AndroidHealthClinic

Sublingual Oral

Bezoekers in dit topic

Bokito

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
17 apr 2012
Berichten
11.738
Waardering
15.486
Hoi,

Ik las iets over sublingual(onder de tong laten oplossen) inname van orals. Ik geloof er niet in dat het minder schadelijk is voor je lever o.i.d, wel denk ik dat het wellicht minder problemen kan geven voor je maag etc. omdat toch veel mensen last krijgen van digestive shit met orals.

Iemand hier ervaring mee?
 
Ik doe t met raws nu anavar dan is t wel niet zo hard op de maag ja voor de rest is t gewoon t zelfde neem ik aan
 
Hoi,

Ik las iets over sublingual(onder de tong laten oplossen) inname van orals. Ik geloof er niet in dat het minder schadelijk is voor je lever o.i.d, wel denk ik dat het wellicht minder problemen kan geven voor je maag etc. omdat toch veel mensen last krijgen van digestive shit met orals.

Iemand hier ervaring mee?
Is het met een smaakje ?
Lijkt me niet lekker om 5 tabjes Dbol is je mond te laten smelten. Verder gaat het net als direct doorslikken, naar je maag en verder.
Is je gedachten dat wanneer het gesmolten is beter opneembaar ?
Misschien dan met vijzel stampen en door lijnzaadolie mengen
 
Is het met een smaakje ?
Lijkt me niet lekker om 5 tabjes Dbol is je mond te laten smelten. Verder gaat het net als direct doorslikken, naar je maag en verder.
Is je gedachten dat wanneer het gesmolten is beter opneembaar ?
Misschien dan met vijzel stampen en door lijnzaadolie mengen
Die smaakt boeit me niet. Het idee is dat het grootste deel gelijk onder je tong wordt opgenomen i.p.v in je maag. Tuurlijk ontkom je er niet aan dat een deel in je maag beland.
 
Is het met een smaakje ?
Lijkt me niet lekker om 5 tabjes Dbol is je mond te laten smelten. Verder gaat het net als direct doorslikken, naar je maag en verder.
Is je gedachten dat wanneer het gesmolten is beter opneembaar ?
Misschien dan met vijzel stampen en door lijnzaadolie mengen
Je moet t met raws doen is beter niet met de pillen lol
 
Back
Naar boven