MuscleMeat

stromba tabs even zwaar voor lever als d-bol (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

europeman

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
4 jul 2004
Berichten
534
Waardering
0
zijn stromba tabs even zwaar voor je lever als d-bol? is het verstandig 10 weken 50 mg per dag te nemen of beter inject (wat dan erg duur wordt)
 
europeman zei:
zijn stromba tabs even zwaar voor je lever als d-bol? is het verstandig 10 weken 50 mg per dag te nemen of beter inject (wat dan erg duur wordt)

:scratch:

10 weken 50mg/dag is zeer zeker te bruut man.
doe dan Tboll 3 weken op en drie af, veel minder schade voor je lijf.
 
Beter geen 10 weken aan de orals.
Orals zijn zowiezo zwaar voor de lever.
 
Stromba lijkt me even slecht als dbol. Maar leverbelasting wordt zwaar overdreven imo. Maar frequent herhalen in combi met slechte eet/leef gewoonten is vragen om problemen op termijn. Ik heb zelfs een keer gelezen dat echte leverproblemen bij 17AA's alleen voorkomen bij patienten die er langdurig (maanden ipv paar weken) aanzitten en al ziek waren.

10 weken is wat aan de lange kant. Zelf zou ik 6-8 weken als max aanhouden.

Ik ben d'r zowieso wel een voorstander van om na 6 weken van type a.s. te wisselen.

Als je toch aan een lange sessie wil, neem dan 5 weken stromba/dbol en dan daarna 5 weken anavar.
 
Thanatos zei:
Stromba lijkt me even slecht als dbol. Maar leverbelasting wordt zwaar overdreven imo. Maar frequent herhalen in combi met slechte eet/leef gewoonten is vragen om problemen op termijn. Ik heb zelfs een keer gelezen dat echte leverproblemen bij 17AA's alleen voorkomen bij patienten die er langdurig (maanden ipv paar weken) aanzitten en al ziek waren.

10 weken is wat aan de lange kant. Zelf zou ik 6-8 weken als max aanhouden.

Ik ben d'r zowieso wel een voorstander van om na 6 weken van type a.s. te wisselen.

Als je toch aan een lange sessie wil, neem dan 5 weken stromba/dbol en dan daarna 5 weken anavar.

neemt niet weg dat het schadelijk kan zijn, als je 'abused'..
 
Op wat thanatos heeft gezegd na is de rest eigenlijk grote onzin ....tuurlijk kan je 10 weken winny nemen en je komt er waarschijnlijk goed mee weg als je de juiste supplementen neemt maar die neemt bijna niemand hier ... er is maar 1 manier om het goed te doen er er zeker van te zijn dat er niks aan de hand is en dat is gewoon je lever laten checken door je doc voor je begint, 1 of meerdere keren tijdens en na die 10 weken. Als alles goed is ga je door zijn je leverwaardes verhoogd dan kan je besluiten om te stoppen en of als je geen supplementen neemt om die dan te nemen.

En de gevaren van 17-AA's worden sterk overdreven er zijn genoeg studies en reviews die dit allemaal weerleggen .... zoek eens een keer op Shahidi als je een goede review wilt lezen. Omdat het nogal sterk wordt overdreven wilt niet zeggen dat je de supplementen die positief werken op je lever niet hoeft te nemen......

4cc
 
ooit stond op ergogenics dat winny per mg zwaarder voor lever is dan dbol...
 
10 weken lang 17AA orals naar binnen werken. :rolleyes:
 
100mcg igf in je eerste igf kuur naar binnen werken en dan andere flamen :rolleyes:
 
Dat zijn normale doseringen kerel en ik heb geen flame gezien. Maar goed, nu je alleen op mijn post ingaat:

Het is beter dus dat jij je praatjes maar voor je houdt, want je bent het schoolvoorbeeld van totaal verkeerd met AAS bezig zijn.

We hebben trouwens mede daarom besloten om dit soort topics van jou direct te sluiten. Dit om 2 redenen:

1) We willen niet dat de schade die jijzelf toebrengt tot op dit board te herleiden is. Dus je mag op int. boards verder uitzoeken of 50mg Dboll en 100mg Oxy samen voor 10 weken kan ofzo, maar niet hier op dit forum.

2) We willen absoluut niet dat anderen ook maar iets van jouw idioterie overnemen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven