Fitness Seller

Studiekeuze in functie van Bodybuilding?!? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mag ik vragen hoe duur zon dergelijke studie kost? En met lijnvluchten bedoel je toch de civiele luchtvaart? Ik heb ook ambities om piloot te worden. Ik probeer het alleen via de koninklijke luchtmacht. Vorig jaar voor het eerst gesolliciteerd ben helaas niet door de testen heen gekomen. Ik ga het dit jaar weer proberen net zo lang tot ik het haal :)
 
Besef je ook dat niet iedereen zo maar even piloot word. Je doet net alsof je even een diploma op gaat halen ergens. er vallen er veel af in zo'n traject.
en wat denk je zelf? dat als je die opleiding doet hier of in amerika (schijnt stuk goedkoper te zijn) dat je geen enkel vrij uurtje over hebt om even te trainen?

gewoon voor gaan dus
 
Mag ik vragen hoe duur zon dergelijke studie kost? En met lijnvluchten bedoel je toch de civiele luchtvaart? Ik heb ook ambities om piloot te worden. Ik probeer het alleen via de koninklijke luchtmacht. Vorig jaar voor het eerst gesolliciteerd ben helaas niet door de testen heen gekomen. Ik ga het dit jaar weer proberen net zo lang tot ik het haal :)

kost al snel 100.000 euro, dus hopelijk heb een rijke pa ofzo :rolleyes:
anders zou ik er niet aan beginnen.
 
De opleiding kost ronde de 65.000 euro. Is dus veel goedkoper geworden. En ik ben al begonnen een half jaartje, met de theorie alleen. Nu gaat het nog een half jaar verder, maar zit al constant dus met die twijfel.
En heb zoiets van, wanneer je twijfels hebt, stop dan gewoon, want voor dat beroep moet je 100 percent gaan, en niet eens proberen...

Maw, als ik stop, dan ist nu de moment. Dan denk ik eraan, voor regentaat LO te doen...

uiteindelijk, is jullie raad zeker welkom, maar moet ik toch de knoop zelf doorhakken :s

Grtz tim
 
No offence maar aan je stats te zien zul je niet echt veel bereiken in bb, ik zou dus gewoon 100% voor je studie gaan.
 
ik ben nu voor ingenieur aan het studeren en zit in mijn laatste jaar. De combinatie ging altijd goed. Je bent immers altijd vrij savond's en moet nooit weg op opleiding.

Volgend jaar studeer ik af en kan ik met mijn diploma in het hoofdkader geraken. (In België is er het hulpkader en hoofdkader bij f16, komt er zowat op neer dat je geen of wel universitair bent, verdient ook beter enzo)

Of het lukt is natuurlijk een andere vraag, gezien de uiterst strenge toelating en weet ik veel nog wat. Maar ik heb in ieder geval de keuze vrij senl gemaakt.
Ik denk dat je uit vliegen met zo een toestel een veel grotere kick haalt dan uit bb. Lijnvaart lijkt mij wel al wat saaier. En ik wil mijn ouders die dure opleiding niet aandoen.
 
in dit geval spreken we idd over lijnvaart
 
in dit geval spreken we idd over lijnvaart

tja ik zou toch voor piloot kiezen. Je zal wel af en toe kunnen gaan trainen. Het kan zijn dat je 3 dagen aan een stuk niet thuis bent. Maar dan weer 3 dagen wel . Je training zal dus niet aan een constant tempo gaan. Misschien als je geluk hebt verblijf je in een hotel met een gym.

Tijdens de opleiding zelf zal er van trainen nog veel minder in huis komen.
 
Misschien heb je hier wat aan

Piloot worden, uw vragen, mijn antwoorden.

Piloot worden is een droom, en iemand die eraan denkt vind het belangrijker dan wat ook. Mijn neef wilde militair piloot worden maar werd afgekeurd, ze zijn enorm streng.
 
ik denk dat je toch een keuze moet maken tussen pilloot of bb
Die opleiding is geen peanuts, (en wat je wel eff lukt ook ben je nog zo slim) je zal er echt 100% voor moeten gaan en geen twijfels hebben of je dit wel wilt doen.
En zoals je al zei het moet echt een passie van je zijn wil je pillot worden
Ik denk dat het niet goed te combineren valt met bb want in je opleiding gaat vreselijk veel tijd zitten
 
Dan heb je het niet in je om het te worden.

Je moet doen wat je wilt doen en ervoor gaan, bodybuilding word je toch niet beroemd mee en geld verdienen is helemaal weinig kans.

