AndroidHealthClinic

Aangeboden Strongman equipment : zware farmers, sandbag 125kg, Prowler/sled, battle rope, etc. (Regio Brussel, BE)

Bezoekers in dit topic

mg_mpower

Novice
Lid geworden
14 dec 2015
Berichten
12
Waardering
2
Lengte
2m02
Massa
109kg
Vetpercentage
9%
Hier is wat ik weg kan doen. Ik moet het niet weg krijgen, maar gebruik het momenteel niet en ben ervan bewust dat iemand anders er wel baat bij zou kunne hebben in deze periode. Prijzen zijn bespreekbaar, maar hou het verstandig.

- Farmers gemaakt door Ron Lasser (the best), met H-balk et laadbaar van bovenop. Steeevig spul : 35kg per stuk leeg. Hebben vorig jaar een nieuwe laagje verf gekregen. Ik doe die weg voor zo'n 220€

- Sandbag van Cerberus, staat hier gevuld met 125kg zand en heeft upgraded sluitsysteem (op z'n StrongFit, springt niet open), laar hem vol weg voor 75€, je mag zelf nog andere liners vol zand meekrijgen om hem nog bij te vullen.

- Prowler/sled : zelf gemaakt uit metaal, stevig spul, goed voor zo'n 30kg leeg. Gewoon heel lelijk gelast op enkele plekken (was 'n oefenstuk) en mooi geroest. Vaak gebruikt om SM-wedstrijden voor te bereiden. Laat hem weg voor 100€

- Heb ook enkele stalmatten van 1mx1m die weg mogen als dat iemand interseert, en een zware touw van 15m die voor een 70-tal euro's weg mag.

Foto's :
MVIMG_20200605_163951.jpg

MVIMG_20200605_164313.jpg

MVIMG_20200605_164440.jpg

MVIMG_20200605_164051.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hoeveel matten heb je?? Waar in Brussel? Ben van gent
 
Hoeveel matten heb je?? Waar in Brussel? Ben van gent
Die ik kwijt kan, momenteel 2. Het zijn wel dunne matten, ik gebruik die voor buiten om mijn equipment niet te veel tegen beton te laten slepen en om roest onderaan te vermijden als ik die buiten laat staan. Ik zou die dus ook laten weggaan indien het SM-equipment ook weggaat.
 
Foto's uploaded
 
Back
Naar boven