AndroidHealthClinic

Strive4muscles Offseason log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lastige situatie. Maar je hebt gelijk, zou ook eerst die arts even afwachten. Inderdaad lastig om bodybuilding wedstrijden te willen doen en onder een bepaald gewicht te moeten blijven.

Vandaar mijn vraag, of dat het waard is. Maar snap dat het wel even klote is zolang je medisch niet weet of ze er iets mee kunnen.
Jup zwaar kut (vooral voor m’n vriendin), ik merk er zelf vrijwel niets van :roflol: . Maar er moet op korte termijn wel iets gebeuren anders kan in op de bank slapen :p
 
Een losse opmerking die ik zelf ervaarde.
Als je een grote hoeveelheid eten wegwerkt vlak voor t slapen is je maag vol. Kan zijn dat je dan meer op je rug ligt omdat je op je zij liggend druk op je maag krijgt waardoor je ongemerkt meer of sneller naar je rug draait.

Geen idee of het zoiets kan zijn hoor. Maar ik probeer mee te denken.
Jup helemaal waar! Ik ben ook een rug slaper, maar zelfs op de zijkant snurk ik blijkbaar al :o

We hebben het uitgeprobeerd met een tennisbal op de rug zodat ik alleen op de zij kon liggen, helaas werkt dat dus ook niet :(
 
Laat haar oordopjes in doen. Die van mij zeikt er ook altijd om :p
Die heeft ze al in, ik ben echt zo de lul haha, zelfs door de oordopjes heen hoort ze me en die kut duif die elke morgen om 5 uur begint hoort ze niet. Je zult wel begrijpen hoe gezellig het bij ons elke ochtend is :roflol:
 
Die heeft ze al in, ik ben echt zo de lul haha, zelfs door de oordopjes heen hoort ze me en die kut duif die elke morgen om 5 uur begint hoort ze niet. Je zult wel begrijpen hoe gezellig het bij ons elke ochtend is :roflol:

Hoe zwaarder ik ben des te meer ik snurk. En ook geldt de regel dat als je alcohol op hebt, je waarschijnlijk nog veel meer/harder snurkt.
Wel irritant dat je dan een vriendin hebt die daar zo'n ding van maakt :emo:
 
Toen ik nog een kleine jongen was ging ik wel eens tijdens schoolvakanties met mijn vader mee op reis voor zijn werk en dan sliepen we samen op 1 hotelkamer. Die kerel snurkt echt gewoon verschrikkelijk hard. Herinner me nog goed dat ik daar echt helemaal panja van werd. Je kan gewoon NIET in slaap vallen als iemand tyfushard naast je ligt te snurken. Weet niet of het bij jou ook zo extreem is maar ik snap je vriendin wel… dat is gewoon niet chill.

Overigens woog mijn vader toentertijd wel 140kg op 1.95.
 
Hoe zwaarder ik ben des te meer ik snurk. En ook geldt de regel dat als je alcohol op hebt, je waarschijnlijk nog veel meer/harder snurkt.
Wel irritant dat je dan een vriendin hebt die daar zo'n ding van maakt :emo:
Mogen niet eens meer buff worden :roflol: .
 
Toen ik nog een kleine jongen was ging ik wel eens tijdens schoolvakanties met mijn vader mee op reis voor zijn werk en dan sliepen we samen op 1 hotelkamer. Die kerel snurkt echt gewoon verschrikkelijk hard. Herinner me nog goed dat ik daar echt helemaal panja van werd. Je kan gewoon NIET in slaap vallen als iemand tyfushard naast je ligt te snurken. Weet niet of het bij jou ook zo extreem is maar ik snap je vriendin wel… dat is gewoon niet chill.

Overigens woog mijn vader toentertijd wel 140kg op 1.95.
Dan heb ik nog even te gaan voor ik die stats aantik :o

Maar idd, vooral als je opgenomen wordt en het daarna zelf terug hoort denk je wel, wtf ben ik dit echt? Dus tijd om toch maar eens erheen te laten checken :p
 
ARMS/CALVES (27/07/2021)
Superset 1
Dumbell hammer curls 4x10x22kg
Dual rope pushdowns 4x10x60kg

Superset 2
Ez bar cable drag curls 4x8x70kg
Dumbell lying extensions 4x8x26kg

Superset 3
Concentration preacher curls 4x10x16kg
Seated overhead rope extensions 4x12x65kg + 15 sec stretch

Superset 4
Seated life fitness curl (single arm) 3x12x57,5kg
Life fitness dip machine (Single arm) 3x15x60kg

Superset 5
Wrist curls 3x6x30kg
Forearm press 3x20x60kg

Standing calf raises
4x10x80kg +10 partials + 10 sec stretch

Blijft heerlijk om zo nu en dan armen te supersetten, paar setjes en de pomp was al aanwezig :D
 
Je hebt nu wel je beste fysiek qua massa ooit denk ik. Zag er weer goed pumped uit.
 
