XXL Nutrition

StrombaEject (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BigFil

Dutch Bodybuilder
20 jaar lid
Lid geworden
24 okt 2002
Berichten
296
Waardering
29
Lengte
1m80
Massa
96kg
Wat vinden jullie van dit schema (STROMBAEJECT) als allereerste kuur van iemand die al vier jaar traint en 23j is.

Week Dosering

1
Twee keer per week 1 injectie van 50 mg

2
Twee keer per week 1 injectie van 50 mg

3
Twee keer per week 1 injectie van 50 mg

4
Twee keer per week 1 injectie van 50 mg

5
Twee keer per week 1 injectie van 50 mg

6
Twee keer per week 1 injectie van 50 mg


OF is volgende kuur beter

Week Dosering

1
Twee keer per week 1 injectie van 50 mg

2
Twee keer per week 1 injectie van 100 mg

3
Twee keer per week 1 injectie van 100 mg

4
Twee keer per week 1 injectie van 150 mg

5
Twee keer per week 1 injectie van 150 mg

6
Een keer per een injectie van 100 mg
Daarna een injectie van 50 mg
(brong Ergogenics)

Mijn doelen zijn : droger komen te staan en blijvende kilo`s te kweken.

IVM haaruitval: volgende vraag zal misschien wat amateuristisch overkomen, maar in welke mate verlies je je scalp?? Als ik dit kuurtje zou nemen en ik heb wat aanleg om haar te verliezen ...
mag ik al afscheid beginnen te nemen van mijn haar of niet ??


Opmerkingen zijn meer dan welkom ...
 
ten eerste vind ik het een kuur waar ik nog iets bij zou doen..
neem er bijv boldenone bij..
en 2 keer 50mg is shit..

je inhammen zullen groter worden en groter en groter.. tot je inhammen zo groot zijn dat je kaal bent.. maar dat zal wel meevallen :D Ze zullen iets groter worden verder nix.. afhankelijk van je aanleg

wat dacht je hiervan..

week1-8 boldenone 400mg
week1-6 winny depot 50mg EOD
week11-13 clomid

BTW strombaject wordt niet meer gemaakt... neem daarom winny depot :thumbup:
 
BTW je doelen kan je bereiken door dit te gebruiken als hulpmiddel... niet als hoofdmiddel

Je dieet moet heel goed in elkaar steken...
 
Ik weet niet of je wat gebruikt tegen haar uitval anders zul je zeker haarvelies hebben. (Als je er aanleg voor hebt)

Ik ben nu zelf ook bezig met een kuur en heb er ook aanleg voor maar ik heb de nodige maatregelen genomen die tot nu toe zeer goed werken.

Ik gebruik : nizoral shampoo
topical spiro
12.5 minoxidil
 
Zo snel word je niet kaal.. en zeker niet met die kuurtjes!
Wat Hulk voorsteld is zeker een betere kuur.
 
dank u... beste admin :thumbup: :p
 
Originally posted by BigFil
Wat vinden jullie van dit schema (STROMBAEJECT) als allereerste kuur van iemand die al vier jaar traint en 23j is.

Week Dosering

1
Twee keer per week 1 injectie van 50 mg

2
Twee keer per week 1 injectie van 50 mg

3
Twee keer per week 1 injectie van 50 mg

4
Twee keer per week 1 injectie van 50 mg

5
Twee keer per week 1 injectie van 50 mg

6
Twee keer per week 1 injectie van 50 mg


OF is volgende kuur beter

Week Dosering

1
Twee keer per week 1 injectie van 50 mg

2
Twee keer per week 1 injectie van 100 mg

3
Twee keer per week 1 injectie van 100 mg

4
Twee keer per week 1 injectie van 150 mg

5
Twee keer per week 1 injectie van 150 mg

6
Een keer per een injectie van 100 mg
Daarna een injectie van 50 mg
(brong Ergogenics)

Mijn doelen zijn : droger komen te staan en blijvende kilo`s te kweken.

IVM haaruitval: volgende vraag zal misschien wat amateuristisch overkomen, maar in welke mate verlies je je scalp?? Als ik dit kuurtje zou nemen en ik heb wat aanleg om haar te verliezen ...
mag ik al afscheid beginnen te nemen van mijn haar of niet ??


Opmerkingen zijn meer dan welkom ...

Als je die stromba's dan toch al moest gekocht hebben, gebruik dan in week 5 en 6 drie maal 100mg om de 2 dagen ipv 2 maal 150mg twee maal per week. Stromba werkt immers niet lang genoeg, dus kan je ze beter verspreiden over de week.
Maar eigenlijk als je dan toch gaat kuren kan je het beter direct goed doen en niet aan deze bijna niet werkzaame kuur.
Doe er nog enkele, of tenminste toch een product bij. Vraag bigcat zijn mening eens.
 
