Fitness Seller

strombo/test/deca kuur

Bezoekers in dit topic

Thomas

Dutch Bodybuilder
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
12 nov 2002
Berichten
302
Waardering
94
Valt hier iets op aan te merken?

Code:
wk 1-10 3x per week 50 mg winstrol
wk 1-10 2x per week 200 mg deca

wk 1-2  2x per week viromone (100mg)
wk 3    1x per week viromone
wk 1-3  1x per week sust250
wk 4-10 2x per week sust250

nakuur met HCG en Tamoxifen (zelfde als Nolvadex)
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by t0mm1e
Valt hier iets op aan te merken?

Code:
wk 1-10 3x per week 50 mg winstrol
wk 1-10 2x per week 200 mg deca

wk 1-2  2x per week viromone (100mg) (alcohol basis)
wk 3    1x per week viromone (100mg)
wk 1-3  1x per week sust250
wk 4-10 2x per week sust250

nakuur met HCG en Tamoxifen (zelfde als Nolvadex)


Is het je doel om te cutten ??
 
Hoezo?
 
viromone, winstrol, deca worden gebruikt in combinatie met andere roids om te cutten.

Oke, sus zit er wel bij.....

ALs het een massakuur is hoort er als basis een klasse -1 steriode in te zitten zoals test eth.
 
Wat is 'test eth'?
 
test enanthaat..

hmm, waarom valt dat wel onder 'klasse 1' en andere esters niet?

En zou aanvullen met dbol in de eerste 6 weken nog veel winst opleveren (afgezien van water en kracht)?
 
Laatst bewerkt:
Op zich ziet het er wel goed uit, alleen met de sustanon en virormone zou ik het anders doen. Omdat er 4 esters in sust zitten en 2 daarvan binnen 5 dagen al voor de helft uit je lichaam zijn zou ik dus nooit 1 per week zetten, 2 is minimaal.
Virormone zelfde verhaal, heeft korte half waarde dus zou eigenlijk EOD gezet moeten worden...

Ik zou het dus zo doen :

wk 1-10 3x per week 50 mg winstrol
wk 1-10 2x per week 200 mg deca

wk 1-2 3x per week sust250
wk 1-2 2 (liefst 3) x per week viromone (100mg)
wk 3-10 2x per week sust250

Verder ben ik het met levrone eens, ik vind dit te weinig voor massa. vooral als je al redelijk zwaar bent.
Als je het goed wilt doen zou ik het zo doen, maarja dat ben ik :) :

wk 1-6 50 mg dboll ED
wk 6-12 3x per week 50 mg winstrol
wk 1-10 2x per week 200 mg deca

wk 1-2 6x per week sust250
wk 1-2 EOD viromone (100mg)
wk 3-10 4x per week sust250
 
Originally posted by t0mm1e
test enanthaat..

hmm, waarom valt dat wel onder 'klasse 1' en andere esters niet?

En zou aanvullen met dbol in de eerste 6 weken nog veel winst opleveren (afgezien van water en kracht)?

Omdat test enanthaat bindt aan de AR en leverd aanzienlijke krachtwinst, EQ en Deca zijn ook Klasse-1 roids.

Eq is ideaal voor massa als je het stacked met Test Enan.


Test is de basis van elke stack....


EN dianabol in de eerste weken zorgt voor krachtoename, de gains hangt van persoon tot persoon af.

Ik zou in plaats van dianabol, stacken met EQ en winstrol.



Groet

Levrone@
 
Laatst bewerkt:
Dus 4x sust is nodig om in de buurt te komen van de werking van 2x test enanthaat per week?
Daar komt het grofweg een beetje op neer?
 
Originally posted by t0mm1e
Dus 4x sust is nodig om in de buurt te komen van de werking van 2x test enanthaat per week?
Daar komt het grofweg een beetje op neer?


hmm, das misschien wat overdreven, maar van de 250 mg test in suatanon heb je na 5 dagen nog 160 mg over, dus het gaat wel had naar beneden.

Verder is test = test, of het nu sust of enth of prop of cyp is.

Alleen is het niet zo slim om 1 sust te zetten, 2 kan nog wel.
 
2 maal in de week, niet nodig IMO, om de 5 a 7 dagen, heb je een goede en hoge piek die langzaam afgeeft. Doe een frontload met cyp of enth en je hebt een mooie vlakke spiegel gedurende de hele kuur.

Met Sust word dat moeilijk, is ook meer een test-replacement steroide voor 50-60 plussers ofzo.
 
Maar hoe verhoudt originele 2x sust250 per week zich met 2x test enanthaat?

Is het vergelijkbaar (absolute hoeveelheden zijn natuurlijk vergelijkbaar, beiden 250 mg testosteron esters), alleen sust heeft er 4 en werkt dus anders.

Of is het uiteindelijk resultaat met 2x sust een stuk lager dan 2x test enanthaat?

Iemand misschien ervaring (first of second hand) met deze twee alternatieven?