Tja nog drie jaar hbo, en daarna kan ik ook nog een keuze maken. Ik kijk wel wat voor kabinet er dan aan de macht is. Moet er niet aan denken om in dienst te zijn bij het korps als er een linkse regering aan de macht is (als er dan uberhaupt nog defensie over is :D )
 
Dus dan ben je aan het bodybuilden en je staat in een achteraf gymzaaltje je routine te doen. Of je verdient kilo's kipfilet en biefstuk met een mooie job als piloot. Je komt in gyms all over the world dus je kan gewoon trainen aangezien je rust moet hebben na zoveel uur vliegen.

Tjonge wat een moeilijke keus :rolleyes:

met een pilotensalaris is een goede roidkuur ook niet zo heel erg duur...10iu hgh zetten? geen probleem...3kits per maand!!!:brew:
 
Omg
Ik zou maar EENS HEEL gauw die instelling veranderen
Denk eerlijk gezegd dat je wel gaat afvallen als je er niet zo gebrand op bent
aangezien 4 van de 100 sollicitanten het uiteindelijk haalt
 
Iedereen heeft hier een verkeerd gedacht over wat het nu juist inhoud die studies. Het is een privé fto. Dat is slechts 1 jaar theorie!! iedereen die wil kan dit doen zonder ingangsproeven. Tijdens de theorie heb je praktijk, en daarna nog een jaar. Dus op 2 jaar ben jij mooi lijnpiloot (niet legerpiloot).
 
Omg
Ik zou maar EENS HEEL gauw die instelling veranderen
Denk eerlijk gezegd dat je wel gaat afvallen als je er niet zo gebrand op bent
aangezien 4 van de 100 sollicitanten het uiteindelijk haalt

Je hebt het eerste jaar theorie en praktijk. Het 2e jaar heb je ook nog praktijk. Daarna is je opleiding al gedaan.
Jij heb het over LEGER piloot.
Iedereen kan lijnpiloot worden op dus 2 jaar. Geen ingangcoïtusamens nodig.
En slechts 1 jaartje theorie...

Klinkt hemels, maar weegt de twijfels niet altijd op
 
Je toekomst is belangrijker. BB hoort gewoon je hobby te blijven.
 
Jezus, dat je je leven wilt vergooien voor iets sneus als 'bodybuilding'. Zoals gezegd, de pro- en wedstrijdbbers zijn niet de grootste winnaars des levens. Mannen met issues, frustraties, een ontzettend k*tleven en een bananenfunctie in een houtzagerij ofzo. Als je echt piloot wilt worden, ga daar dan lekker voor want je gaat daar vééééél meer voldoening uithalen!
 
Kampioen van de ed van amsterdam classic en palletsoorteerder.
 
Hey

Ik ben er nu 20 en heb de laatste 2 jaar enorm veel tijd besteed aan mijn training, voeding en rust. Eigenlijk constant.
Toen ik mijn humaniora af heb gemaakt stond ik natuurlijk voor de grote vraag wat verder gaan studeren. Mijn jongensdroom was PILOOT, maar aangezien dat duur was en aangezien ik (ja hoor) wou trainen en eten, dacht ik dat dit geen goeie job voor me zou zijn. Dus heb ik maar lichamelijke opvoeding gekozen. Volledige dobber, aangezien gestart met niets van motivatie.
2 jaar later krijg ik nu de kans van mijn ouders om toch voor lijnpiloot te gaan studeren.

Aangezien ik later wel eens wedstrijden zou willen doen, mag ik me dan wel laten beinvloeden door het feit dat ik als piloot stil zit enzo.
Ben bang niet veel meer te kunnen trainen (ik wil zeker 4 keer naar gym gaan per week), en op mijn voeding te kunnen letten, en ook misschien later moeilijk gezinsleven te kunnen leiden.
Aan de andere kant ben ik ook bang mijn ganse leven met een frustratie-gevoel te zitten...

Alle hulp is welkom,

Groetjes Tim

Ik ben consultant nu en ik merk dat ik gewoon meer kan eten. Omdat ik elke dag om 6u30 opsta heb ik 6 volwaardige maaltijden per dag met altijd 3 uur tussen. In mijn studententijd sliep ik wel eens wat langer en dan klopt het rekenkundig sommetje niet natuurlijk :)

Anyway ik denk dat ik door mijn werk veel progressie ga maken, alleen het feit dat ik 's avonds moet traine zuigt wel nu
 
Jezus, dat je je leven wilt vergooien voor iets sneus als 'bodybuilding'. Zoals gezegd, de pro- en wedstrijdbbers zijn niet de grootste winnaars des levens. Mannen met issues, frustraties, een ontzettend k*tleven en een bananenfunctie in een houtzagerij ofzo. Als je echt piloot wilt worden, ga daar dan lekker voor want je gaat daar vééééél meer voldoening uithalen!

+ het levert je veel meer chicks op dan wanneer je bodybuildr zou zijn haha
 
Back
Naar boven