roa werkt wel maar minder goed als HG. Je kunt gerust met 30-40mg per dag beginnen.
 
Back
Naar boven