MuscleMeat

Stronglifts combineren met hardlopen?

Bezoekers in dit topic

MMAfighter

Cool Novice
Lid geworden
15 dec 2011
Berichten
63
Waardering
2
Lengte
1m87
Massa
85kg
hey allemaal,

ik train al een jaar stronglifts 5x5 en dit schema bevalt me heel erg.
ik ben nu bezig met een sollicitatie bij het korps mariniers en wil graag mijn conditie goed op pijl hebben voor alle testen, dus wil ik ook een aantal keer per week gaan hardlopen, mijn vraag is dus hoe ik dit het best kan combineren met stronglifts.
Kan ik beter voor de training hardlopen? of erna of juist op de rustdagen?

Schema nu (3x per week, om en om)

A
Squats 5x5
Bench press 5x5
Barbell row 5x5


B
Squats 5x5
Military press 5x5
deadlift 5x5


Ik wil hardlopen zoals ik dat bij de testen moet doen, dus redelijk snel, ik wil 3 km in 12 minuten lopen en daarna nog 3km wat langzamer.

Hoop op goed advies, alvast bedankt.
 
Als je op een trainingsdag gaat hardlopen zou ik het na de training doen, zodat je genoeg energie hebt voor het trainen. Tenzij het hardlopen je prioriteit heeft, dan kan het er voor. Maar het zal geen gigantisch verschil maken denk ik, zo lang je maar goed eet en drinkt.
 
Na de training, op 'rustdagen' ook nog gaan rennen is te veel. Of train 2x per week met gewichten, en ren 3 dagen + 2 rustdagen.
 
hey allemaal,

ik train al een jaar stronglifts 5x5 en dit schema bevalt me heel erg.
ik ben nu bezig met een sollicitatie bij het korps mariniers en wil graag mijn conditie goed op pijl hebben voor alle testen, dus wil ik ook een aantal keer per week gaan hardlopen, mijn vraag is dus hoe ik dit het best kan combineren met stronglifts.
Kan ik beter voor de training hardlopen? of erna of juist op de rustdagen?

Schema nu (3x per week, om en om)

A
Squats 5x5
Bench press 5x5
Barbell row 5x5


B
Squats 5x5
Military press 5x5
deadlift 5x5


Ik wil hardlopen zoals ik dat bij de testen moet doen, dus redelijk snel, ik wil 3 km in 12 minuten lopen en daarna nog 3km wat langzamer.

Hoop op goed advies, alvast bedankt.

Je kan er na hardlopen of op een dag waarbij je geen krachttraining doet. Of combineren. Denk bv.eens aan Crossfit ofzo?
 
Doe het na je training. Niet op je rustdagen, als je 3x pw squat kan je imo echt niet op je rustdagen nog gaan hardlopen.
 
Back
Naar boven