Fitness Seller

Strongman training in Aalst (BE) (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Log is gereserveerd dan. :)
 
Glenn moet de 30mm schijven niet hebben, dus kan ja. Ik ga eerst eens horen of Wauter die nog wil, want ik heb die ooit van hem cadeau gekregen :p
 
Ze mogen verkocht worden. Zal vanavond es kijken hoeveel 30mm schijven er precies liggen. Geloof dat er maar 2 of hooguit 4 schijven van 5kg waren. 4 schijfjes van 2,5kg, en dan nog een aantal 10kg schijven (6 gok ik).
 
Kan je die beachboy ook klusjes laten doen ?
 
15 euro
 
Ze mogen verkocht worden. Zal vanavond es kijken hoeveel 30mm schijven er precies liggen. Geloof dat er maar 2 of hooguit 4 schijven van 5kg waren. 4 schijfjes van 2,5kg, en dan nog een aantal 10kg schijven (6 gok ik).

Blijkbaar meer dan ik dacht.
4x2,5kg
6x5kg
6x10kg
2x20kg
 
Log en hussafel zijn gereserveerd. Watervat is nog beschikbaar.

Ik heb trouwens ook nog een hoop 30mm schijven die de deur uit mogen:
4x2,5kg
6x5kg
6x10kg
2x20kg

En 4 25kg schijven, 50mm. Vrij dunne, wel behoorlijk wat roest aan.

Doe maar een bod :)
 
Wie gaat de hussafel nu nemen dan ?
 
Dirk
 
Mind = blown :eek:
 
Ik ga hier aan de vub ook een sportclub oprichten binnenkort voor oa de kring. En ik moest toen aan jou denken. Ik weet niet of je dit al doet, maar je weet dat je aansprake kunt maken op verschillende subsidies als sportclub?;) waarvan 750euro start premie en dan nog verschillende premies van wat je allemaal doet. Mischien doe je dit allemaal al, maar wou je toch even op de hoogte stellen. Anders is het mischien wel de moeite om hier is over na te denken;)
 
Doe ik niet. Weet niet of ik daar aanspraak kan op maken gezien het allemaal nogal van amateuristische en beperkte aard is?
 
Normaal wel;), In principe zit het zo in elkaar:
je moet een vereneging opstarten(dat kan iedereen doen). Dan moet je aan enkele voorwaarden voldoen zoals 10 leden hebben. ik denk een 32 trainingen hebben op een jaar, etc... en nog enkele en dan zal je erkend worden als een sportvereneging die jaarlijks subsidies krijgt.
Je subsidies bestaan uit categorie subsidies; afhankelijk van je groote en soort vereneging vzw of feitelijke verening, val je in een bepaalde categorie. Dan heb je nog de werkingsubsidies daarvoor heb je een lijst dat met dingen dat je kunt doen voor bepaald aantal punten. Bijvoorbeeld per 10 leden krijg je 1 punt. Een wedstrijd organiseren zoveel punten en dan worden je punten vertaald in subsidies:D.

als je wilt zorg ik dat ik je wat op de hoogte hou hoe ik het aanpak en kan ik je op de hoogte brengen. Tis volgens mij wel de moeite waard:o
 
De schijven die je kan missen rond 1€/kilo mag je reserveren voor krachtteam kempen. ;)
 
Normaal wel;), In principe zit het zo in elkaar:
je moet een vereneging opstarten(dat kan iedereen doen). Dan moet je aan enkele voorwaarden voldoen zoals 10 leden hebben. ik denk een 32 trainingen hebben op een jaar, etc... en nog enkele en dan zal je erkend worden als een sportvereneging die jaarlijks subsidies krijgt.
Je subsidies bestaan uit categorie subsidies; afhankelijk van je groote en soort vereneging vzw of feitelijke verening, val je in een bepaalde categorie. Dan heb je nog de werkingsubsidies daarvoor heb je een lijst dat met dingen dat je kunt doen voor bepaald aantal punten. Bijvoorbeeld per 10 leden krijg je 1 punt. Een wedstrijd organiseren zoveel punten en dan worden je punten vertaald in subsidies:D.

als je wilt zorg ik dat ik je wat op de hoogte hou hoe ik het aanpak en kan ik je op de hoogte brengen. Tis volgens mij wel de moeite waard:o

Mag ja. Weet niet of ik er effectief iets ga mee doen/kunnen doen, aangezien de trainingen vorig jaar niet zo'n succes waren dus ik ook niet zo veel zin heb om ze door te zetten als dat volgend jaar niet verbetert. Maar wat info kan geen kwaad :)


De schijven die je kan missen rond 1€/kilo mag je reserveren voor krachtteam kempen. ;)

30mm of 50mm? Ik ga binnenkort een en ander bij Glenn afzetten dus passeer dan in de buurt. Kan ik meteen ff langs daar passeren ook eventueel :)
 
K. Kan er donderdag in de voormiddag iemand aanwezig zijn om ze in ontvangst te nemen?
 
eventueel, welke schijven heb je?
 
Log en hussafel zijn gereserveerd. Watervat is nog beschikbaar.

Ik heb trouwens ook nog een hoop 30mm schijven die de deur uit mogen:
4x2,5kg
6x5kg
6x10kg
2x20kg

En 4 25kg schijven, 50mm. Vrij dunne, wel behoorlijk wat roest aan.

Doe maar een bod :)

;)
Weet niet of je ze vorige zondag gezien hebt. Ze zijn niet gebruikt geweest tijdens de training. Lagen in de strongman garage.
 
Back
Naar boven