XXL Nutrition

Stronglift 5x5 Afvallen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

AirGear

Novice
Lid geworden
27 aug 2011
Berichten
3
Waardering
0
Hallo!

Mijn naam is rob en ben 17, ben pas nieuw op dit forum zoals je ziet :P.

Ik had wat vragen over een bepaald schema, genaamd Stronglift 5x5.
Mijn gewicht is rond de 98 kilo en ben rond de 1,80cm, en moet drastisch afvallen maar bij mij zit het vet soort van overal all-round en niet echt op een plek.

Ik heb gehoord dat stronglift 5x5 je laat afvallen en spieren kweken om de vetverbranding te stimuleren? Ik wil dat combineren met een eiwit-rijk dieet van dr.frank en daarna een cardio-sessie van rond de 15-20 minuten.

Val ik er goed vanaf?

Vroeg me af of dat goed te combineren is omdat ik ook een beginner ben.

Dank alvast!
 
Je valt af door een calorietekort. StrongLifts is echt top btw!
 
stronglift 5x5 is niet echt een beginners schema, als je meteen zwaar gaat trainen dan is dat een aanslag op je pezen en gewrichten.
Ik zou gewoon 3 x 8 doen en/of even goed inlezen via de trainigschema stickies hierboven.
 
stronglift 5x5 is niet echt een beginners schema, als je meteen zwaar gaat trainen dan is dat een aanslag op je pezen en gewrichten.
Ik zou gewoon 3 x 8 doen en/of even goed inlezen via de trainigschema stickies hierboven.

Stronglifts is voor beginners..


@ TS

Met deze compounds pak je meer spieren dus zeker aan te raden.

Let verder op dat je onder je onderhoud zit en doe na je training bv. wat cardio.
 
Stronglifts is voor beginners..


@ TS

Met deze compounds pak je meer spieren dus zeker aan te raden.

Let verder op dat je onder je onderhoud zit en doe na je training bv. wat cardio.

Oh top dat ik wou even weten! Ik neem aan dat al die oefeningen die ik moet toepassen op stronglift 5x5 in een fitforfree vestiging beschikbaar zijn? En zo niet zijn er dan vervangende oefeningen?
 
Als je een military press-/squatrek en een losse baar met losse gewichten hebt wel ja.
 
Als je een military press-/squatrek en een losse baar met losse gewichten hebt wel ja.

Een military press en losse bar met losse gewichten hebben we wel. Squatrek dat weet ik niet 100% zeker.
 
Je hebt een military press?
 
Die heb je niet...die doe je, man!

Waar doe je die mee?
Juist!
Die dingen moet je hebben om ze te doen!
10678_large.jpg
 
Waar doe je die mee?
Juist!
Die dingen moet je hebben om ze te doen!

Gast, die doe je met een barbell...of in varianten met dumbbells of een smith (hoewel dat een beetje sissi is). Die materialen moet je hebben om een military press te kunnen doen.

Dus een military press doe je met die spullen, die heb je dus niet...

Dikke dizzz, je weet toch:cool::p
 
Haha. Idd. Een military press heb je niet. Dat is een oefening. Zelfde als een bicep curl. Die heb je ook niet :P

Maar on-topic: Stronglift is een perfect beginnersschema. Ik heb hem nu ook ongeveer 2 maanden gevolgd. Ik ga deze week overstappen op een andere. Je wint er veel kracht mee (Y) succes.

---------- Post toegevoegd Tue 30 Aug 2011 om 17:51 ----------

stronglift 5x5 is niet echt een beginners schema, als je meteen zwaar gaat trainen dan is dat een aanslag op je pezen en gewrichten.
Ik zou gewoon 3 x 8 doen en/of even goed inlezen via de trainigschema stickies hierboven.

Ik zou als ik JOUW was, even goed inlezen via de trainings stykies.
Stronglift is voor beginners en je begint NOOIT zwaar!

?????????
 
Back
Naar boven