MuscleMeat

studenten (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

gewoon kip met rijst klaarmaken de avond ervoor, en meenemen naar school, kwark mee en ik kan wel ff vooruit. Hetzelfde geldt voor mn werk. Ze weten wat voor sport ik doe dus hebben er geen problemen mee.
En als ze op school zeiken loop ik gewoon het klaslokaal uit om te eten(nog nooit meegemaakt trouwes).

Ik eet gewoon wanneer het tijd is, of ik nou loop of in de tram zit of in de klas. Maakt me niets uit.
 
Weet je Vince, het belangrijkste is zelfdiscipline. Het is niet gemakkelijk maar als je ECHT wil kan je evenveel binnenkrijgen op school, als thuis of op je werk ofzo.. Je hebt pauzes zoiezo. Je moet enkel de kracht en de tijd vinden om je eten klaar te maken. Zelfs al moet je daarvoor om 6u s'ochtends opstaan, om je kip te bakken, je eitjes klaar te maken en om je volledig brood te smeren.. Het is moeilijk soms, maar je moet het gewoon doen.
 
Originally posted by patrick
gewoon kip met rijst klaarmaken de avond ervoor, en meenemen naar school, kwark mee en ik kan wel ff vooruit. Hetzelfde geldt voor mn werk. Ze weten wat voor sport ik doe dus hebben er geen problemen mee.
En als ze op school zeiken loop ik gewoon het klaslokaal uit om te eten(nog nooit meegemaakt trouwes).

Ik eet gewoon wanneer het tijd is, of ik nou loop of in de tram zit of in de klas. Maakt me niets uit.

:clap: :clap:
 
Originally posted by Bracke
Weet je Vince, het belangrijkste is zelfdiscipline. Het is niet gemakkelijk maar als je ECHT wil kan je evenveel binnenkrijgen op school, als thuis of op je werk ofzo.. Je hebt pauzes zoiezo. Je moet enkel de kracht en de tijd vinden om je eten klaar te maken. Zelfs al moet je daarvoor om 6u s'ochtends opstaan, om je kip te bakken, je eitjes klaar te maken en om je volledig brood te smeren.. Het is moeilijk soms, maar je moet het gewoon doen.

Tja weet ik wel en ik heb die discipline ook wel maar dan krijg je dat gezeik weer van je ouders dat het een dure affaire wordt enz enz. Elke dag kip meepakken is niet bepaald goedkoop.
Maar swat, we doen ons best he :D Elke dag liter melk meepakken met poeder doet ook al veel. Wat is dat toch handig...
Wat die namen betreft van 't Heilig Hart, zegt me niet veel. Ben dan ook 21 intussen. Kende daar wel een zekere Robin die daar ging, heb ik nog mee in de klas gezeten. Zelfde leeftijd als ik.
 
ik neem bijna alles mee naar school....als ik pauze heb dan ga ik naar mu auto en daar kan je gerust eten maar soms is heel erg lastig
 
Ilya zei:
Zoals ik dat al jaren lang doe.

Meneer de proffesor, ik heb suikerziekte, ik moet op gezette tijden eten anders gaat het verkeerd, he, vind u ook niet ?

Mijn vriendin heeft diabetes en gebruikt het niet als truukje maar neemt altijd en overal mee eten naar toe. Bioscoop, theater, school, cafe, concerten, sportwedstrijden, begrafenissen, overal.

Nooit een probleem

Zelfs een rustig plekje voor injecties wordt altijd snel geregeld.... misschien iets voor de broeders met hormonale ondersteuning ? :D

(lekker met een plastic zakje met boterhammen zitten ritselen midden tijdens de uitvoering :))
 
patrick zei:
gewoon kip met rijst klaarmaken de avond ervoor, en meenemen naar school, kwark mee en ik kan wel ff vooruit. Hetzelfde geldt voor mn werk. Ze weten wat voor sport ik doe dus hebben er geen problemen mee.
En als ze op school zeiken loop ik gewoon het klaslokaal uit om te eten(nog nooit meegemaakt trouwes).

Ik eet gewoon wanneer het tijd is, of ik nou loop of in de tram zit of in de klas. Maakt me niets uit.
Same here.. ookal zit ik in de bus, op t station, in een les... ik eet als het tijd is.

In de les is het soms wel lastig als we uitleg krijgen van de leraar, maar vaak moeten we voor ons zelf werken.. even kijken of de leraar niet kijkt en dan snel ff wat kip of kwark naar binnen werken.

