Fitness Seller

Strongman en Highlandtrainingen in Limburg

Bezoekers in dit topic

Hij heeft wel een WERELDRECORD in handen JA, !!!

:D

Daarom! Ik zeg wel "kunnen" maar eigenlijk zou ik moeten zeggen we verdienen het niet eens om in zijn schaduw te staan of zelfs maar dezelfde lucht in te ademen als hem.
 
Ik zou niet die lucht ademen, anders krijg je ook zo'n gebit :D
 
Toch mooi dat iedereen zoveel bewondering en waardering heeft voor een ieder zijn prestaties!
 
Inderdaad, erg hartverwarmend. De wereld is nog niet zo verrot als iedereen denkt.

Ben blij dat je dit inziet. Vind het ook zo mooi dat als iemand een wereld record haalt dat niemand er over twijfelt en alleen maar respect kan opbrengen voor de poging ;) Prachtig :P
 
Word een beetje vaag hier :roflol:
 
denk dat SM in limburg alleen in ittere of brunssum mogelijk is? niet te spreke over highlang games
 
denk dat SM in limburg alleen in ittere of brunssum mogelijk is? niet te spreke over highlang games

Ik denk het ook...

Nu mn vriendin nog zien te overtuigen om me regelmatig die reis te laten maken :grumble: :mad: :(
 
neem je der toch mee om te sporten ;)
 
Limburgs levenslied, even onverstaanbaar als die recordhouder....

 
niet spotten met limburg
 
ik lach niet met die mensen, heb er familie wonen.. maar zeg eerlijk als je zo een grote kerel ziet en die begint dan te lullen of net zijn testikels verwijderd zijn dan moet ik even lachen, sorry
 
dus als een dwaas voor limburg iets zingt zijn alle limburgers zo haha.. maar oke die gast is wel grappig... maar wees eerlijk ook jij zou los gaan op rowwen héze ;)

@ viking gedraag je eens
 
dus als een dwaas voor limburg iets zingt zijn alle limburgers zo haha.. maar oke die gast is wel grappig... maar wees eerlijk ook jij zou los gaan op rowwen héze ;)

@ viking gedraag je eens

Dat heeft ie dan ook verdiend door radioluisteraars jaren lang te martelen.
 
Back
Naar boven