Fitness Seller

Stront (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nicodemus6

Competitive Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
25 feb 2003
Berichten
2.026
Waardering
5
Schijten jullie nu ook zo veel sinds jullie bulken? Ik lag vroeger ocharmkes 1 knolletje in de week.. Sinds ik bulk loopt dat getal op tot 2 maal per dag.. Misschien is dat wel de correcte theorie achter alles.. Je moet niet zozeer letten op je calorieverbruik en op je vetten ed... "Want je weet zo goed als ik dat dat ontzettend klote is om dat bij te houden, je loopt tenslotte niet heel de dag als een gek met een calorierekenmachine rond":rolleyes:
Misschien moeten we het aantal drollen per dag tellen. Ideaal zou het aantal drol per gram zijn..

Ik merk ook op dat ik laatstetijd last heb van... Je weet wel, "konijnenkeuteltjes".. Is niet altijd leuk.. Op een openbare toilet maak je zo veel meer lawaai dan anders.. Kan er iemand dit verklaren? :dunno:
 
Originally posted by Bracke


Ik merk ook op dat ik laatstetijd last heb van... Je weet wel, "konijnenkeuteltjes".. Is niet altijd leuk.. Op een openbare toilet maak je zo veel meer lawaai dan anders.. Kan er iemand dit verklaren? :dunno:

Je was in je vorige leven een konijn?
 
Re: Re: Stront

Originally posted by Big Steve
Je was in je vorige leven een konijn?

:rolleyes: Start je uiteindelijk een serieuse thread, en dan krijg je dit...



:D
 
jawel, ik schijt soms 3 x per dag. En dan niet van laxerende middelen oid . gewoon goede stevige pap
 
Een paar fixe hopen op een dag zijn idd normaal voor mij ja!
 
Originally posted by Bracke


Ik merk ook op dat ik laatstetijd last heb van... Je weet wel, "konijnenkeuteltjes".. Is niet altijd leuk.. Op een openbare toilet maak je zo veel meer lawaai dan anders.. Kan er iemand dit verklaren? :dunno:

die zijn klote ja. dan blijf je vegen en er komt niets op t paiertje. heb dat wel eens in de gym, dat ik plots naar de plee moet om te vegen

Originally posted by Bracke


:rolleyes: Start je uiteindelijk een serieuse thread, en dan krijg je dit...

:D

hmm, verkeerde plek voor een serieuze topic
 
Re: Re: Stront

Originally posted by dandyman


die zijn klote ja. dan blijf je vegen en er komt niets op t paiertje. heb dat wel eens in de gym, dat ik plots naar de plee moet om te vegen



hmm, verkeerde plek voor een serieuze topic


moet je voortaan wat dieper in je kont boenen. Dus meer roeren ipv vegen.. voor het schonen der aarswanden :)
 
Een gouden tip voor mensen die weinig tijd hebben of niet graag lang hun reet willen boenen.. Als je er de volgende keer een gaat draaien.. Smeer es een keer creme aan je uitgang..

Het werkt echt!! De drol smeert zijn verwanten niet meer helemaal aan je reet uit, maar wel aan de creme.. Ook handig voor tieners die niet veel wcpapier mogen gebruiken van de vader des huizes.. ;)
 
hmmm. moet juist veel vaker sinds ik aan het cutten ben, vaag maar waar. :)

Wordt er soms schijtziek van. :D
 
omdat je meer eiwit vreet ;)
 
Originally posted by Bracke
Een gouden tip voor mensen die weinig tijd hebben of niet graag lang hun reet willen boenen.. Als je er de volgende keer een gaat draaien.. Smeer es een keer creme aan je uitgang..

