Fitness Seller

Strive4muscle's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Echt goed fysiek goser, al een idee welke wedstrijd je wilt gaan doen?
 
Echt goed fysiek goser, al een idee welke wedstrijd je wilt gaan doen?
Dankjewel! Op het moment wil ik echt zoveel mogelijk tijd benutten om te groeien. Ik denk dat het op z’n vroegst najaar 2020 word, maar dit zou ook zo voorjaar 2021 kunnen zijn.
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Dankjewel! Op het moment wil ik echt zoveel mogelijk tijd benutten om te groeien. Ik denk dat het op z’n vroegst najaar 2020 word, maar dit zou ook zo voorjaar 2021 kunnen zijn.

Wijze beslissing :) Je hebt een mooi frame en het enige wat je nu moet doen is verder vlees plakken op de juiste plekken! Goed dat je jezelf de tijd geeft en niet als een blind paard per se 2x per jaar de bühne op wil met minimale verbeteringen elke keer, zoals zoveel wedstrijdbb'ers.
 
Toch wel gaaf als je de gym in komt gelopen en Wesley Vissers ineens naast je staat. Gaaf om hem eens in het echt een training te zien doen. Ook echt een super aardige gast, heel nuchter en totaal geen eigendunk of ego.

Kun je Wesley zo'n 2u aan de praat houden denk je? Als je een oproep doet op DBB ben ik misschien net op tijd om hem te zien dan :o:roflol:
 
Kun je Wesley zo'n 2u aan de praat houden denk je? Als je een oproep doet op DBB ben ik misschien net op tijd om hem te zien dan :o:roflol:
Ik denk dat het niet vaak voorkomt dat hij minder dan 2 uur in een gym aanwezig is, iedereen wilt even een praatje met hem maken :p
 
Wijze beslissing :) Je hebt een mooi frame en het enige wat je nu moet doen is verder vlees plakken op de juiste plekken! Goed dat je jezelf de tijd geeft en niet als een blind paard per se 2x per jaar de bühne op wil met minimale verbeteringen elke keer, zoals zoveel wedstrijdbb'ers.
Hoe graag ik ook wedstrijden doe en in mega conditionering wil staan. Met 4-6 maanden offseason ga je geen schokkende gains maken. Spiermassa opbouwen heeft nou eenmaal tijd nodig. Ik wil deze bulk ook zo lang mogelijk uitrekken zonder minicut. Ergens volgend jaar in het voorjaar begin ik aan een cut waar ik nog eens flink laag in vp ga om nog eens m’n insulinegevoeligheid te resetten & in respectabele shape op vakantie te staan haha. Daarna is het ook weer gelijk terug groeien :)
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Supergoeie shape zeg :bow: :grinny:
Goeie quads en vrij weinig vet nog.:)

Dan ben jij een van de gelukkige :p, maar ik mag ook nog niet klagen, vrij weinig last van verteringsproblemen. Maar probeer er wel zo bewust mogelijk mee om te gaan, aangezien het voor vrij veel problemen kan zorgen op lange duur. Hoofdreden is dan toch wel dat het voor groei in je taille kan zorgen en je gewoon fucked up kunt gaan voelen haha.

Ik neem een product als strom alleen tijdens het gebruik van een oral, aangezien dat voor extra orgaanstress gaat zorgen. Verder dan dat prik ik bloed 3-4x per jaar en aan de hand daarvan kan ik met nodige supps m’n waardes verbeteren als dat nodig zou zijn.

Ik cruise en blast. M’n doelstelling is om nog wedstrijden in de toekomst te draaien, vandaar dat dit mijn persoonlijke voorkeur is. Als ik geen wedstrijden meer zou draaien of andere doelstellingen krijg, ga ik zeker proberen om off te gaan en alles weer aan het “werk” te krijgen op een natuurlijke manier. Gaat we een flink post cycle protocol worden, want ik ben toch al geruime tijd on.
[/QUOTE]
Aha, duidelijk. Ik heb ook wedstrijdambities, maar ben nu na mijn eerste kuur wel off gegaan. Wat ik in de toekomst ga doen, moet ik nog bezien. Orals ben ik trouwens niet van plan te gaan gebruiken, volgende kuur wordt gewoon Test only. M'n taille-omvang is inderdaad wel toegenomen en ben wel wat bloated, maar ik weet ook dat dat grotendeels geen vet is en er zo weer af is als ik ga cutten. :p
Je zegt dat je al een flinke tijd on bent. Hoeveel massa pak je nu nog in een blast? Ben ik gewoon benieuwd naar, aangezien ik nu 104 kg weeg en benieuwd ben wat ik in een tweede, derde, vierde kuur kan pakken (niet dat elke kuur een bulkkuur wordt, ik denk dat m'n derde kuur misschien wel een cutkuur als ik wat te veel vet heb gekregen).

