XXL Nutrition

Strongman agenda 2023?

Bezoekers in dit topic

VrekteK1

Novice
Lid geworden
2 mrt 2023
Berichten
4
Waardering
4
Lengte
1m89
Massa
98kg
Vetpercentage
19%
Hallo allemaal,

Ik vroeg me af of iemand hier weet welke Strongman wedstrijden er in NL/BE gepland staan in 2023 (zowel u105 als open)?
De reden dat ik dit vraag is omdat ik graag wedstrijdervaring op wil doen maar vind het moeilijk om telkens via via op het laatste moment te horen dat er ergens een wedstrijd is.

Voor wiens reageert duizend maal dank!

Groet,
 
15 april in Wilnis en 13 mei in Volendam voor NK sterkste man voorrondes, nog niks over bekend qua events overigens.

Waar woon je? Ik raad zelf Nyma strongman battles aan. Zit in nijmegen en bied op 4 levels en veel gewichtklsses competities aan. Uit mn hoofd 4 per jaar:
 
Thanks mannen!

Ik ga Alex en Dennis ff een berichtje sturen of ze nog plek hebben!

Gr K1
 
Hey mannen,

Voor wie het interesseert wilde ik ook nog even laten weten dat de volgende wedstrijden dit jaar ook nog door gaan:
- Dutch Titans
- Sterkste man vd brabantse wal

Gr K1
 
Woopy Weet misschien ook nog wel wat
 
g-men Weet misschien wel wat van NL. Bij hem trainen denk ik wel SM deelnemers
 
Ja ik weet er wel heel wat ja. Teveel om hier neer te zetten en niet alles is officieel.
1. Ga naar de site van nyma. Daar zie je hun kalender
2. Wordt lid van de facebookgroep strongman.nl daar komt heel veel voorbij.
3. Volg wout zijlstra op facebook. Hij komt met de -105.
4 Maurice uit dewilligen volgen op facebook of zoek op Brabantse wal.
5. Als je serieus sterk bent kun je in de appgroep van sterkste mannen van NL. Daar komen ook de kwali's in. Dan moet je Jarno Hsms benaderen. Verder staan de kwali's ook op de site van de sterkste man van Nederland.
6 wordt lid van een groep zoals de onze of realstrength of dergelijke. Onze groep houdt elkaar op de hoogte.
 
Verrekte Kane, je weet ons toch te vinden?
Groetjes,
Dominique
 
Eyo Big Dom,

Jazeker man zal snel eens aan komen en Alex een berichtje sturen, zag nou in de podcast van Patricia waar de kwalificaties zijn. Inmiddels ook ingeschreven!
1 Kwali bij Age
1 Kwali bij Wout
1 Kwali bij Maurice (brabantse Wal)
1 Kwali bij Nyma

Dit weekend hebben we de OVLOV Classic (nieuwe wedstrijd in Goes)
Verder kreeg ik ook nog de Dutch Titans te horen b.t.w. (in Hoedekenskerke)

Thanks allemaal voor de moeite! Top forum dit!

Gr Vrekte Kane
 
Back
Naar boven