MuscleMeat

Strive4muscles Offseason log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik snap wel waarom jij en wovano en elkaar niet liggen hoor. Je bent gewoon jaloers op Wouter, aangezien hij zn doelen constant behaald en jij niet ;)

Laat anders eens wat resultaten zien van de cut waarmee je bezig was of nog steeds bent, waarbij je me constant aan het uitvragen was op insta hoe en wat!

Is nu trouwens wel goed geweest, je kunt je wijsheid nu op andere logs uitspreken, kijken hoe snel zei de kots van je krijgen. Als je m'n log blijft vervuilen dan vraag ik wel een moderator om je te laten opzouten. :hello:

Ondanks mijn inhoudelijke reactie blijf je toch een flink boos kaal dakduifje

Jaloers op Wouter haha, is goed man je hebt me helemaal door:roflol:

Het is trouwens zij*, retard.
 
Strive4muscle ah mooi om te horen!
Heb je enige bijwerkingen/nadelen gehad van BPC gebruik?

th0maz Ik vond enkele berichten van je terug over BPC.

Heb je dezelfde conclusie over je BPC-157 gebruik?
Ik had BPC voor meerdere plekken gebruikt, maar voor mij had het alleen geholpen voor mijn elleboog blessure. De eerste keer dat ik het nam had ik wel een bijna-doodervaring. Las op Reddit dat meerdere mensen dit hadden, maar het is wel sporadisch.

Ik kan NPP en VAR ook aanraden voor blessures.
 
Ondanks mijn inhoudelijke reactie blijf je toch een flink boos kaal dakduifje

Jaloers op Wouter haha, is goed man je hebt me helemaal door:roflol:

Het is trouwens zij*, retard.
Kerel liever m’n leven lang een kale dakduif, dan een dag rondlopen met die rotkop en schijtfysiek van jou :)

Wat heb je toch steeds met die persoonlijke bejegeningen? Er is wat goed mis met je als je me steeds op z’n manier probeert te pakken. Ik zou toch eens langs gaan bij een goeie GGZ instelling, wellicht is er na een goed gesprek toch nog iets van je te maken ;)
 
ARMS/CALVES (21/07/2021)
S.A. Rope pushdowns
4x15x27,5kg (+2,5kg)

Bent over rope extensions
15x50kg
12x60kg
10x65kg
8x70kg

Life fitness dip machine
3x10x160kg

Incline pronated db kickbacks
3x12x12kg

Standing db curls
10x20kg
3x8x20kg

Concentration db preacher curls
4x8x16kg

Ez bar cable reverse curls
3x8x50kg

21’s
3 sets 30kg x 7/7/7

Seated calve raises
4x12x60kg (60 sec rest between sets)

Holy shit, kreeg m’n armen niet eens meer gestrekt aan het einde van de training zoveel pomp, pijnlijk maar ook wel een geweldig gevoel haha.
 
Heb je bewust vandaag nog een paar setjes kuiten gedaan?
Bewust ja haha, laatste week van het mountaindog schema! Maar eigenlijk zit het ook wel in de routine, na armen of chest&delts doe ik eigenlijk altijd nog 1 oefening voor de kuiten ipv na een legday.
 
LEGS (23/07/2021)
Lying leg curls
3x6x40kg + 6 partials + 10 sec iso hold

Leg extensions
Topset: 15x140kg (+ 1 rep & 2,5kg) , 11x140kg (+ 1 reps & 2,5kg)
Backoff: 12x110kg RP 3x110kg (+2,5kg)

Watson leg press
Topset: 12x440kg
Back off sets: 2x20x400kg

Hatfield squats
3x8x140kg

Heel elevated db stiff legged deadlift
3x15x70kg

Single leg leg extension into quad stretch
Set 1- 25x25kg > 60 sec quad stretch
Set 2 - 20x25kg > 60 sec quad stretch
 
CHEST/SHOULDERS/CALVES (24/07/2021)
Incline db press
Topset: 9x62,5kg (+2,5kg)
Backoff: 12x52kg (+2kg)

HS iso lateral bench press
Topset: 11x125kg (+5kg)
Backoff: 12x100kg (+2 reps)

HS plate loaded shoulder press
Topset: 10x125kg (+5kg & 1 rep )
Backoff: 14x105kg (+5kg), 11x100kg (+5kg & 1 rep)

Pin loaded HS chest press
12x89kg (+7kg)
11x89kg (+7kg)
10x89kg (+7kg)

HS machine flys
15x103kg (+7kg)
13x103kg (+7kg)
13x103kg (+7kg)
12x103kg (+ 1 set)

Reverse pec deck
3x25x89kg (+7kg)

Dumbell side lateral raises
3x10x24kg
2x25x12kg

Standing calve raises
4x10x80kg
 
BACK/ABS (26/07/2021)
S.A. Iso lateral HS row
2x10x85kg (+5kg)

S.A. Reverse HS pulldown
3x15x50kg

HS Iso lateral row (wide grip)
2x10x140, 8x140kg (+ 10kg per side)
15x120kg

Dual rope pullovers
3x12x70kg

Bent over db rows
3x12x50kg

Weighted hyperextensions
3x10x40kg

Leg raises into decline bench crunches
4 x failure

Lichaamsgewicht stond vanmorgen nuchter op 108,8kg. Nog steeds prima shape, maar begin nu wel iets minder shreds te zien en iets meer bloat.

kcals zitten dan ook op 5k tijdens trainingsdagen en 4300 tijdens rustdagen. Ik hou dit nog 1-2 weken aan en ga dan rustig onderhoud opzoeken, komt niet verkeerd uit aangezien ik over 6 weekjes op vakantie ga en ik nu ook in extreme mate begin te snurken dus daarvoor ook een doorverwijzing gekregen vanuit de HA naar de KNO-arts. Vriendin wordt helemaal gek:o
 
Kantelpunt als de bloat begint.
 
