XXL Nutrition

Stronger (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dit weekend nog een GPP/bodybuild train gedaan. Niets speciaals, wat pompwerk op licht gewicht en wat schouder recovery gedaan.

25-8-2015

Squat
Warmup
4x122,5 VPR
4x122,5

Lekker!

Bench paused
Warmup
3x89,5
3x89.5
3x89.5

Prima, kleine stapjes elke keer.

Deadlift
Warmup
6x127
6x127

Beltless en overhand grip
Gedeload met deads en in phase 2 van het programma. Haal mijzelf helemaal open door deadlift sokken heen met sumo stance en de ATX ram bar. Die heeft me een portie knurling zeg..

Gaat nog heerlijk. Dit is ook allemaal altijd @9 tenzij het voor rep 3 is alleen dan ga ik tot @10. Dus zit nog wat rek in hier en daar. Door blijven gaan zo.
Merk alleen dat ik van al het squatten wat last krijg van mijn bicepsen wat ik dan ook voel tijdens het benchen in de negative. Ik moet wat meer mobility werk doen en eens proberen mijn grip nog wat wijder te pakken op de squat voor ik zo met serieuze tendonitis loop.

---------- Toegevoegd om 13:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:30 ----------

Dayum, nice squat mane!

Thanks bro!
 
28-8-2015

Squat
Warmup
2x6x123,5 VPR
Laatst geteste 1rm was 130. Daar draai ik binnenkort setjes mee gaat heerlijk! Oly shoes weg en weer chucks aan. En no problem whatsoever met forward tip. Grip een paar cm breder en goed veel dislocations en band pull aparts gedaan en ook nagenoeg geen last van mn schouders :thumbs:
Volgende train op 128.5

Bench Paused
Warmup
3x90
4x90 VPR
3x90

Gaat heerlijk. Bench vliegt nu ik ze paused doe. Voelt zo veel sterker aajn, TnG zal wel goed omhoog geschoten zijn ook zo. Elke train minstens +0,5kg. Toch 1,5kg per week. 90.5 next train.

Thats it. In p2 met deads wat op dag 2 betekent geen deads.
 
Hey, je hebt een nieuw log... mooie DL platform man!
 
  • Like
Waarderingen: Cman
31-8-2015

Nog wat shaky en duf van Ground Zero van afgelopen zondag maar here goes!

Squat
Warmup
6x128.5 VPR
5x128.5

Bam! 6 reps op -1,5kg van laatst geteste 1rm! Volgende keer reps op 130,5, zo zwaar nog nooit gesingled.

Bench Paused
Warmup
4x90.5 paused VPR
3x90.5
3x90.5
Het is maar een halve kilo maar toch weer omhoog.

Deadlift
Warmup
6x156 VPR
Weer conv. Aan het deadliften. Dit keer belt gebruikt, vind het toch nog steeds lastig om het effect ervan te voelen als het om deads gaat. Anyway volgende week voor de 161.
 
Laatst bewerkt:
Bestel vandaag de sbd elbow sleeves. Heb de knee sleeves en die bevallen goed.

Hoop dat de elbow sleeves ook net ff mn elleboog warm genoeg houd om net die kleine pijntjes kwijt te raken.

---------- Toegevoegd om 14:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:01 ----------

Zit te twijfelen om mij in te schrijven voor de raw open beginnerswedstrijd bij Topfit in juni 2016.

Moet toch een keer een wedstrijd gedaan hebben vind ik. Zal dan voor de -93 gaan. Voor de winst zal ik wss niet mee kunnen strijden gezien de resultaten van dit jaar maar who cares.\
Denk er nog even over na
 
2-9-2015

Wat een kut train..

Squats
Warmup
4x130,5 (V)PR

Mijn laatste 1rm van 130 verpletterd met een 4x130.5. Erg blij mee!

