AndroidHealthClinic

Peiling Studenten Onderzoek Kwark Superfood Mix

Bezoekers in dit topic

Er zijn geen wisselende conclusies over aspartaam. Er zijn alleen verkeerde interpretaties door leken en wat bangmakerij. Ik zou geen enkel ander voedingsmiddel kunnen bedenken wat zo'n uitstekend veiligheidsprofiel heeft in de literatuur als aspartaam. Als je daar niet achter kunt staan, dan ben ik benieuwd waar je wel achter kunt staan.

Galen, ik zie jou samen met Big Cat als de twee alleswetende orakels van voormalig DBB. Ik zou je niet graag tegen willen spreken, maar toch heb ik wel wat kritische opmerkingen.

"Er zijn alleen verkeerde interpretaties door leken en wat bangmakerij" - Zou je dit wat verder kunnen toelichten? Ik heb namelijk verschillende gepubliceerde medische onderzoeken via PubMed erop nagelezen en niet alle zijn even positief over de effecten van kunstmatige zoetstoffen en/of aspartaam. Ik noem vooraanstaande wetenschappers die Peer-Reviewed publiceren geen leken.

"Ik zou geen enkel ander voedingsmiddel kunnen bedenken wat zo'n uitstekend veiligheidsprofiel heeft in de literatuur als aspartaam." - Verbeter me als ik het fout heb, maar ik gok dat je hier doelt op geen ander kunstmatig voedingsmiddel ofwel zoetstof.

"Als je daar niet achter kunt staan, dan ben ik benieuwd waar je wel achter kunt staan." - Er bestaat ook nog iets als een optie om geen kunstmatige zoetstoffen toe te passen. Of helemaal geen zoetstoffen? Wat wij willen proberen is een mix van verschillende soorten superfoods te maken die:
1) Voor een prima smaak zorgt
2) De vele eisen van de krachtsporter, in enige mate, na kan komen.

Ik zie graag je reactie tegemoet.
 
Back
Naar boven