Is het apneu denk je?
Denk het niet, ik heb geluidsopnames aan m’n huisarts laten horen en die gaf ook aan dat het wss geen apneu is aangezien ik gewoon door adem en uitgerust wakker word. Hoofd reden is natuurlijk gewichtstoename... Bij de KNO-arts gaan ze kijken wat de mogelijkheden zijn, wellicht ook een slaapstudie. Ik heb al 2x een neusslijmvlies behandeling laten doen dus daar valt weinig mee te halen.

Ik heb zelfs vandaag een slaapbeugel besteld om te kijken of dat nog wat brengt. Na volgende week gaan de kcals sowieso omlaag en krijg ik verstandskiezen getrokken dus dat komt allemaal wel goed uit haha. Zie me al 5k kcals eten met hechtingen in m’n mond :roflol:

Wat betreft het gesnurk, eigenlijk heb ik hier altijd last van zodra m’n lichaamsgewicht rond de 105kg komt. Nu op 108,8kg en ook nog stukken lager in vetpercentage dan andere keren is het echt erger dan ooit te voren.
 
Serieuze vraag: heb je dat er dan voor over of zou je dan niet gewoon lekker op 104 kilo blijven?
 
Denk het niet, ik heb geluidsopnames aan m’n huisarts laten horen en die gaf ook aan dat het wss geen apneu is aangezien ik gewoon door adem en uitgerust wakker word. Hoofd reden is natuurlijk gewichtstoename... Bij de KNO-arts gaan ze kijken wat de mogelijkheden zijn, wellicht ook een slaapstudie. Ik heb al 2x een neusslijmvlies behandeling laten doen dus daar valt weinig mee te halen.

Ik heb zelfs vandaag een slaapbeugel besteld om te kijken of dat nog wat brengt. Na volgende week gaan de kcals sowieso omlaag en krijg ik verstandskiezen getrokken dus dat komt allemaal wel goed uit haha. Zie me al 5k kcals eten met hechtingen in m’n mond :roflol:

Wat betreft het gesnurk, eigenlijk heb ik hier altijd last van zodra m’n lichaamsgewicht rond de 105kg komt. Nu op 108,8kg en ook nog stukken lager in vetpercentage dan andere keren is het echt erger dan ooit te voren.
Als ik zelf ook wat zwaarder word heb ik het ook, zonder uitgerust wakker te worden. Ik had eigenlijk wel wat hoop dat mocht ik leaner zijn op een zwaarder gewicht het geen/minder probleem ging geven maar gezien jouw shape gaat dat blijkbaar niet op :dunno:
 
Serieuze vraag: heb je dat er dan voor over of zou je dan niet gewoon lekker op 104 kilo blijven?
Serieus antwoord: Ik ga nu naar de KNO-arts om te onderzoeken welke behandelingen er zijn tegen het snurken. Als geen van deze werken, zou ik inderdaad overwegen om af te vallen.

Beetje lastig om aan een bodybuilder te vragen geen “massa” meer op te bouwen :p. Als ik nou nog een vet zwijn zou zijn, dan had ik nog ruimte om m’n lichaamscompositie flink te verbeteren.

Als ik geen wedstrijdambitie meer had was de keuze wat makkelijker gemaakt en zou ik gewoon weg afvallen, maar ook dan is het nooit slecht om eens te laten onderzoeken waar het nog meer aan zou kunnen liggen. Ik snap je vraag natuurlijk wel!
 
Als ik zelf ook wat zwaarder word heb ik het ook, zonder uitgerust wakker te worden. Ik had eigenlijk wel wat hoop dat mocht ik leaner zijn op een zwaarder gewicht het geen/minder probleem ging geven maar gezien jouw shape gaat dat blijkbaar niet op :dunno:
Blijkbaar niet haha, zal wss ook de maaginhoud zijn van die hoeveelheid kcals die ik nu eet en het kan natuurlijk ook iets genetisch zijn aan de luchtwegen/neus etc.
 
Een losse opmerking die ik zelf ervaarde.
Als je een grote hoeveelheid eten wegwerkt vlak voor t slapen is je maag vol. Kan zijn dat je dan meer op je rug ligt omdat je op je zij liggend druk op je maag krijgt waardoor je ongemerkt meer of sneller naar je rug draait.

Geen idee of het zoiets kan zijn hoor. Maar ik probeer mee te denken.
 
Serieus antwoord: Ik ga nu naar de KNO-arts om te onderzoeken welke behandelingen er zijn tegen het snurken. Als geen van deze werken, zou ik inderdaad overwegen om af te vallen.

Beetje lastig om aan een bodybuilder te vragen geen “massa” meer op te bouwen :p. Als ik nou nog een vet zwijn zou zijn, dan had ik nog ruimte om m’n lichaamscompositie flink te verbeteren.

Als ik geen wedstrijdambitie meer had was de keuze wat makkelijker gemaakt en zou ik gewoon weg afvallen, maar ook dan is het nooit slecht om eens te laten onderzoeken waar het nog meer aan zou kunnen liggen. Ik snap je vraag natuurlijk wel!
Lastige situatie. Maar je hebt gelijk, zou ook eerst die arts even afwachten. Inderdaad lastig om bodybuilding wedstrijden te willen doen en onder een bepaald gewicht te moeten blijven.

Vandaar mijn vraag, of dat het waard is. Maar snap dat het wel even klote is zolang je medisch niet weet of ze er iets mee kunnen.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven