AndroidHealthClinic

Studiekeuze in functie van Bodybuilding?!? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

TimVerhaegen

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
12 aug 2004
Berichten
109
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
96kg
Vetpercentage
12%
Hey

Ik ben er nu 20 en heb de laatste 2 jaar enorm veel tijd besteed aan mijn training, voeding en rust. Eigenlijk constant.
Toen ik mijn humaniora af heb gemaakt stond ik natuurlijk voor de grote vraag wat verder gaan studeren. Mijn jongensdroom was PILOOT, maar aangezien dat duur was en aangezien ik (ja hoor) wou trainen en eten, dacht ik dat dit geen goeie job voor me zou zijn. Dus heb ik maar lichamelijke opvoeding gekozen. Volledige dobber, aangezien gestart met niets van motivatie.
2 jaar later krijg ik nu de kans van mijn ouders om toch voor lijnpiloot te gaan studeren.

Aangezien ik later wel eens wedstrijden zou willen doen, mag ik me dan wel laten beinvloeden door het feit dat ik als piloot stil zit enzo.
Ben bang niet veel meer te kunnen trainen (ik wil zeker 4 keer naar gym gaan per week), en op mijn voeding te kunnen letten, en ook misschien later moeilijk gezinsleven te kunnen leiden.
Aan de andere kant ben ik ook bang mijn ganse leven met een frustratie-gevoel te zitten...

Alle hulp is welkom,

Groetjes Tim
 
Zit er zelf ook heel erg aan te twijelen, ik heb altijd al ambitie voor de commando's of mariniers gehad. Maarja om daarvoor mijn bodybuilding te laten vallen is buitengewoon pijnlijk.
 
Tja bro, wat vind je belangrijker? Je toekomst of bodybuilding? Ik zou gewoon piloot worden en kijken of het te combineren valt met BB (ik denk het wel). Zo niet, jammer dan, dan maar geen monster. Maar das mijn mening.
 
Zit er zelf ook heel erg aan te twijelen, ik heb altijd al ambitie voor de commando's of mariniers gehad. Maarja om daarvoor mijn bodybuilding te laten vallen is buitengewoon pijnlijk.

Dan heb je het niet in je om het te worden.

Je moet doen wat je wilt doen en ervoor gaan, bodybuilding word je toch niet beroemd mee en geld verdienen is helemaal weinig kans.
 
Ik sluit me aan bij Rob G, laat niet alles van je BB afhangen, kijk hoe het te combineren valt, als dit al altijd je droom was, laat dan deze kans niet aan je voorbijgaan, anders zal je altijd denken van 'what if...'
 
Zit er zelf ook heel erg aan te twijelen, ik heb altijd al ambitie voor de commando's of mariniers gehad. Maarja om daarvoor mijn bodybuilding te laten vallen is buitengewoon pijnlijk.

Ik denk dat wanneer je al zo twijfelt om BB te laten vallen je het toch niet zou halen/niet geschikt voor wordt bevonden. Blijf dus maar fijn BB'en.
 
ik ga advocaat worden.. neem wel een home gym..

ik heb ook wedstrijdambitie, maar ik ga in ieder geval mn opleiding afmaken.. mocht ik tijdens mn loopbaan als advocaat merken dat het bodybuilden minder wordt, dan kan ik altijd nog ervoor kiezen om wedstrijdbodybuilder te worden..
 
Dus dan ben je aan het bodybuilden en je staat in een achteraf gymzaaltje je routine te doen. Of je verdient kilo's kipfilet en biefstuk met een mooie job als piloot. Je komt in gyms all over the world dus je kan gewoon trainen aangezien je rust moet hebben na zoveel uur vliegen.

Tjonge wat een moeilijke keus :rolleyes:
 
Tja bro, wat vind je belangrijker? Je toekomst of bodybuilding? Ik zou gewoon piloot worden en kijken of het te combineren valt met BB (ik denk het wel). Zo niet, jammer dan, dan maar geen monster. Maar das mijn mening.

Haha idd, kijk naar die lui die wel voor een bodybuilding leven kiezen en die zijn dan ook lasser ofzoiets haha brutal future.
Je ziet het vaak genoeg in flex bij nederlands "talent" bij beroep één of andere monster functie staan haha.
 
Haha idd, kijk naar die lui die wel voor een bodybuilding leven kiezen en die zijn dan ook lasser ofzoiets haha brutal future.
Je ziet het vaak genoeg in flex bij nederlands "talent" bij beroep één of andere monster functie staan haha.

Inderdaad je bent een idioot in mijn ogen als je je droombaan kan krijgen(of in ieder geval probeert) dan dat je zoiets kansloos als een prof wilt gaan worden. Of alleen maar amateurwedstrijdjes wilt gaan draaien.
 
hahaha dude wat een moeilijke keuze. ga gewoon voor piloot anders ben je een malloot
 
je moet bodybuilding als een hobby zien en niet iets wat op nr 1 staat in je leven.
ik zou als ik jouw was 100% op die piloot opleiding focussen en bodybuilden gewoon mee stoppen
dat kan later wel weer
 
Als jij het er voor over hebt jezelf 40 uur per week te vervelen om er goed uit te zien...

it's up to you
 
Misschien train je over een aantal jaar niet meer, of niet zo fanatiek meer en heb je spijt dat je nooit die pilotenopleiding hebt gedaan.
 
niets meer aan het hier reeds gezegde toe te voegen
 
Studie is echt 10000x belangrijker dan BBing. Combineren lukt altijd wel redelijk, dus gewoon voor die studie gaan man.

Dan ben je misschien net een stukje kleiner, maar je hebt geen k*tbaan.
 
Gewoon voor piloot gaan. Je geeft het zelf al aan, piloot worden is je droom. Pro bb'er niet
 
uuuh wat een k*tantwoorden, bodybuilding staat natuurlijk op nummero 1.. **** die opleiding als jij je leven niet kan leven zoals jij het wil.. Ja idd,,, bij sommige is het meer als een sport/hobby en die mensen houden zich aan meerdere regeltjes omtrend bb zodat het een levensT word.. Met die sportopleiding kun je ook alle kanten op. En laten we nou eerlijk zijn, een buffe mofo past nooit in zon cabine ;)
 
Wel moest ik nu BB'ers kennen die ook piloot zijn, dat zou al een grote motivatie zijn :d
Het zijn idd altijd smallekes :) heb nog nooit een bb'er tegengekome in pilotenmilieu
 
alsof je die zo vaak tegenkomt in welk beroep dan ook :rolleyes: doe lekker de luchtvaart en plezier en ga daar niet werken.
 
Back
Naar boven