Succes met je doelen, ik blijf je volgen! :thumbs:
 
Laatst bewerkt:
Supergoeie shape zeg :bow: :grinny:
Goeie quads en vrij weinig vet nog.:)
Aha, duidelijk. Ik heb ook wedstrijdambities, maar ben nu na mijn eerste kuur wel off gegaan. Wat ik in de toekomst ga doen, moet ik nog over bezien. Orals ben ik trouwens niet van plan te gaan gebruiken, volgende kuur wordt gewoon Test only. M'n taille-omvang is inderdaad wel toegenomen en ben wel wat bloated, maar ik weet ook dat dat grotendeels geen vet is en er zo weer af is als ik ga cutten. :p
Je zegt dat je al een flinke tijd on bent. Hoeveel massa pak je nu nog in een blast? Ben ik gewoon benieuwd naar, aangezien ik nu 104 kg weeg en benieuwd ben wat ik in een tweede, derde, vierde kuur kan pakken (niet dat elke kuur een bulkkuur wordt, ik denk dat m'n derde kuur misschien wel een cutkuur als ik wat te veel vet heb gekregen).

Succes met je doelen, ik blijf je volgen! :thumbs:[/QUOTE]
Slim van je. Als dit je eerste kuur is dan is er ook nog absoluut geen reden om gelijk te gaan cruisen en blasten. De kuur die jij noemt, zou je prima van moeten kunnen herstellen en vrij snel ook.

Na verloop van tijd kom je doseringen wel wat te verhogen en zodra je nog andere super supps gaat gebruiken, wat gegarandeerd gaat gebeuren tijdens een wedstrijdprep kom je vroeg of laat niet meer eronder uit om niet te cruisen en blasten. Nu heb je altijd uitzonderingsgevallen, maar voor het gros van de mensen is dat niet weggelegd.

Hoeveel je gaint na elke kuur hangt van zoveel factoren af... hoe hard train je, hoe is je herstel, voeding on point, de een reageert beter op super supps dan de ander... doseringen zeggen ook zeker wel wat (alleen zouden meer mensen in de volgorde moeten denken hoe ik dit heb opgesomd en niet andersom ;))
 
Door werkzaamheden bij dbb kon ik gister niets meer plaatsen dus hier is de legday van gister:


Legday

5 min warm fietsen

Lying hamstring curl
20x20kg opwarmen
20x30kg opwarmen
6x35kg feeder
Werksets:
10x40kg
10x40kg

Holyshit die leg curl is zwaar, waar ik bij basicfit bijna full stack kan gaan zit ik hier nog niet op de helft haha.

Safety bar squat
10x60kg
10x100kg
8x120kg
8x140kg
8x160kg
8x170kg

V-squat
6x80kg feeder
6x120kg feeder
10x160kg
8x200kg (dit was echt tot failure)

Smith machine reverse lunge
10x30kg
Cluster set: 10x50kg (20 sec rust) 8x50kg (20 sec rust) 7x50kg

Banded stiff legged bb deadlift
6x60kg feeder
6x80kg feeder
10x100kg
8x120kg

Standing calf raises
20x20kg
20x40kg
5x60kg
4x75kg
Cluster set: 10x90kg (20 sec rust) 8x90kg (20 sec rust) 7x90kg

10 min fietsen

Benen voelen nu al aardig zuur aan, 2e dag is meestal het ergst :p
 
Door werkzaamheden bij dbb kon ik gister niets meer plaatsen dus hier is de legday van gister:


Legday

5 min warm fietsen

Lying hamstring curl
20x20kg opwarmen
20x30kg opwarmen
6x35kg feeder
Werksets:
10x40kg
10x40kg

Holyshit die leg curl is zwaar, waar ik bij basicfit bijna full stack kan gaan zit ik hier nog niet op de helft haha.

