AndroidHealthClinic

Strongman Atleten Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

UnCompress

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
9 dec 2005
Berichten
23.972
Waardering
3.517
Plaats hier nieuws over strongman atleten of vragen over bepaalde strongman atleten.

Ik vraag me af wat met Travis Ortmayer aan de hand is. Ik zag op wikipedia dat hij vorig jaar nog mee had gedaan met de Arnold Strongman en werd daar 9e. http://en.wikipedia.org/wiki/Travis_Ortmayer
Bijna 1 jaar niets meer over hem gehoord, blessure of gestopt? Ook zijn eigen website is niet up 2 date.
 
Laatst bewerkt:
Ortmayer heeft een maand of 3/4 geleden nog verdienstelijk gepresteerd tijdens de ASM.
 
Gisteren kwam ik op het geniale idee dat misschien facebook meer info zou kunnen geven, kom namelijk nooit op facebook en zag deze tekst staan.

I am not at WSM this year is simply due to an ignorant and retarded doctor (influenced by whom I DO not KNOW...) who deemed me unfit to continue competing last year because of my ankle (insurance reasons...) and forced me to withdraw. I was promised a chance to qualify for this year's WSM but never saw the opportunity...

I hope this clears up any confusion surrounding the issue. To anyone rooting for me I hope to show you my TRUE INTENSITY next year!!

Good Luck to all the guys in the finals! It will be an awesome contest. For those of you in Vegas this weekend I will be competing in ASM and at the Con-cret booth so come by and see us!!

Ik vond het al vreemd dat hij niet bij de WSM aanwezig was.
 
Wat doet Sanca om zn mooie baard te behouden ?
 
Wat doet Sanca om zn mooie baard te behouden ?

Reported, baarden of verwijzingen naar baardleveranciers mogen niet openbaar besproken worden
 
is het waar dat Matthieu (a.k.a. The Legend) 2013 gaat domineren?
 
Gasten dit is geen trololololo topic.
 
wellicht moet je de titel dan aanpassen naar "Pro Strongman Atleten..."
 
Daar heb ik over nagedacht maar dat beperkt toch de mogelijkheden.
Misschien wilt iemand weten of een bepaalde Nederlander/Belg nog strongman doet maar ook nieuws over strongman atleten zijn welkom.
 
wil je nou beweren dat The Legend geen pro is met dit statement?
The Legend aka Mr. Potentie valt sowieso onder de Pro's!

---------- Post toegevoegd Sat 5 Jan 2013 om 15:23 ----------

Daar heb ik over nagedacht maar dat beperkt toch de mogelijkheden.
Misschien wilt iemand weten of een bepaalde Nederlander/Belg nog strongman doet maar ook nieuws over strongman atleten zijn welkom.
ja precies, zo blijft het lekker afgebakend :p
 
Heb gehoord mc. chick wsm 2013???
 
Plaats hier nieuws over strongman atleten of vragen over bepaalde strongman atleten.

Ik vraag me af wat met Travis Ortmayer aan de hand is. Ik zag op wikipedia dat hij vorig jaar nog mee had gedaan met de Arnold Strongman en werd daar 9e. http://en.wikipedia.org/wiki/Travis_Ortmayer
Bijna 1 jaar niets meer over hem gehoord, blessure of gestopt? Ook zijn eigen website is niet up 2 date.
Comeback!

SCL Alanya (Turkye) 2019

---------------------------------

1. Travis Ortmayer (USA) 53 Points

2. Dennis Kohlruss (Germany) 49 Points

3. Alex Moonen (Netherlands) 48 Points

4. Mika Törrö (Finland) 41.5 Points

5. Jarno Kirsela (Finland) 34 Points

6. Johan Espenkrona (Sweden) 31.5 Points

7. Aurelien Le Jeune (France) 29.5 Points

8. Nill Saybe (Honduras) 27.5 Points

9. Amin Manavi (Iran) 27 Points

10. Will Baggott (England) 25 Points

11. Fatih Karaca (Turkey) 14 Points

12. Vostan Gevorgyan (Armenia) 6 Points
 
Dikke comeback van Ortmayer en Alex blijft ook sterker worden.
 
Fuck wat een verhaal.

 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven