MuscleMeat

Strive4muscles Offseason log

Bezoekers in dit topic

CHEST/SHOULDERS/ABS (03/08/2021)
Incline db press
Topset: 10x62,5kg (+1 rep)
Backoff: 12x52kg (+2kg)

HS iso lateral bench press
Topset: 10x130kg (+5kg -1 rep)
Backoff: 13x100kg (+2 reps)

Incline HS chest press
Cluster set: 12x80kg ... 8x80kg ... 6x80kg

HS machine flys
15x110kg (+3 reps)
12x110kg
12x110kg ds 8x96kg ds 8x82kg + 10 sec hold in the stretch

Superset:
Bent over db lateral raises 3x20x14kg
Dumbell side lateral raises 3x15x14kg

Rope front raises
3x10x40kg laatste set ds 10x30kg ds 10x20kg

Decline bench crunches into ab wheel roll-outs
4x20xBW <> 4x15

Chest samen met wovano geknald daarna nog wat schouders en buik. Was weer een goeie!

Gewicht op nuchtere maag nu is 110kg. Nog nooit eerder met deze shape op dit lichaamsgewicht gestaan.

Natty87 was niet onder de indruk van de side chest pose:roflol: :o
:roflol:
 
Toch echt wel gekke gains gemaakt idd. Zo’n 15kg erbij, schijnbaar zonder vetgains. Lekker hoor!
 
Toch echt wel gekke gains gemaakt idd. Zo’n 15kg erbij, schijnbaar zonder vetgains. Lekker hoor!
Thanks Mucci! Bizarre gains gemaakt idd, maar geen 15kg vvm hoor. Ben echt bloated als een malle! Niet te zien op de foto’s misschien, maar een opgezette buik van al het eten :o. Daarbij zit ik op z’n 5200-5400 kcals op trainingsdagen, als ik weer minder begin te eten is er zo een aantal kilo maaginhoud en waterretentie af.
 
Thanks Mucci! Bizarre gains gemaakt idd, maar geen 15kg vvm hoor. Ben echt bloated als een malle! Niet te zien op de foto’s misschien, maar een opgezette buik van al het eten :o. Daarbij zit ik op z’n 5200-5400 kcals op trainingsdagen, als ik weer minder begin te eten is er zo een aantal kilo maaginhoud en waterretentie af.
Dat geloof ik zeker :D maar lijkt toch nog altijd lean af.

Je hebt in het verleden ook al rebounds gedaan, waarin verschilde deze datie zo succes was?
 
Geef maar gewoon toe dat je de doseringen hebt verdriedubbeld.
Dit neem ik dan maar als compliment :o

Zit in de 3e week van m’n cruise trouwens :p
 
Dat geloof ik zeker :D maar lijkt toch nog altijd lean af.

Je hebt in het verleden ook al rebounds gedaan, waarin verschilde deze datie zo succes was?
Zijn heel wat verschillen tov andere rebounds.

1. Ik doe nog steeds 5x per week 30 min cardio. Waarvan minimaal 3x fasted als m’n werk schema dat toelaat anders post workout. Vooral om m’n eetlust te stimuleren en water retentie te minimaliseren.

2. Gedurende de weken ben ik m’n koolhydraten blijven verhogen, omdat m’n metabolisme op volle toeren bleef draaien.

3. Lower volume dan normaliter en een hele grote focus op progressieve overload dmv wekelijks een logboek bij te houden en lifts proberen te verslaan.

Progressief trainen betekent ook progressief eten, maar ook actief blijven met activiteit stappen/cardio. Dit is de grootste verandering tov vorige rebounds. Ook grotere stappen durven te zetten met het ophogen van kcals.

Ook iets om in je achterhoofd te houden, ik eet vrijwel alleen maar dingen die ik goed verteer en cheat maar 1x per week. Ook dat doe ik met veel meer controle dan in het verleden. Resultaat van dit alles is dat ik m’n bloedsuikerspiegel veel beter onder controle heb wat er ook voor zorgt dat ik een shitload aan koolhydraten kan eten.

Klinkt allemaal vrij simpel, maar ik sla vrijwel altijd vla of cheats af op werk en familiegelegenhefen. 1 cheat per week en that’s it, dan ben ik weer terug op schema. Andere rebounds/offseason was het breekpunt dat m’n shape minder werd zodra ik dat allemaal liet schieten.
 
Moet je zeker als een compliment nemen. Sicke progressie geboekt de afgelopen paar maanden.
Thanks broski, jij ook snel weer terug in de gaintrain zodra je gezondheid het toelaat!
 
Goeie tips! Zeker in de bulk is het belangrijk om blijven te bewegen in stappen en cardio.

Progressief laden is naar mijn idee waar je ook het meeste plezier uit kan halen met trainen telkens een wedstrijd tegen jezelf.

In de cut is gewoon alles behouden en niet sterven.
 
Goeie tips! Zeker in de bulk is het belangrijk om blijven te bewegen in stappen en cardio.

Progressief laden is naar mijn idee waar je ook het meeste plezier uit kan halen met trainen telkens een wedstrijd tegen jezelf.

In de cut is gewoon alles behouden en niet sterven.
Cardio is echt een hele goeie tool, niet alleen tijdens een vetverlies fase maar ook tijdens het opbouwen van massa. Hoe gevorderder ik word met bodybuilden hoe meer ik het belang ervan in zie. Niet alleen het gezondheidsaspect, maar als je 5K plus kcals elke dag moet gaan pushen ga je echt verschillen zien in wanneer je het niet en wel doet.
 
BACK/CALVES (04/08/2021)
S.A. Iso lateral HS row
10x87,5 (+2,5kg)
8x90kg (+5kg-2 reps)

S.A. Reverse HS pulldown
2x12x60kg (+2 reps)

HS low row
3x10x140kg (+10kg)

Lat pulldowns
3x10x103kg

Chest supported incline db rows into db shrugs
3x15x28kg <> 3x20x36kg

Weighted hyperextensions
3x10x40kg (slow tempo 3 sec negatives, 2 sec pause in the contraction)

Standing calf raises
2 high rep warm-up sets
Work sets: 3x8x100kg
 
Biggie op je foto maat
 
Back
Naar boven