Het werkt echt!! De drol smeert zijn verwanten niet meer helemaal aan je reet uit, maar wel aan de creme.. Ook handig voor tieners die niet veel wcpapier mogen gebruiken van de vader des huizes.. ;)

lekker uitgeprobeerd?????
 
tuurlijk niet, er zijn tenslotte vele wegen die naar rome lijden.... alleen voor tijdbesparing hoef je het niet te doen, je moet wel weer xtra lang je handen wassen om je sterretjes lucht weg te halen...
Maar idee is absoluut ok. heb al een schrale ster door al dat gekontveeg......
mzel.
 
Originally posted by jweigeman
tuurlijk niet, er zijn tenslotte vele wegen die naar rome lijden.... alleen voor tijdbesparing hoef je het niet te doen, je moet wel weer xtra lang je handen wassen om je sterretjes lucht weg te halen...
Maar idee is absoluut ok. heb al een schrale ster door al dat gekontveeg......
mzel.

Daarom juist.. Doe het zekers niet voor tijdsbesparing hoor.. Ik doe het idd voor de schrale ster.. Soms lijkt mn reet echt uitgeput van al dat gepush, al dat gewring, creme kan best helpen hoor.. Btw, heb ik ergens gezegd dat ik het met de vingers doe? Neen hoor, bovendien was ik altijd mn handen.. Maar euh, wat is er eigelijk mis mee? Wie wast er zich niet na het vrijen? Wie beft er eens niet? Wie doet er is niet anaal? Wie pijt er is niet na anaal? Wie... Er zijn heus wel 1001 dingen die we doen, die viezer zijn hoor...

Maakt niet uit, je begrijpt het, waarom maak ik me druk ;)
 
Originally posted by Bracke


Daarom juist.. Doe het zekers niet voor tijdsbesparing hoor.. Ik doe het idd voor de schrale ster.. Soms lijkt mn reet echt uitgeput van al dat gepush, al dat gewring, creme kan best helpen hoor.. Btw, heb ik ergens gezegd dat ik het met de vingers doe? Neen hoor, bovendien was ik altijd mn handen.. Maar euh, wat is er eigelijk mis mee? Wie wast er zich niet na het vrijen? Wie beft er eens niet? Wie doet er is niet anaal? Wie pijt er is niet na anaal? Wie... Er zijn heus wel 1001 dingen die we doen, die viezer zijn hoor...

Maakt niet uit, je begrijpt het, waarom maak ik me druk ;)

wil je een goeie tip...?

VOCHTIGE DOEKJES!!!

niks zo goed voor de poeperd als een lekker sappig doekje doordrenkt met een welriekende lotion.

:moon:
 
had al van die glorix doekjes gebrobeerd (wc-papier was op, en was het enige wat er in de buurt lag...) maar dat had averechtse werking....
 
Originally posted by bart82


wil je een goeie tip...?

VOCHTIGE DOEKJES!!!

niks zo goed voor de poeperd als een lekker sappig doekje doordrenkt met een welriekende lotion.

:moon:

Tja, jij bent een propere jongen he bart? :D

Spijtig man, moet je teleurstellen.. We hadden die doekjes vroeger ook, maar mn vader heeft ze uit ons huis gebannen.. Door het heftig gebruik van die dingen, raakte onze wc verstropt.. We hebben goed naar ons voeten gekregen..
Bovendien zou ik ze nu niet kunnen gebruiken wegens pers redenen.. Ik heb al eerder vermeld dat mn arm poepje afziet van aldat gebulk, en als ik er vochtige doekjes met lotion zou op afsturen... Auuuuuuwwwtshh...

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Originally posted by jweigeman
had al van die glorix doekjes gebrobeerd (wc-papier was op, en was het enige wat er in de buurt lag...) maar dat had averechtse werking....

Ik ga altijd een keer of 2 met gewoon papier en dan nog ff afronden met zo'n lotion doekje.

:D
 
Originally posted by Bracke


Tja, jij bent een propere jongen he bart? :D


daar heb je nog geen id van, me pa word altijd gek als ie de rekening van de PIDPA aankrijgt!
 
Back
Naar boven