AndroidHealthClinic

Gezocht Strongman trainingsmateriaal (omgeving twente)

Bezoekers in dit topic

Nhz

Cool Novice
Lid geworden
23 jun 2014
Berichten
111
Waardering
2
Lengte
1m75
Hallo,

Ik ben opzoek naar wat strongman materiaal om mijn homegym wat aan te vullen

sandbags, stenen, bierfust / keg, farmers of ander spul


omgeving twente
 
Laatst bewerkt:
Die bierfusten zouden in Twente toch geen probleem moeten zijn :p
 
Er staat een typefoutje in je titel. Tenzij je Strogman beoefent, maar die sport is mij (nog) niet bekend.
 
  • Like
Waarderingen: Nhz

Ik heb de 90kilo sandbag. Ben er zeer tevreden over.
Koop een aantal sandbags van verschillende kilo's en je hoeft ook geen stones meer te kopen/maken.

Bierfusten kan je oa hier kopen. https://bestbarrel.nl/euro-fusten/

Farmers zou je ook zelf kunnen maken.
 
Hallo,

Ik ben opzoek naar wat strongman materiaal om mijn homegym wat aan te vullen

sandbags, stenen, bierfust / keg, farmers of ander spul


omgeving twente

Toevallig al wat gevonden?

Ben ook opzoek naar een set farmers walks/carry omg. Twente. Meeste webshop's hebben een wachttijd van 6+ weken. Wanneer ik ze zelf zou maken van steigerbuis (al dan niet icm een 12x12 balk) kom ik niet uit met de handvatten + het mooiste is om de schijven 'op' de handles te hebben ipv aan de kopse kant.
 


Koop een aantal sandbags van verschillende kilo's en je hoeft ook geen stones meer te kopen/maken.
Mogelijk, als je per se ergens op wil besparen. Heel vergelijkbaar is het niet
 
Ik had ze inderdaad al voorbij zien komen, staat op mijn lijstje. Voor die tijd eerst een paar farmers zien te scoren, gezien de prijs leken bij die van Captital Sports wel wat (110 euro).


Zijn dezelfde als van Gorilla Sports, alleen vragen ze daar 177 euro :eek:. Die van ATX zijn mij met 269 euro net even iets te gortig. Dingen maken is geen hogere wiskunde maar je moet wel kunnen lassen! Als ik een farmer walk zou maken van steigerpijp kom ik ook op zo'n 110 euro. Powercage zou ook nog een optie zijn, 155 euro maar wel 6 weken wachttijd...

Kiek nog wel ffkes :thumbup:
 
Ik heb dit te koop, maar in België (regio Brussel) :

- Farmers gemaakt door Ron Lasser (the best), met H-balk et laadbaar van bovenop. Steeevig spul : 35kg per stuk leeg. Hebben vorig jaar een nieuwe laagje verf gekregen. Ik doe die weg voor zo'n 220€
- Sandbag van Cerberus, staat hier gevuld met 125kg zand en heeft upgraded sluitsysteem (op z'n StrongFit, springt niet open), laar hem vol weg voor 75€, je mag zelf nog andere liners vol zand meekrijgen om hem nog bij te vullen.
- Prowler/sled : zelf gemaakt uit metaal, stevig spul, goed voor zo'n 50kg leeg. Gewoon heel lelijk gelast (was 'n oefenstuk), maar zal zeker niet breken. Vaak gebruikt om SM-wedstrijden voor te bereiden. Laat hem weg voor 150€
- Heb ook enkele stalmatten van 1mx1m die weg mogen als dat iemand interseert, en een zware touw van 15m die voor een 70-tal euro's weg mag.
 
Bedankt voor het aanbod maar regio Brussel is mij te ver rijden. Ik heb inmiddels contact gehad met Henk van Powercage, hij heeft mogelijk nog een plekje om een set te maken 👍
 
Back
Naar boven