MuscleMeat

Studentenhaver (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Luukste

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 mrt 2006
Berichten
2.493
Waardering
362
Lengte
1m78
Massa
88kg
Vetpercentage
16%
Dag iedereen.

Hebben jullie daar ook wel eens last van, zout in je studentenhaver? Ik eet namelijk studentenhaver bij het leven, maar de laatste tijd maak ik het wel eens mee dat er gewoon serieus zout in zo'n zakje zit...
Ik baal er goed van, want laten we eerlijk wezen, die rozijnen zitten erin om het lekker zoet te maken en als ze er dan zout overheen gaan sodemieteren... Je kunt de rest natuurlijk wel invullen, zwaar goor dus.
Ik heb het tot nu toe alleen bij de goedkooste varianten van de Super en de Albert Heijn meegemaakt.

Iemand anders die hier de laatste tijd ook last van heeft? Als jullie een variant kennen die betaalbaar is en ook nog eens te eten, dan hoor ik het graag!

Gr. Luuk
 
Goffedomme, nu je het zegt ja!

Laatst had ik ook een zakje, ik begin lekker te smullen zoals je dat altijd doet bij studentenhaver proef ik me ineens zo`n zoute pinda. Bah bah. Ik heel het zakje door de kamer gemieterd en mezelf in slaap gehuild. Vanaf nu eet ik dus ook geen studentenhaver meer dat moge duidelijk zijn. Ik hoop dat je hier iets mee kan.

OT: Bij het ene zakje heb je dit soms wel bij de andere weer niet. Erg vreemd ja, nog een merkwaardig detail, laatst hebben die gierigaards de samenstelling van de euroshopper studentenhaver veranderd. In plaats van sjieke walnoten doen ze er tegenwoordig cashew noten in.
 
Haha! Thnx, Jethro...
 
Back
Naar boven