Maar.. Dat was het dan ook voor vandaag. Set 2 niet gedaan en ook de rest van de training niet. FUCKING last van mijn hele rechterarm. Van schouder tot aan duim.
Al dat zware low bar squatten begint een tol te eisen op mijn pezen en gewrichten. Ik rek, foam roll en stretch mijzelf een ongeluk en eet en rust goed maar is niet genoeg.
Is een schouder mobility issue wat door low bar squatten naar voren komt. Ik wil het niet erger maken dus besloten te stoppen voor vandaag en goed te rusten..
 
4-9-2015

Squats
Warmup
4x130.5
4x130.5

Nu met de bar op de juiste plek, ik had hem hiervoor veel te laag. Polsen niet meer naar achter geklapt maar recht en back veel tighter. FF wennen wel. Nog steeds last van mijn hele arm evengoed, maar moet gewoon even rust houden.

Laatste setje gefilmd, any feedback? Diepte is net aan denk ik zo? https://youtu.be/lOhITupOfTg

Vind de 3e rep niet mooi en kan nog rechter omhoog lijkt het op, niet de beste techniek vandaag.

Bench Paused
Warmup
3x91 Paused PR
2x91
2x91

Phase 1 afgelopen voor de bench. Zat er al aan te komen, ook al werkt de pijn in mn arm ook niet mee. Over naar phase 2. Deload van 20% en 2 dagen zwaar 1 dag light 2sec paused benchen.

Deadlift
Warmup
6x161 VPR

Blij mee, en @RPE9 1 zat er zeker nog in. Voelde sterk ook.
 
7-9-2015

Squat

Warmup
4x131,5 PR
3x131,5

Bam en door. Einde van PNP1 wel in zicht. Toch verbazend hoe ik toch nog 1,5 maand lang 3 keer per week gewicht erop kan gooien. Ook al is het soms maar een kilotje.

Bench paused (pnp2)
Warmup
6x72.5
6x72.5
6x72.5
6x72.5
6x72.5

Deload met 20% en dus in pnp2 met bench. Volume dus omhoog naar 5x3-6

Deadlift
Warmup
4x166 VPR
Pff, viel tegen. Dacht dat daar nog wel meer in zou zitten. Volgende train maar weer.

Viel allemaal niet mee vandaag zeg. Toch weer pr's gezet maar voelde zwaaaaaaar. Zelfs de deload bench setjes :S
Fortius belt besteld vandaag want mijn huige belt is zwaar kut. Cheap ass ding met dubbele prong die ik nooit los krijg als ik hem heel strak wil doen. Is net een plank.
 
9-9-2015

Zowel mijn his verkocht voor een goede prijs als mijn motor theorie vandaag gehaald. Lekker op de euforie weten te glijden deze train.

Squat
Warmup
5x132 @9 PR
4x132 @9

Heerlijk 5 reps gepakt. Schouder ook compleet over door een bredere grip en bar iets hoger :thumbs: Elke train zijn de squats weer leuk gezien alles vanaf 130 zowel een all time max als VPR is. Op naar die 160!
Mijn eerste goal was 1,5xbw squat (140), die leek ooit eindeloos, nu ga ik er binnenkort mee reppen.

2 Count Paused Bench (light day PNP2)
Warmup
6x55
6x55


Deadlift
Warmup
6x167 VPR
En easy zeg! Wel mn broek (bijna) volgescheten maar lekker voelde zo licht zeg.

Heerlijk getraind weer. Kracht schiet omhoog zeg. Gewicht ongeveer 92-93 schommelend.
 
12-9-2015

Squat
Warmup
5x133 (v)pr
4x133

Paused bench
Warmup
6x75
6x75
6x75
6x75
6x75

Deadlift
Warmup
5x173 vpr

Heerlijke training. Vandaag naar smeerboel festival. Weer een squat pr. Een misload op de deadlift, moest 172 zijn maar 173 geladen. Wel een dikke vpr weer. Die 200 zit er bijna weer in zo, alleen dan nu conventional.
 
Back
Naar boven