MuscleMeat

Stronglifts 5x5 log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

GeenEiwittenVoorJe18Bent

Ripped Bodybuilder
Winner Of The Internet
Lid geworden
24 okt 2016
Berichten
3.660
Waardering
2.616
Lengte
1m80
Massa
50kg
Vetpercentage
35%
Hallo iedereen,

vanaf deze week begin ik met SL 5x5.
Mijn stats:
Leeftijd : 20 jaar
Lengte: 1m80
Gewicht: 63 kg
Vetpercentage: 10-12%

De startgewichten:
5x50kg squat
5x60kg deadlift
5x30kg bench press
5x35kg barbell row ( pendlay row )
5x22,5kg overhead press

Voeding: Eet gewoonlijk nogal clean, tussen de 2500 en 3000kcal met 1,5-2g/kg eiwit en 1g/kg vet.

Voel je vrij om mee te volgen of om vragen te stellen.
 
IN, volg ook mijn log ik ben hetzelfde aan't doen! en euh begin maar wat meer te eten! je bent fucking smal :p
 
Eerste training :

5x5x50 squat gelukt
5x5x35 pendlay row gelukt
5x5x30 bench press gelukt
 
5x52,5 squat gelukt
5x22,5 overhead press gelukt
5x60 deadlift gelukt
 
Mooi zo! Als je wil weten of je voem goed is film jezelf eens dan kunnen we dat beoordelen.
 
5x55 squat gelukt
5x32,5 bench press gelukt
5x37,5 barbell row gelukt
 
goede start, doe je ook nog chin ups en dips erbij ?
je moet met je calorieen wel zo hoog zitten dat je steeds een klein beetje in gewicht aankomt, de verhouding die je aangeeft in je beginpost is goed
succes
 
goede start, doe je ook nog chin ups en dips erbij ?
je moet met je calorieen wel zo hoog zitten dat je steeds een klein beetje in gewicht aankomt, de verhouding die je aangeeft in je beginpost is goed
succes
Nee voorlopig geen chin ups en dips, komt misschien over een maand of 2 er nog bij.
Voorlopig is dit genoeg.
 
goed bezig gast! De aanhouder wint!
 
5x57,5 squat gelukt
5x25 overhead press gelukt
5x65 deadlift gelukt
 
Is er al 1 waarmee je moeite begint te krijgen?
 
Is er al 1 waarmee je moeite begint te krijgen?
Squat was zweten als een rund, maar ging wel. Overhead press neem ik toch wel al 2 min pauze tussen 2 sets want anders lukt het niet. Deadlift ging goed.
Dus ik denk dat ik voorlopig nog wel zal verder kunnen.
 
Squat was zweten als een rund, maar ging wel. Overhead press neem ik toch wel al 2 min pauze tussen 2 sets want anders lukt het niet. Deadlift ging goed.
Dus ik denk dat ik voorlopig nog wel zal verder kunnen.
OHP failed meestal als eerst idd. De schouders zijn gewoon niet zo sterk als de rest.
 
OHP failed meestal als eerst idd. De schouders zijn gewoon niet zo sterk als de rest.
Klopt, schouders zijn het hardst naar de zak van alle spiergroepen tot nu toe. Naar de zak bedoel ik dat ze zwaar verzuurd zijn xd
 
squat 5x60 gelukt
bench press 5x35 gelukt
pendlay row 5x40 gelukt
 
squat 5x62,5 gelukt
overhead press 5x27,5 niet gelukt ( 5,5,3,5,5)
deadlift 5x70 gelukt

Concentratie was er niet echt vandaag. Ik moest het squatrack wisselen met iemand en die zat met pussypad+ handdoek , veel te smalle stance te squatten en zen knieen kwamen naarbinnen
Ik dacht ik kijk even om te zien of ik nog kan leren van hem, integendeel helaas. Was hierdoor mijn concentratie wat verloren. Had daarom 3de set overhead press de bar niet goed vast waardoor men pols zeer deed dus bent de set gestopt. Zal volgende keer wat extra warmup setjes doen om nog op form te focussen. Waarschijnlijk press ik volgende keer wel 5x5x27,5
 
Bro je komt daar om te trainen voor jezelf, niet om anderen af te kraken. Wanneer iemand een handdoek gebruikt voor het squatten, dan weet je al zoiezo dat die niet helemaal weet wat squatten is.

Kijk op youtube hoe je moet squatten (Alan Thrall, Omarisuf, Buff Dudes) en film jezelf tijdens het squatten.

Als je jezelf niet wilt filmen, kan je ook paar reps op een wat lager gewicht 90 graden draaien en dan squatten. Dus je stapt met de Barbell uit de squatrek, draait 90 graden (dan zie je als het goed is je zijkant in de spiegel).

Ga nu squatten : Ga je diep genoeg (heup onder je knieën (parallel)), is je rug recht, zijn je knieën niet te ver voren enz.

Als je die filmpjes kijkt wordt alles voor je uitgelegd.

Je kan ook iemand vragen of die wil kijken of je het goed doet :D
 
Bro je komt daar om te trainen voor jezelf, niet om anderen af te kraken. Wanneer iemand een handdoek gebruikt voor het squatten, dan weet je al zoiezo dat die niet helemaal weet wat squatten is.

Kijk op youtube hoe je moet squatten (Alan Thrall, Omarisuf, Buff Dudes) en film jezelf tijdens het squatten.

Als je jezelf niet wilt filmen, kan je ook paar reps op een wat lager gewicht 90 graden draaien en dan squatten. Dus je stapt met de Barbell uit de squatrek, draait 90 graden (dan zie je als het goed is je zijkant in de spiegel).

Ga nu squatten : Ga je diep genoeg (heup onder je knieën (parallel)), is je rug recht, zijn je knieën niet te ver voren enz.

Als je die filmpjes kijkt wordt alles voor je uitgelegd.

Je kan ook iemand vragen of die wil kijken of je het goed doet :D
Probleem bij mijn squat momenteel is enkel dat ik te laag ga ( not even kidding ). Maar dat is niet zo erg momenteel, volgende week mezelf proberen aanleren te stoppen vlak onder parallel.
 
5x65 squat gelukt
5x37,5 bench gelukt
5x42,5 pendlay row gelukt
 
Voorlopig chlil ik nog wel hard op bench en row, squat daarintegen is wel zweten als een rund en alles geven.
 
Back
Naar boven