XXL Nutrition

Subq Sustanon (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kryptonite

Cool Novice
Lid geworden
15 mrt 2021
Berichten
45
Waardering
5
Lengte
1m93
Massa
90kg
Vetpercentage
18%
Ik zie een hoop mensen Sustanon spuiten met een insuline naald 29g/30g x 13mm Delts en VG en het schijnt bij hen te werken. Nu ben ik zelf niet heel dik, maar zeker niet schredded. Hoe weet ik of ik IM zou halen met een insulinenaald. Gewoon proberen? En wat als ik niet in de spier spuit? Gaat om .16ml
 
SubQ is strikt genomen in de vetlaag onder de huid: subcutaan. Je raakt dus geen spier. Dat is niet de bedoeling van subcutaan. In de spier is IM Intramusculair. Het protocol schrijft IM voor. Ik twijfel er aan of SubQ wel voldoende wetenschappelijk onderzocht is… ?

Als je IM wilt spuiten, zet het dan in je achterwerk: beste plaats, minste kans op pijn en complicaties. Wel even laten voordoen door iemand die er wat van af kent. Bij mij heeft mijn dokter me dit aangeleerd.
 
Ik zie een hoop mensen Sustanon spuiten met een insuline naald 29g/30g x 13mm Delts en VG en het schijnt bij hen te werken. Nu ben ik zelf niet heel dik, maar zeker niet schredded. Hoe weet ik of ik IM zou halen met een insulinenaald. Gewoon proberen? En wat als ik niet in de spier spuit? Gaat om .16ml
Ik heb nog nooit “een hoop mensen” Testosteron zien spuiten, niet met een insuline naald, noch met een IM naald. 😲😲

Op welke rare plek werk jij of op welke speciale Oost-Duitse sportacademie zit jij?? 😂🤣 (Just kidding).
 
SubQ is strikt genomen in de vetlaag onder de huid: subcutaan. Je raakt dus geen spier. Dat is niet de bedoeling van subcutaan. In de spier is IM Intramusculair. Het protocol schrijft IM voor. Ik twijfel er aan of SubQ wel voldoende wetenschappelijk onderzocht is… ?

Als je IM wilt spuiten, zet het dan in je achterwerk: beste plaats, minste kans op pijn en complicaties. Wel even laten voordoen door iemand die er wat van af kent. Bij mij heeft mijn dokter me dit aangeleerd.

Ja, ik ben er allemaal bekend mee. Zou het liefst met een insuline naals shallow IM prikken, maar wie niet hoe ik weet of ik IM bereik
 
Ik heb nog nooit “een hoop mensen” Testosteron zien spuiten, niet met een insuline naald, noch met een IM naald. 😲😲

Op welke rare plek werk jij of op welke speciale Oost-Duitse sportacademie zit jij?? 😂🤣 (Just kidding).
Haha, dat wil jij niet weten waar ik allemaal kom
 
Je hebt ook 19mm 27G. Is ook best dun en 6mm langer
 
Ik doe het gewoon subcutaan met insulinenaald 29g 1/2 inch.
 
Pip is non existent. Ik roteer subq in mijn buikvet.
 
Pip is non existent. Ik roteer subq in mijn buikvet.
En dat met Sus uit de Apotheek? Goed om te horen. Ik lees verder alleen maar verhalen dat Sustanon niet subq kan en pip geeft. Ben jij direct beginnen met Sustanon subq te spuiten of heb je ook IM gedaan. Indien je ook IM gedaan hebt ben ik wel benieuwd naar de verschillen
 
Dit is gewoon sust uit de apotheek ja. Het geeft totaal geen pip, tenzij het UGL is, dan kan ik me dat nog voorstellen. Ik ben direct begonnen met Subq spuiten ja, nooit IM gedaan.

IM zorgt voor een te snelle abrupte stijging van je hematocriet. Subq geeft een langzamere en geleidelijke afgifte + veel stabielere serumconcentraties.
 
Fijn dat je de tijd neemt om mijn vragen te beantwoorden. Wat is jouw protocol, hoeveel spuit jij per dag? Is Sus niet een beetje dik om door zo'n dunne insulinenaald te spuiten? Doe jij de naalden backloaden of ieder naaldje vullen middels een optreknaald?
 
Back
Naar boven