Safety bar squat
10x60kg
10x100kg
8x120kg
8x140kg
8x160kg
8x170kg

V-squat
6x80kg feeder
6x120kg feeder
10x160kg
8x200kg (dit was echt tot failure)

Smith machine reverse lunge
10x30kg
Cluster set: 10x50kg (20 sec rust) 8x50kg (20 sec rust) 7x50kg

Banded stiff legged bb deadlift
6x60kg feeder
6x80kg feeder
10x100kg
8x120kg

Standing calf raises
20x20kg
20x40kg
5x60kg
4x75kg
Cluster set: 10x90kg (20 sec rust) 8x90kg (20 sec rust) 7x90kg

10 min fietsen

Benen voelen nu al aardig zuur aan, 2e dag is meestal het ergst :p
Dat belooft dus voor morgen :D
 
Aangezien er gister ook wat mensen gevraagd hebben naar m’n voeding post ik m’n voeding voor vandaag eens, niet heel anders dan gebruikelijk!

Maaltijd 1
140gr havermout
200gr appel
45gr whey iso
30gr pindakaas

Maaltijd 2
100gr ongekookte basmati rijst
150gr kip
100gr sperziebonen
30 gr cashewnoten

Maaltijd 3
100gr ongekookte basmati rijst
150gr kip
150gr broccolimix
50gr avocado

Maaltijd 4 (pre workout +- 1,5u van te voren)
100gr ongekookte basmati rijst
200gr pangasiusfilet
150gr broccolimix
50gr avocado

intra:
50gr dextrose
15gr eaa’s

Maaltijd 5
120gr brinta
125gr banaan
60gr whey iso
50gr blauwe bessen
10gr honing
1 bagel met 30gr aarbeienjam

Maaltijd 6
2 eieren
425gr magere griekse vanille kwark
30gr pindakaas
100gr aarbeien
20gr gepofte tarwe

340 eiwitten / 640 koolhydraten / 110 vetten
 
Training van vandaag

Push

Plate loaded flat hammer strenght press
20x40kg opwarmen
20x60kg opwarmen
8x80kg feeder
6x100kg feeder
Werksets:
8x130kg
8x130kg (laatste rep spot)

Hammer strenght incline press
8x120kg
6x120kg

Hammer strenght machine press
6x100kg
Cluster set: 8x80kg (20 sec) 5x80kg (20 sec) 4x80kg

Machine flys
12x95kg
Cluster set: 8x105kg (20 sec) 6x105kg (20 sec) 5x105kg

Rear delt band pull
3 sets 25 reps tot failure

Hammer strenght shoulder press
8x110kg
Cluster set: 8x110kg (20 sec) 5x110kg (20 sec) 4x110kg

Dumbell incline front raise
3x15x10kg

Rope pushdowns
12x31kg
Cluster set: 12x31kg ... 8x31kg ... 6x31kg

Lying db extensions
12x18kg
Cluster set: 12x18kg ... 8x18kg ... 6x18kg

20 min fietsen

Heerlijke training, pomp en volheid waren mega tijdens aan trainen :p benieuwd naar de progressie op de nog vrij nieuwe oefeningen :)

Ik train nu ook 2-3x per week met een trainingspartner wat onbewust toch enorm veel scheelt. Pushen elkaar bij elke set tot en voorbij failure. Waar je anders denkt tot failure te gaan, push je nu toch nog 1-2 reps extra. Na verloop van tijd gaat dit wel zn vruchten afwerpen :)
 
Vaak word er meer geluld dan getraind maar dat is bij jullie echt niet het geval inderdaad.
 
Vaak word er meer geluld dan getraind maar dat is bij jullie echt niet het geval inderdaad.
Haha thanks, natuurlijk wordt er ook altijd wat slap geouwhoert voor de training, tussen sets door en erna. Maar bij heel wat mensen is dit vaak andersom en wordt trainen een bijzaak :o

Maar vind tegenwoordig maar eens een trainingspartner die precies dezelfde mindset heeft en op dezelfde tijden kan trainen...
 
Haha thanks, natuurlijk wordt er ook altijd wat slap geouwhoert voor de training, tussen sets door en erna. Maar bij heel wat mensen is dit vaak andersom en wordt trainen een bijzaak :o

Maar vind tegenwoordig maar eens een trainingspartner die precies dezelfde mindset heeft en op dezelfde tijden kan trainen...
Dat zal idd vast lastig zijn, vooral tijdens legday:D
 
Back
Naar boven