Fitness Seller

studie/werk en ook tijd voor andere dingen

Bezoekers in dit topic

aceta

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
16 okt 2012
Berichten
1.198
Waardering
85
Lengte
1m79
Massa
78kg
Ik zit te denken om ibm (international business management) te gaan doen, nu ben ik alleen bang dat als je deze studie doet en als je er klaar mee bent je een redelijk druk leven heb met werken en dus bijna geen tijd meer heb om te trainen,En een beetje sociaal leven. ik wil ook graag naar het buitenland om daar te wonen en werken. met deze studie ga ik ook in me 3e en 4e jaar naar het buitenland.

iemand ervaringen hiermee?
de studie lijkt me echt heel leuk alleen ik vind trainen ook belangrijk en wil dat later ook zeker nog blijven doen

en een klein beetje sociaal blijven is ook niet verkeerd;p
 
Laatst bewerkt:
Een planning heb je altijd zelf in de hand. Als het werk voor je gaat dicteren hoeveel vrije tijd je over houdt dan is het misschien niet helemaal de droombaan zoals je zelf had willen geloven.
 
Ik dacht dat je bij de politie wou?
 
Iedereen kan drie maal in de week 2 uurtjes vrijmaken (gym, vervoer naar en terug, douchen), kwestie van prioriteiten leggen en plannen.
 
Ik lees ook net het topic van bij de politie gaan..:D
 
lol dan maak je gewoon een werkweek van 40-50 uur als je fulltime aan het werk gaat. Valt wel mee toch met geen tijd overhouden etc...

/en altijd dat hardcore gedoe van geen tijd voor trainen etc. Wie weet heb je dan wel een andere hobby zoals golfen met de baas ofzo.
 
klopt zit te twijfelen tussen deze 2 maar kom er gewoon niet uit ;p

Bij de politie is zo laf, een beetje mensen's zuur verdiende centjes afpakken door bonnetjes te schrijven :o
 
je houd meer dan genoeg tijd over met deze baan.
sowieso zijn er maar weinig banen waar je geen tijd over houd om te sporten of andere dingen te doen.
Het is voornamelijk dat mensen een excuus zoeken om niks te hoeven doen.
Toen ik 3 jaar 70/75 uur per week werkte had ik ook tijd om te sporten.
Dus met een 40/55 weekje moet dat ook makkelijk lukken
 
je houd meer dan genoeg tijd over met deze baan.
sowieso zijn er maar weinig banen waar je geen tijd over houd om te sporten of andere dingen te doen.
Het is voornamelijk dat mensen een excuus zoeken om niks te hoeven doen.
Toen ik 3 jaar 70/75 uur per week werkte had ik ook tijd om te sporten.
Dus met een 40/55 weekje moet dat ook makkelijk lukken

70/75 uur per week :eek: wat voor baan had je dan
 
Bij de politie is zo laf, een beetje mensen's zuur verdiende centjes afpakken door bonnetjes te schrijven :o


Als je je gewoon aan de regeltjes houdt is er niks aan de hand :)
 
Veel vrienden van medoen IBMS 1e jaar, bijna allemaal zijn ze gestopt. Schijnt enorm veel uitval bij die studie te zijn omdat het niet echt een leuke studie is.

Maar ik heb er ook last van met 20 uur werken per week + voltijd studie, 1 goede tip: plan goed!!. dat is je grote vriend want anders kun je echt niet trainen tijdens je tentamenweken.
 
Veel vrienden van medoen IBMS 1e jaar, bijna allemaal zijn ze gestopt. Schijnt enorm veel uitval bij die studie te zijn omdat het niet echt een leuke studie is.

Maar ik heb er ook last van met 20 uur werken per week + voltijd studie, 1 goede tip: plan goed!!. dat is je grote vriend want anders kun je echt niet trainen tijdens je tentamenweken.

wat vonden ze er niet leuk aan?
 
Goed plannen en als je klaar bent kun je zelf bepalen hoeveel je gaat werken.
 
Goed plannen en als je klaar bent kun je zelf bepalen hoeveel je gaat werken.

Kan je dat echt zelf bepalen dan, want stel je gaat naar het buitenland en laten we Amerika als voorbeeld nemen. kan je dan gewoon zeggen ik wil zoveel uur werken. dan nemen hun toch gewoon iemand anders. volgens mij heb je hier weinig over te zeggen
 
Kan je dat echt zelf bepalen dan, want stel je gaat naar het buitenland en laten we Amerika als voorbeeld nemen. kan je dan gewoon zeggen ik wil zoveel uur werken. dan nemen hun toch gewoon iemand anders. volgens mij heb je hier weinig over te zeggen

Je draaft al wel ver door zeg. Als ik jou was zou ik eerst maar druk maken om wat je nu precies gaat doen in plaats van verder door te denken. En dan nog kun je vacatures zoeken die minder uren in beslag nemen? En anders heb je pech.
 
Je draaft al wel ver door zeg. Als ik jou was zou ik eerst maar druk maken om wat je nu precies gaat doen in plaats van verder door te denken. En dan nog kun je vacatures zoeken die minder uren in beslag nemen? En anders heb je pech.

haha daar heb je gelijk in
 
wat vonden ze er niet leuk aan?
De hele tijd engels praten en vooral lezen is gewoon lastig als je voorbereid op je tentamen. Ook krijg je les in andere talen in het engels.
 
De hele tijd engels praten en vooral lezen is gewoon lastig als je voorbereid op je tentamen. Ook krijg je les in andere talen in het engels.

dat is juist de reden dat ik deze studie kies ;p
 
Van commerciële economie naar fysio, van fysio naar politie en dan nu IBM?
 
Back
Naar boven