XXL Nutrition

strongman onderdelen

Bezoekers in dit topic

jackalxl

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
15 jaar lid
Lid geworden
3 dec 2005
Berichten
1.132
Waardering
4
Lengte
1m93
Massa
95kg
Vetpercentage
17%
hallo allemaal

Ik ben van plan sterkste man onderdelen te gaan maken en deze te gaan verkopen.
Er is namelijk nergens in Nederland een zaak te vinden die sterkste man onderdelen verkoopt of althans k ken em niet :)

Aangezien de sterkste man sport steeds populairder wordt is het ook mooi als et niveau omhoog gaat en dan bereik je door de onderdelen te trainen.

De volgende onderdelen ben k al toe in staat om te maken

Boomstam
Timbers
Sled
en zeer spoedig ook de Yoke en de carcircle

Zeg maar als je belangstelling hebt

met vriendelijke groet
jackalxl :D
 
Ik heb belangstelling.. Wat voor prijzen vraag je?
 
Timbers en evt boomstam heb ik wel interesse in ja... Zeker timbers wil ik ook thuis hebben omdat ik daar vaker op wil trainen.
 
Timbers wil ik idd ook hebben.
 
Haha me 2!
 
Heb je foto's van je creaties?
 
pics zouden fijn zijn inderdaad
 
Weet de prijzen nog niet precies hoor

*edit*
Prijzen worden bekend als ik weet hoeveel belangstelling er is ( dan kan ik kijken wat de inkoop van de materialen kost en dan kan prijzen maken en geen schattingen zoals de vorige keer :P)
 
Laatst bewerkt:
pics komen eraan

timbers zijn ongeveer zo alleen dan iets kleiner en met pinnen erop zodat je ze kunt verzwaren

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
maar je kunt ze gemaakt krijgen zoals jij et wil....wil je ze met 30mm pin of met 50 mm pin
dik of dun handvat etc
maar daar hebben we et dan over als je serieus interresse hebt :)
 
Nice man!!!
 
Ga zo door! Big business straks denk
 
Weet de prijzen nog niet precies hoor
Maar heb hier een indicatie aan de hand van de ijzerprijzen en aan de hand van de prijzen die ze in amerika en zo hanteren

Timbers tussen de 250 en 300 euro
Boomstam tussen de 300 en 400 euro
Sled tussen de 150 en de 250 euro
Yoke tussen de 300 en 450 euro in

dit zijn Ruime schattingen zoals je ziet maar hier moet je ongeveer aan gaan zitten denken.

leuk initiatief maar hoop dat je voor die prijzen wel kwaliteit spul kan leveren. maak je het allemaal zelf of besteed je het uit?
 
Hm had oorspronkelijk wel intresse maar die prijzen zijn wel erg hoog. Succes iig.
 
Ik heb zeker ook intresse maar voor een stukie ijzer kun je wel iets minder vragen er zit natuurlijk wel werk in maar toch. hoe zwaar maak je die boomstammen en zit er al gewicht bij? en die timberwalks bij wel gewicht beginnen die?

stats:
180cm/ 100kg /22 jaar
230 deadlift
210 squat
165 bench
100 loglift/boomstam
 
Weet de prijzen nog niet precies hoor
Maar heb hier een indicatie aan de hand van de ijzerprijzen en aan de hand van de prijzen die ze in amerika en zo hanteren

Timbers tussen de 250 en 300 euro
Boomstam tussen de 300 en 400 euro
Sled tussen de 150 en de 250 euro
Yoke tussen de 300 en 450 euro in

dit zijn Ruime schattingen zoals je ziet maar hier moet je ongeveer aan gaan zitten denken.

Leuk idee, maar de prijzen zijn veels te hoog. Timbers en een sled kun je dan beter door iemand die kan lassen zelf laten maken. Veel goedkoper.
 
Hm had oorspronkelijk wel intresse maar die prijzen zijn wel erg hoog. Succes iig.

Ye ik ook.. de prijzen zijn echt veel hoger dan ik had verwacht.
 
Timbers zijn erg duur vind ik. Heb ze zelf gemaakt en was onder de 100 euro.
 
Back
Naar boven