Works like a charm.
 
dleer zei:
ik neem bijna alles mee naar school....als ik pauze heb dan ga ik naar mu auto en daar kan je gerust eten maar soms is heel erg lastig
pff kick je daarvoor een topic van 1 jaar en 2 maanden omhoog?
 
gewoon een grote rugzak vol brood met tonijn, pindakaas en kipfilet etc jezus das toch niet zo moeilijk
 
Toch keken ze meer raar aan toen ik mijn lepel en mijn bakje kwark tevoorschijn haalde vorige week:Dhet blikje vis heb ik nog niet geprobeerd.das de volgende stap die ze moeten verwerken:p
 
neon zei:
Toch keken ze meer raar aan toen ik mijn lepel en mijn bakje kwark tevoorschijn haalde vorige week:Dhet blikje vis heb ik nog niet geprobeerd.das de volgende stap die ze moeten verwerken:p

zolang je geen blender meeneemt om je shakes te maken zal t mss wel meevallen:p
de 1e keer zal t ff raar zijn maar naderhand kijkt niermnad er meer van om

t valt me btw wel op dat t een trend wordt om oude (te oude) topics omhoog te knallen maar aan de ene kant is t wel leuk om dat dan weer te lezen en te kijken hoe je je mening evt is bijgesteld...ik eet bijv geen honing meer en prop nu 150 a 200 gram kalkoenfilet op mn brood...mocht ik er brood bij nemen:)
 
Ik loop nou stage, maar m'n werkwijze kan ook voor school jaren.
Zondags is m'n kookdag. Dan maak ik rijst, kip en alles wat gekookt/gebakken moet worden klaar. Daarna gooi ik het in de vriezer (zo blijft het lekker lang houdbaar).
De dingen de avond van te voren uitleggen, en gewoon mee nemen.

- Volkorenbrood met veel kip is natuurlijk simpel.
- Rijst (ala nasi), want keb nou een magnetron.
- brinta/havermout mix (50-50), met melk in een beker met melk meenemen.
(maybe met eiwitpoeder)
- hardgekookte ei-tjes
- kwark
- zelf gemaakte proteine bars

en zo lang als je het vol blijft houden, dan wennen de mensen er aan en kijken ze niet meer. en die mensen die moeilijk kijken krijgen ook nie zo'n mooie biceps of gespierde borst.
 
offtopic:
@liquid ice: hoe maak jij die proteine bars? Toch niet met die shitload aan honing hoop ik
 
1: Maak je tupperware van de vorige keer schoon
2: Maak ondertussen je kip en groenten klaar
3: Laat afkoelen en ga slapen
4: Ge neemt dat schoon gemaakte tupperware bakkie en pleurt daar alles in, tevens voeg je nog een tupperware bakkie met kwark toe en ook nog een bakkie met nootjes.
5: Pak een fles en vul met water, ondertussen heb je je shake en je ontbijt al op.
6: Ge komt aan op school en eet uw eerste maaltijd. Als de proffesoren opmerkingen hebben zeg je: Go **** yourself (je bent immers toch groter dan hem)( als je goede punten haalt komt je hier snel mee weg) :D
7: en zo gaat dit de hele dag door
8: Voor me no problemo, krijg gewoon om de twee uur me benodigde voedingsstoffen binnen, waar ik ook ben. (fiets, bus, trein, school)
 
@marcos : Proteine bars moek nog gaan maken...
 
eten ?
Wanneer ik eten moet, college, werk, uitgaan, doet er allemaal geen reet toe, eten gaat voor !
 
vooral als je suikerziekte hebt he:D
 
dandyman zei:
zolang je geen blender meeneemt om je shakes te maken zal t mss wel meevallen:p
de 1e keer zal t ff raar zijn maar naderhand kijkt niermnad er meer van om

t valt me btw wel op dat t een trend wordt om oude (te oude) topics omhoog te knallen maar aan de ene kant is t wel leuk om dat dan weer te lezen en te kijken hoe je je mening evt is bijgesteld...ik eet bijv geen honing meer en prop nu 150 a 200 gram kalkoenfilet op mn brood...mocht ik er brood bij nemen:)

:mad: ik nam vroeger m'n blender weleens mee naar m'n werk :mad:

Nu.. m'n staafmixer :D :P
 
Back
Naar boven