Overigens als ik zo wat info lees op wat sites, wordt sust beter gewaardeerd als test ethanaat.
Natuurlijk moet je niet alles geloven wat er op internet staat, maar als 2 sites hierop zo nadrukkelijk zijn, zal er toch iets van een kern van waarheid in zitten, zie http://www.deca-sustanon.com/sustanon.htm en http://www.anabolicsteroids.co.uk/sustenon_steroid.htm.
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by t0mm1e
Maar hoe verhoudt originele 2x sust250 per week zich met 2x test enanthaat?

Is het vergelijkbaar (absolute hoeveelheden zijn natuurlijk vergelijkbaar, beiden 250 mg testosteron esters), alleen sust heeft er 4 en werkt dus anders.

Of is het uiteindelijk resultaat met 2x sust een stuk lager dan 2x test enanthaat?

Iemand misschien ervaring (first of second hand) met deze twee alternatieven?

ik had met 3 sust dezelfde resultaten als met 3 enth, alleen hield ik met de sust meer vocht vast en had ik last van acne, door de schommelingen..
 
Dat je met sust meer vocht vasthoudt is dan weer vreemd, want overal lees ik juist dat je met sust daar minder last van zou moeten hebben dan met test enanthaat.
 
Als je 2x per week test enanthaat zet, zal er op langer termijn meer test in je in je bloed komen dan met sust. Dus op langer termijn zul je iets meer resultaat hebben met enanthaat.
Alleen van sust zul je op korte termijn sneller iets merken.
Daarom is het goed om een frontload met enanthaat te doen.
 
Zoiets dan ..

Code:
wk 1- 5 50 mg dbol p/dag tabs
wk 6-10 50 mg winstrol inject ED
wk 1-10 2x per week 200 mg deca

wk 1-2  2x per week viromone (100mg)
wk 3    1x per week viromone
wk 1-3  1x per week sust250
wk 4-10 2x per week sust250

Blijft alleen de sust er een beetje rommelig uitzien. Prijzig om dat naar 3x te verhogen en ik vraag me af hoeveel extra dat nou nog oplevert.
 
Originally posted by t0mm1e
Dat je met sust meer vocht vasthoudt is dan weer vreemd, want overal lees ik juist dat je met sust daar minder last van zou moeten hebben dan met test enanthaat.
Je zegt het zelf, niet alles geloven wat men neerzet.

Sust is moeilijk te gebruiken voor BB door de schommelingen.

Er zitten een paar laag gedosseerde esters tussen en een paar langwerkende die hoger zijn gedosseerd.

Je kan dus moeilijker een langdurige vlakke spiegel krijgen en schommelingen zullen juist zorgen voor meer omzetting naar estrogeen, je lichaam ziet de test omhoog gaan en gaat meer aromatiseren dan zakt ie weer en zit je met hoge estrogene levels. Veel acne en water vasthouden is het gevolg.

Maar als je perse wilt doorgaan dan liefst om de 5 dagen 250 mg
 
Originally posted by t0mm1e
Zoiets dan ..

Code:
wk 1- 5 50 mg dbol p/dag tabs
wk 6-10 50 mg winstrol inject ED
wk 1-10 2x per week 200 mg deca

wk 1-2  2x per week viromone (100mg)
wk 3    1x per week viromone
wk 1-3  1x per week sust250
wk 4-10 2x per week sust250

Blijft alleen de sust er een beetje rommelig uitzien. Prijzig om dat naar 3x te verhogen en ik vraag me af hoeveel extra dat nou nog oplevert.
Ik vind eigenlijk de rest ook vrij rommelig (kan beter imo)

Maar wat ik helemaal niet snap is lichter dosseren in de eerste weken en lager in de verdere weken..moet je nou juist niet doen.
 
Code:
wk 1- 5 50 mg dbol p/dag tabs
wk 6-10 50 mg winstrol inject ED
wk 1-10 2x per week 200 mg deca

wk 1-2  2x per week viromone (100mg)
wk 3    1x per week viromone
wk 1-10 2x per week sust250

Idee was om viromone te gebruiken als 'frontload'.
In principe kan sust ook in wk 1-3 2x per week.

En wat is er rommelig aan de rest?
Dbol is leuk, maar je wordt er een dikke pad van. Door op de helft over te stappen op winstrol, neemt dat weer een beetje af.

En wat kan beter, en waarom?

Toevoeging, om de 5 dagen sust250 lijkt me dan juist weer niet zo handig als je een vlakke spiegel wilt hebben, vaker injecteren (en/of meer) zou dan toch een beter resultaat moeten opleveren?

Oh en mijn vele (kritische, misschien voor sommigen onzinnige) vragen betekenen niet dat ik niemand geloof of opmerkingen in de wind zou slaan of gewoon mn eigen zin probeer door drijven, maar meer om te achterhalen waar de opvattingen en gedachten vandaan komen, aangezien de meeste kennis op het gebied van anabolica nog steeds ervaringen van mensen zijn, er zijn geen (of heel weinig) officiele onderzoeken gedaan naar verschillende kuurschema's natuurlijk :)

Het lastige is vooral, dat ik nogal wat verschillende en in dit geval ook weer tegenstrijdige informatie vind en te horen krijg. Dat maakt het niet makkelijker :)
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven