MuscleMeat

Strongman beginner wedstrijden

Bezoekers in dit topic

ProjectNL

Cool Novice
Lid geworden
6 jan 2012
Berichten
136
Waardering
92
Lengte
1m84
Massa
138kg
Beste mensen,

Ik weet dat Nederland niet zo groot is, maar kennen wij naast de grote competities ook beginnermeets voor strongman?

Vind het zelf leuk om zware dingen op te pakken en weer neer te leggen, maar er nu geen mogelijkheid om dat in een meet met gelijkgezinde te doen. Anders dan gelijk met pro's mee te doen.
 
Deed zelf een tijd terug mee aan de sterkste man van de brabantse wal.

Tire flip 200 kg
Duckwalk 80kg
Frame walk 160 kg
Boom voor reps met 80 kg
En stenen tot 120 kg dacht ik.
Vond ik wel een heel aardig beginnerswedstrijdje. Weet niet of Sanca Saxon er meer van af weet hoe dat er nu aan toe gaat?
 
Deed zelf een tijd terug mee aan de sterkste man van de brabantse wal.

Tire flip 200 kg
Duckwalk 80kg
Frame walk 160 kg
Boom voor reps met 80 kg
En stenen tot 120 kg dacht ik.
Vond ik wel een heel aardig beginnerswedstrijdje. Weet niet of Sanca Saxon er meer van af weet hoe dat er nu aan toe gaat?
Dit jaar was het daar al een stukje zwaarder.
 
"back in the day" kwam dit heel vaak voor maar tegenwoordig steeds minder... Maybe eens op michel koekoeks wedstrijden komen meedoen, niet uberlight maar doenbaar en vrij lage instapdrempel... Ik weet dat hij zijn naam tegen heeft van vroeger maar de laatste paar wedstrijden die ik gezien/gedaan heb van hem, waren iig altijd categorie 6+! Niet altijd spektakel maar degelijk, snel en leuk, zonder veel poespas en dus denk ik ideaal voor beginners, al moet je wel accepteren dat er altijd wel een paar goede strongmen meedoen en je dus niet gaat winnen...
 
zal zijn facebook in de gaten houden, dank je
 
Back
Naar boven