Originally posted by Hulk

week1-8 boldenone 400mg
week1-6 winny depot 50mg EOD
week11-13 clomid

BTW strombaject wordt niet meer gemaakt... neem daarom winny depot :thumbup:


Bedankt alvast voor de vele reply`s. Hoewel ik niet echt voorstander ben van stacken omdat dit mijn eerste kuur zal zijn, zal ik me toch even verdiepen in boldenone. Toch enkele vraagjes:

boldenone 400mg lijkt me wat veel, ik heb ergens gelezen dat 50 mg/ml de grootste ampule is. Hoe moet je dit dan allemaal spuiten ??

Hoeveel kilo`s kan je met deze kuur verwachten?? Ben 23j, ongeveer 1m 75, train al vier jaar serieus met een streng dieet (no fat, no sugarm no alcohol and no smoking) en weeg 70kg met 8% vetmassa. De reden waarom ik een kuur wil is omdat mijn bovenlijf behoorlijk gespierd is maar mijn benen willen maar niet groeien. Deze kuur zou me hiermee moeten helpen ...
 
Originally posted by BigFil



Bedankt alvast voor de vele reply`s. Hoewel ik niet echt voorstander ben van stacken omdat dit mijn eerste kuur zal zijn, zal ik me toch even verdiepen in boldenone. Toch enkele vraagjes:

boldenone 400mg lijkt me wat veel, ik heb ergens gelezen dat 50 mg/ml de grootste ampule is. Hoe moet je dit dan allemaal spuiten ??

Hoeveel kilo`s kan je met deze kuur verwachten?? Ben 23j, ongeveer 1m 75, train al vier jaar serieus met een streng dieet (no fat, no sugarm no alcohol and no smoking) en weeg 70kg met 8% vetmassa. De reden waarom ik een kuur wil is omdat mijn bovenlijf behoorlijk gespierd is maar mijn benen willen maar niet groeien. Deze kuur zou me hiermee moeten helpen ...

Maar de rest groeit dan ook weer, dus dan hou je de on-balans??
 
Originally posted by soulreaver


Maar de rest groeit dan ook weer, dus dan hou je de on-balans??

Ben van plan om extra te trainen op mijn benen. Met AAS kan je ze vaker trainen met resultaat. Nu train ik mijn benen 1x per week en dit zou ik gedurende die weken 2x en misschien zelfs 3x doen. Op die manier denk ik het evenwicht te kunnen herstellen. De rest mag natuurlijk ook groeien, maar het is niet echt mijn prioriteit.
 
Ben nu niet echt vertrouwd met de technische termen dus ik kan kort zijn.

Ik baseer mijn beentraining rond squaten (en varianten) en vul dit aan met de beschikbare toestellen. Ik tracht ook zoveel mogelijk spieren tegelijk te gebruiken (geen separatieoefeingen dus, of zo weinig mogelijk) + hecht bijzondere aandacht aan de kuiten. doe dit 1x per week voor een uurtje. De pijn voel ik meestal tot drie a vier dagen erna.
 
Mischien overtrain je het geheel juist wel...

Ik had dit met mijn borst. 2-3x per week borst want hij wilde niet groeien. nu 1x per week borst en minder sets en hij groeit weer..
 
Originally posted by M@k@vElI
Ik weet niet of je wat gebruikt tegen haar uitval anders zul je zeker haarvelies hebben. (Als je er aanleg voor hebt)

Ik ben nu zelf ook bezig met een kuur en heb er ook aanleg voor maar ik heb de nodige maatregelen genomen die tot nu toe zeer goed werken.

Ik gebruik : nizoral shampoo
topical spiro
12.5 minoxidil


Yo makaveli waar koop jij je nizoral shampoo van het internet ook ? zoja van welke site dan ???


thanx
 
Kzou ook wel eens willen weten waar je die shampo kunt kopen ...

dank bij voorbaat :cool:
 
Originally posted by M@k@vElI

Ik gebruik : nizoral shampoo
topical spiro
12.5 minoxidil

Heb effe wat research gedaan over die producten.
Topical spiro and minoxidil zijn inderdaad tegen haarverlies, maar nizoral is toch gewoon een anti-roos shampoo??

waarom zet je die erbij??
 
ja wie kan wat meer vertellen over die producten want wil ooit ook eens gaan kuren en wil dat beetje haar wat ik nog heb ook niet nog eens kwijt
 
Back
Naar boven