1. Selecteer hier of je gepersonaliseerde advertenties wilt zien (Opt-in). Je kan je keuze nadien nog veranderen via de meer info link of de notificatie wegklikken. Steun het forum door je adblocker uit te schakelen. We hebben een beperkt aantal banners met een minimale impact op de gebruikerservaring.

Opt-in   Meer info

Ontzet Notitie

subscribed threads

Discussie in 'Allerlei' gestart door RougeMonkey, 22 okt 2002.

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. RougeMonkey

RougeMonkey King of the hill Elite Member Topic Starter

Leuk Bevonden:
    2
    Geslacht:
    Man
    Wat houdt dit precies in, het staat niet in de f.a.q

2. wateengedoe2

wateengedoe2 Advanced Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Zou het niet doen als je veel post .. Je wordt er gek van! Je krijgt dan steeds als op zo'n thread wordt geantwoord, een mailtje.

Esperantisto is zo GEK dat ze dat nog gedaan heeft ook, de hele tijd als ik bij haar ben, hoor ik dat plingeltje van haar emailprogje! :p

3. RougeMonkey

RougeMonkey King of the hill Elite Member Topic Starter

Leuk Bevonden:
    2
    Geslacht:
    Man
    Ah ok, ik kreeg nu net ook een mailtje, omdat je me replyde dus hij doet het automatisch als je de topic starter bent denk ik

kan je ook aan en uit zetten : Email Notification: emails sent to you whenever someone replies. Only registered users are eligible.

hm:D

4. Robin

Robin Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Haha, idd. T had het in het begin ff ingesteld voor me, maar werd meteen helemaal platgemaild. Binnen een uur had ik er toen een stuk of 30...das niet echt funny he!? :D

5. jamesz

jamesz Dutch Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    4
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m85
    Massa:
    96kg
    Vetpercentage:
    8%
    nee niet echt :(

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie