- Lid geworden
- 15 nov 2008
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 25%
- Topic Starter
- #1.041
Als dessert een schaaltje mannenpap van Nikos.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Wie is dat nou weer?Als dessert een schaaltje mannenpap van Nikos.
Deze is zo lekker!Paar van deze jongens:
Bekijk bijlage 597760
Ook ideaal als pre-workout!Deze is zo lekker!
Nee joh, als ik zo'n bak ijs wegwerk, wil ik alleen nog maar een dutje doen 🙈Ook ideaal als pre-workout!
Neem dan ook een kop sterke koffie tot je.Nee joh, als ik zo'n bak ijs wegwerk, wil ik alleen nog maar een dutje doen 🙈
Het is tien dagen lopen. Ben je wel meteen weer een paar kilo lichterWe zitten de denken om na deze week op Chalkidiki naar het Noorden te reizen richting Kerkini lake, om vervolgens Bulgarije in te duiken naar Sofia, gevolgd door een stukje Servië, Kosovo, Noord- Macedonië richting Skopje en dan weer Griekenland in.
Bekijk bijlage 597715
En hier een dag of 5-7 over te doen.
Mijn vraag is nu, is iemand bekend met deze omgeving en heb je misschien aanraders? Als het niet de moeite waard is dan doe ik ds verkorte 1 a 2 daagse route door vanaf Kerkini lake een stukje Bulgarije en Noord-Macedonië te pakken.
Ja precies. Met de kinderwagen, door de bergen, waar beren leven.Het is tien dagen lopen. Ben je wel meteen weer een paar kilo lichter![]()
Heb je geen rug drager? Nog beter voor je conditie ook.Ja precies. Met de kinderwagen, door de bergen, waar beren leven.
Een reis vol spanning en avontuur.
talassaBekijk bijlage 597982
Mix van allerlei soorten voorgerechten.
Bekijk bijlage 597985
Geen Rusland boycot hier blijkbaar.
Bekijk bijlage 597986
Bekijk bijlage 597987
Picanha
Bekijk bijlage 597988Bekijk bijlage 597989
Rustig dagje gehad gister.
Is goed Xenophon.talassa
Eerder zijn pal Socrates. Maar die heeft waarschijnlijk niet echt bestaan, hoewel de figuur niet veel echter kan worden.Is goed Xenophon.
Zwaaide nog terug vanaf de berg, maar jij had weer niks in de gaten. Wat voor een kok ben je nou eigenlijk als je nog nooit een tomaat van de bbq hebt gegeten?Bekijk bijlage 597996
Beetje crossen over het schiereiland. Leuke wegen om te rijden, veel hoogteverschil, veel bochtjes.
Bekijk bijlage 597998
Bekijk bijlage 597997Bekijk bijlage 597999
Tzatziki
Bekijk bijlage 598000
Oesterzwammen gerookt op de bbq met witte truffelolie.
Bekijk bijlage 598001
Groentes van de bbq. Deze waren echt he el erg goed. Vleestomaat van de bbq, nog nooit geprobeerd. Was bijzonder smaakvol. Met balsamico.
Bekijk bijlage 598002
Porc ash steak: Varkensnek (procureur) 5 uur gegaard in alufolie tussen de kooltjes van de bbq. Was lekker.
Bekijk bijlage 598003
Bekijk bijlage 598004
Salade met honingmeloen en pancetta.
Bekijk bijlage 598005
800 g T-Bone.
Bekijk bijlage 598006Bekijk bijlage 598007
De zon die ondergaat achter Mount Olympus.
Bekijk bijlage 598008
Caramel milkshake om te dag af te sluiten.