Misschien nog eens leuk om voeding te loggen nu dat ik best wel wat eet:

Trainingsdag voeding

Maaltijd 1
120gr havermout
60gr whey vanille
200gr appel
20gr rozijnen
20gr pindakaas

Maaltijd 2
100gr jasmijn rijst (ongekookt gewicht)
245gr tonijnsteak
150gr courgette
100gr ananas

Maaltijd 3 (pre-workout)
120gr rijstebloem
45gr whey choco
150gr banaan
15gr amandelpasta

INTRA:
500ml cocoswater
30gr dextrojuice pro
14gr EAA's

Maaltijd 4 (PWO)
150gr coco pops
60gr whey vanille
250gr oat milk no sugar

Maaltijd 5
450gr aardappel
155gr noorse zalmfilet
150gr spinazie

Maaltijd 6
200gr toastbrood
3 eieren
100gr ei-eiwit
Light ketchup

+- 5200 kcals (340gr eiwitten, 740gr koolhydraten, 86gr vetten)
 
Ooit eens berekend wat jij dagelijks kwijt bent aan eten? Gewoon nieuwsgierig of je enig idee hebt. :)
 
Ooit eens berekend wat jij dagelijks kwijt bent aan eten? Gewoon nieuwsgierig of je enig idee hebt. :)
Tering veel, ik erger me elke week weer als ik sta af te rekenen bij de supermarkt :roflol:

Het verschilt wekelijks natuurlijk, maar ik heb zo mijn vaste eiwitbronnen zoals kip (5kg +- 45 euro per 4 weken), whey (35 euro per 4 weken) , zalm (35 euro voor +-3kg, koop ik in bulk/aanbieding per 4 weken). Normale boodschappen bij de ah, lidl verschilt met de week, maar dan gaan m'n vriendin en ik ook al bewust op de aanbiedingen af. Een 150 euro per week is zo foetsie.

Achja, dan denk ik maar andere geven mega veel geld uit aan een auto, hun paard, honden etc. etc.

Het is voor een goed doel :P
 
Ooit eens berekend wat jij dagelijks kwijt bent aan eten? Gewoon nieuwsgierig of je enig idee hebt. :)
Er zit trouwens niet zoveel verschil tussen bulken en cutten wat betreft kosten, tijdens de cut wordt er weer meer geld uitgegeven aan groente i.p.v. koolhydraat/eiwitbronnen die hoger uitvallen in een bulk.
 
Tering veel, ik erger me elke week weer als ik sta af te rekenen bij de supermarkt :roflol:

Het verschilt wekelijks natuurlijk, maar ik heb zo mijn vaste eiwitbronnen zoals kip (5kg +- 45 euro per 4 weken), whey (35 euro per 4 weken) , zalm (35 euro voor +-3kg, koop ik in bulk/aanbieding per 4 weken). Normale boodschappen bij de ah, lidl verschilt met de week, maar dan gaan m'n vriendin en ik ook al bewust op de aanbiedingen af. Een 150 euro per week is zo foetsie.

Achja, dan denk ik maar andere geven mega veel geld uit aan een auto, hun paard, honden etc. etc.

Het is voor een goed doel :P
Zo praat ik het voor mijzelf ook altijd goed. :roflol:
Ik kwam toevallig een stuk tegen van het NIBUD, die berekent had een gemiddeld gezin zo'n 15 euro per dag uitgeeft aan eten. Na een snelle berekening kwam ik alleen al aan 20 euro per dag. :roflol:
 
Zo praat ik het voor mijzelf ook altijd goed. :roflol:
Ik kwam toevallig een stuk tegen van het NIBUD, die berekend had een gemiddeld gezin zo'n 15 euro per dag uitgeeft aan eten. Na een snelle berekening kwam ik alleen al aan 20 euro per dag. :roflol:
Hahaha precies, die berekeningen kloppen nooit! :P

Ik zie wekelijks uitgaven van cliënten betreffende boodschappen, geen wonder dat 90% van die doelgroep mega ongezond is, alles moet al kant-en-klaar maaltijden zijn, snoep of een houdbaarheidsdatum van 10 jaar hebben anders is het ''te duur''. Verse voeding, groente, fruit en een mager stukje vlees/vis/zuivel is gewoon belachelijk duur geworden door de jaren heen en het wordt alleen maar erger.
 
Zo praat ik het voor mijzelf ook altijd goed. :roflol:
Ik kwam toevallig een stuk tegen van het NIBUD, die berekent had een gemiddeld gezin zo'n 15 euro per dag uitgeeft aan eten. Na een snelle berekening kwam ik alleen al aan 20 euro per dag. :roflol:
Niemand die een beetje sport en ook nog gezond wil eten komt daarop uit. Wij zitten met zijn vieren zo aan de 200€ per week. Verse fruit, groenten, mager vlees, soms dromen tandpasta enzo. En die kinderen eten echt niet zo veel, mijn vrouw ook niet.

Kun je nagaan als je 5000kcal gaat eten 😝. Ik zit zelf op 3000 voor stabiel gewicht.
 
Niemand die een beetje sport en ook nog gezond wil eten komt daarop uit. Wij zitten met zijn vieren zo aan de 200€ per week. Verse fruit, groenten, mager vlees, soms dromen tandpasta enzo. En die kinderen eten echt niet zo veel, mijn vrouw ook niet.

Kun je nagaan als je 5000kcal gaat eten 😝. Ik zit zelf op 3000 voor stabiel gewicht.
Lang leven de huzarensalade en boterkoekjes, daarmee kom je wel aan de 15 euro per week :roflol:
 
Back
Naar boven