AndroidHealthClinic

Strongman Atleten Topic

Bezoekers in dit topic

Ik heb dit filmpje niet helemaal bekeken en het heeft ook geen nut om over anderen te oordelen, maar dit is natuurlijk wel het verhaal zoals hij het nu verteld. Er doen verhalen (uit betrouwbare bronnen) al jaren te ronde over o.a. Travis (en anderen), ook voor zijn "downfall". Blij om te zien dat het nu goed met hem gaat, oordelen heeft sws geen zin en en je moet mensen het beste gunnen.

Loz zn podcast is geweldig, vermakelijk en informatief. Ik heb vooral die met Taylor, Capes, Z en Samuelsson met veel plezier bekeken. Het blijft echter wel hun point of view. Zo hoorde ik Capes dingen zeggen (over zowel stats als competities) die gewoon niet helemaal waar zijn. Hier is niks subjectiefs aan (de man is een absolute legende en ook geen 18 meer these days) maar wedstrijdresultaten die zijn bijgehouden/op youtube staan liegen niet.
 
Ik zie hier niemand een oordeel vellen over het verhaal van Travis. Ik vond het heel interessant om zijn verhaal te horen en wat heeft hij een zware periode achter de rug gehad. Ben zeker blij te horen dat hij de weg omhoog heeft gevonden, keek altijd graag naar hem zeer intens in zijn sportbeleving.

Loz maakt nu een hele mooie reeks interviews, kijk en luister er graag naar.
 
Ah nice, wist niet van het bestaan van deze 'interviews' door Laurence met strongmen af. Zo te zien genoeg kijkvoer voor de komende tijd :)
 
Morgen begint WSM 2020. Wat verwachten jullie?

Brian Shaw heeft in ieder geval weer z'n baard zoals vanouds.

 
Jf gaat hem winnen !
 

Ik word een beetje moe van dat armworstelen. Weg met die hype.
 

 
Laatst bewerkt:

Even serieus, hoeveel flappen halen ze binnen per maand met dit soort content?
 
Back
Naar boven