XXL Nutrition

Subq Sustanon

Users who are viewing this thread

Kryptonite

Cool Novice
Lid geworden
15 mrt 2021
Lengte
1m93
Massa
90kg
Vetpercentage
18%
Ik zie een hoop mensen Sustanon spuiten met een insuline naald 29g/30g x 13mm Delts en VG en het schijnt bij hen te werken. Nu ben ik zelf niet heel dik, maar zeker niet schredded. Hoe weet ik of ik IM zou halen met een insulinenaald. Gewoon proberen? En wat als ik niet in de spier spuit? Gaat om .16ml

Axl

Cool Novice
+15 jaar member
Lid geworden
1 mei 2006
SubQ is strikt genomen in de vetlaag onder de huid: subcutaan. Je raakt dus geen spier. Dat is niet de bedoeling van subcutaan. In de spier is IM Intramusculair. Het protocol schrijft IM voor. Ik twijfel er aan of SubQ wel voldoende wetenschappelijk onderzocht is… ?

Als je IM wilt spuiten, zet het dan in je achterwerk: beste plaats, minste kans op pijn en complicaties. Wel even laten voordoen door iemand die er wat van af kent. Bij mij heeft mijn dokter me dit aangeleerd.

Axl

Cool Novice
+15 jaar member
Lid geworden
1 mei 2006
Ik zie een hoop mensen Sustanon spuiten met een insuline naald 29g/30g x 13mm Delts en VG en het schijnt bij hen te werken. Nu ben ik zelf niet heel dik, maar zeker niet schredded. Hoe weet ik of ik IM zou halen met een insulinenaald. Gewoon proberen? En wat als ik niet in de spier spuit? Gaat om .16ml
Ik heb nog nooit “een hoop mensen” Testosteron zien spuiten, niet met een insuline naald, noch met een IM naald. 😲😲

Op welke rare plek werk jij of op welke speciale Oost-Duitse sportacademie zit jij?? 😂🤣 (Just kidding).

wovano

Moderator
Moderator
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
10 jun 2010
Lengte
1m86
Zou prima moeten kunnen, maar dat moet je wel fatsoenlijke olie hebben. Veel oliesoorten van uglabs zijn daar niet zo geschikt voor geloof ik.

OP
K

Kryptonite

Cool Novice
Lid geworden
15 mrt 2021
Lengte
1m93
Massa
90kg
Vetpercentage
18%
SubQ is strikt genomen in de vetlaag onder de huid: subcutaan. Je raakt dus geen spier. Dat is niet de bedoeling van subcutaan. In de spier is IM Intramusculair. Het protocol schrijft IM voor. Ik twijfel er aan of SubQ wel voldoende wetenschappelijk onderzocht is… ?

Als je IM wilt spuiten, zet het dan in je achterwerk: beste plaats, minste kans op pijn en complicaties. Wel even laten voordoen door iemand die er wat van af kent. Bij mij heeft mijn dokter me dit aangeleerd.

Ja, ik ben er allemaal bekend mee. Zou het liefst met een insuline naals shallow IM prikken, maar wie niet hoe ik weet of ik IM bereik

OP
K

Kryptonite

Cool Novice
Lid geworden
15 mrt 2021
Lengte
1m93
Massa
90kg
Vetpercentage
18%
Ik heb nog nooit “een hoop mensen” Testosteron zien spuiten, niet met een insuline naald, noch met een IM naald. 😲😲

Op welke rare plek werk jij of op welke speciale Oost-Duitse sportacademie zit jij?? 😂🤣 (Just kidding).
Haha, dat wil jij niet weten waar ik allemaal kom

Bullshark

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
5 mrt 2022
Lengte
1m76
Massa
96kg
Vetpercentage
13%
Je hebt ook 19mm 27G. Is ook best dun en 6mm langer

Hasjkikkertje

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
13 okt 2012
Lengte
1m82
Massa
94kg
Vetpercentage
12%
Ik doe het gewoon subcutaan met insulinenaald 29g 1/2 inch.

Hasjkikkertje

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
13 okt 2012
Lengte
1m82
Massa
94kg
Vetpercentage
12%
Pip is non existent. Ik roteer subq in mijn buikvet.

OP
K

Kryptonite

Cool Novice
Lid geworden
15 mrt 2021
Lengte
1m93
Massa
90kg
Vetpercentage
18%
Pip is non existent. Ik roteer subq in mijn buikvet.
En dat met Sus uit de Apotheek? Goed om te horen. Ik lees verder alleen maar verhalen dat Sustanon niet subq kan en pip geeft. Ben jij direct beginnen met Sustanon subq te spuiten of heb je ook IM gedaan. Indien je ook IM gedaan hebt ben ik wel benieuwd naar de verschillen

Hasjkikkertje

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
13 okt 2012
Lengte
1m82
Massa
94kg
Vetpercentage
12%
Dit is gewoon sust uit de apotheek ja. Het geeft totaal geen pip, tenzij het UGL is, dan kan ik me dat nog voorstellen. Ik ben direct begonnen met Subq spuiten ja, nooit IM gedaan.

IM zorgt voor een te snelle abrupte stijging van je hematocriet. Subq geeft een langzamere en geleidelijke afgifte + veel stabielere serumconcentraties.

OP
K

Kryptonite

Cool Novice
Lid geworden
15 mrt 2021
Lengte
1m93
Massa
90kg
Vetpercentage
18%
Fijn dat je de tijd neemt om mijn vragen te beantwoorden. Wat is jouw protocol, hoeveel spuit jij per dag? Is Sus niet een beetje dik om door zo'n dunne insulinenaald te spuiten? Doe jij de naalden backloaden of ieder naaldje vullen middels een optreknaald?

Naar boven