XXL Nutrition

Strongman training of fullbody gewichten?

Bezoekers in dit topic

Ano_210923

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
26 mei 2016
Berichten
5.459
Waardering
7.204
Lengte
2m30
Massa
160kg
Vetpercentage
> 50%
Hallo,

Ik doe nu voor ong. 6 maanden wat trainingen die bestaan uit powerlifting en bodybuild oefeningen. Ik begon met splits en doe nu 3x per week een fullbody training.

Nou ga ik dus over een maandje ongeveer naar een gym, waar ze ook Strongman trainingen geven op woensdag. Is het misschien goed om 1 van de fullbody trainingen te wisselen met een Strongman training? Mijn doelen zijn om groter, en vooral sterker te worden.

Hoor graag wat voor mij de beste optie is.
 
2 fullbody trainingen met 1 strongman training zijn prima om groter en sterker te worden, ik zeg doen.
 
2 fullbody trainingen met 1 strongman training zijn prima om groter en sterker te worden, ik zeg doen.

Denk je ook dat die strongman training voordelen heeft tov de Fullbody workout die ik nu op die dag doe?
 
Denk je ook dat die strongman training voordelen heeft tov de Fullbody workout die ik nu op die dag doe?

Strongman is ook gewoon fullbody én je werkt aan je conditie/atletisch vermogen, win-win situatie imo.
 
Strongman is ook gewoon fullbody én je werkt aan je conditie/atletisch vermogen, win-win situatie imo.

Top, bedankt voor de tip, zal me in gaan schrijven voor komende maand :)
 
Back
Naar boven