AndroidHealthClinic

Strongman en Highlandtrainingen in Limburg (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 mei 2006
Berichten
85.223
Waardering
65.250
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
Zoals sommigen hier al weten ben ik gebeten door zowel het SM als HG virus, ik zou hier graag mee verder willen gaan en in de toekomst iets kunnen betekenen voor deze sporten.

Jammer genoeg is hier in mijn buurt niet meteen de mogelijkheid om erop te knallen, vandaar dus deze "oproep"
 
JulesBremers?
 
JulesBremers?

Ik ben er eenmaal geweest, ook bij Henk Machiels in Itteren, vond ik echt top!

Maar ik heb daarna nog berichten gestuurd enzo maar ik hoor niets meer terug :(
 
Hey Sanca,
Bij mijn weten heb ik niet opzettelijk niet geantwoord, maar kan het wel eens vergeten zijn.
Als je onderdelen wil komen trainen dan kun je door de weeks komen van 9-12 en 17-21.30 en op zaterdag van 9-14.
Boom, axle, Timberholds , etc kun je allemaal binnen doen.
Als je timbers of duckwalk ofzo wil doen moet je ff met max afspreken wanneer hij traint dan kun je met hem en enzo samen dat doen buiten tijdens openingstijden. Binnenkort als mijn huis hier klaar is kun je met de rest mee komen trainen op de zaterdag en dan kun je ook tyre flip, sled pulls, stones etc komen doen.
Als die groepstrainingen gaan beginnen laat ik je wel wat weten.
Grtzz
 
Cool man, thanks!
 
Geen HG'ers in Limburg?!
 
Damm wij wonen in the middle of nowhere Sanca :D
 
Geen HG'ers in Limburg?!

Voor zover ik weet niet sanca. Er zijn wel twee mensen uit Limburg (Brunssum) die bij ons meedoen maar die doen geen gezamelijke trainingen.
 
Voor zover ik weet niet sanca. Er zijn wel twee mensen uit Limburg (Brunssum) die bij ons meedoen maar die doen geen gezamelijke trainingen.

Jammer, jammer :(



Jij hebt misschien nog toevallig een hamer op overschot liggen....? :D
 
misschien moet je marco nafzger us proberen te bereiken sanca;) hij doet hg en woont in brunssum, lijkt me toch zo dat die het welles traint..

en bij mij op detrianingen ben je welkom zoals jules zegt
 
Jammer, jammer :(



Jij hebt misschien nog toevallig een hamer op overschot liggen....? :D


Ik heb nog wel een mooie klauwhamer voor je liggen.......:D


Al mijn trainingsmateriaal wordt regelmatig gebruikt, sorry.
 
Jammer, jammer :(



Jij hebt misschien nog toevallig een hamer op overschot liggen....? :D

Buiten nafzger, die toch nooit traint, is er nog een kerel uit brunssum die Higlandgames doet...
Hij traint sinds paar maanden bij mij. Zal em eens vragen voor zijn mailadres dan kun je misschien met hem wat afspreken. Grtzz Jules
 
Buiten nafzger, die toch nooit traint, is er nog een kerel uit brunssum die Higlandgames doet...
Hij traint sinds paar maanden bij mij. Zal em eens vragen voor zijn mailadres dan kun je misschien met hem wat afspreken. Grtzz Jules

Thanks man!!!
 
Check je PM Sanca, dan heb je z'n mail
 
Hg trainen met Nazger ??? wie gaat wie leren dan ?
 
Hij heeft wel een WERELDRECORD in handen JA, !!!

:D
 
Back
Naar boven