MuscleMeat

subsidies--Moslimexecutieve (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nieuwe ploeg
De nieuwe ploeg, onder leiding van imam Semsettin Ugurlu uit de Borinage, de Limburger Mehmet *stün en de tot het sjiitisme bekeerde Isabelle Praile, werd eind mei gevormd, samen met een nieuwe beheersvzw (het college van de Executieve) en het voorleggen aan de minister van een financieel plan. (belga/dea)

Als er een nieuw beheer is, waarom dan niet ?
 
Als er een nieuw beheer is, waarom dan niet ?

Omdat dit geld van de belastingbetaler komt en hier wil ik mijn geld niet
aan geven. Dit terwijl er op scholen voor uitstapjes bespaard moet
worden.
 
Whaha, die belgen toch :roflol:




heb serieus spijt met ze.
 
Omdat dit geld van de belastingbetaler komt en hier wil ik mijn geld niet
aan geven. Dit terwijl er op scholen voor uitstapjes bespaard moet
worden.

Epic inzicht hoe geld verdeeld wordt. Of vergeet de luxe uitstapjes. Spendeer ze allemaal naar onderzoek naar aids. Of neen, vergeet hen ook. Spendeer ze allemaal om iedereen uit de armoede grens te halen....

You get my point.

(Moslims haten kan je ook op een andere manier joch, dit is onzin :D)
 
dan mogen de rest vd geloven ook geen money krijgen :)
 
georganiseerd geloof zou verboten moeten zijn
 
dan mogen de rest vd geloven ook geen money krijgen :)
Waar mag ik tekenen?

Religie subsidiëren is achterlijk. Straks gaat zeker die Scientology bende ook nog geld vragen, en gezien we alle 'religies' moeten subsidiëren dus ook die randdebielen en oplichters. Schandalig waar ons belastingsgeld aan weggegooid wordt. De volgende verkiezingen zullen weer een schok zijn voor sommigen.
 
Ik dacht dat er een België een splitsing tussen Staat en Kerk was. Dus ook met de moslims, niet?
Ongelooflijk :sad:
 
Wel de topic juist interpreteren hé. Het gaat erom dat moslims geen geld mogen gebruiken. Je ziet maar weinig topic over joden en christenen.
 
Wel de topic juist interpreteren hé. Het gaat erom dat moslims geen geld mogen gebruiken. Je ziet maar weinig topic over joden en christenen.


juist OMDAT die groep al veel geld zelf inzameld, en niet afhankelijk is van subsidies!
(mooi voorbeeld in dit geval hoe het wel goed kan!)
;)

gelovigen moeten zich (IMO) zo weinig mogelijk bemoeien met politiek, en al helemaal waanneer het om het financiele plaatje gaat!
 
juist OMDAT die groep al veel geld zelf inzameld, en niet afhankelijk is van subsidies!
(mooi voorbeeld in dit geval hoe het wel goed kan!)
;)

Onzin, kerken en dergelijke krijgen ook subsidies hoor.

Ofwel moeten ze het allemaal krijgen ofwel mag geen enkele krijgen, dat wil ik zeggen. Niet zo van: christenen wel, maar moslims en joden niet.
 
Onzin, kerken en dergelijke krijgen ook subsidies hoor.

Ofwel moeten ze het allemaal krijgen ofwel mag geen enkele krijgen, dat wil ik zeggen. Niet zo van: christenen wel, maar moslims en joden niet.

Inderdaad voledige scheiding. Als wilt geloven in iets betaal je er zelf maar voor.
 
Onzin, kerken en dergelijke krijgen ook subsidies hoor.

Ofwel moeten ze het allemaal krijgen ofwel mag geen enkele krijgen, dat wil ik zeggen. Niet zo van: christenen wel, maar moslims en joden niet.

zoals ik al zei: geen enkel geloof moet afhankelijk zijn van overheids-subsidies!


als je je eigen financiele boontjes niet eens kunt doppen, hoe wil je dan uberhaupt een geloof overbrengen op een ander?
;)
 
Geen kwestie van niet kunnen of niet willen. Eerder: als je het gartis krijgt, waarom dan werken? :D
 
Geen kwestie van niet kunnen of niet willen. Eerder: als je het gartis krijgt, waarom dan werken? :D


dat is geen geloof!


of je vertrouwt op God................of je vertrouwt op de geldschuivers!
( niet op beide!)
:o
 
als je afhankelijk bent van geldschuivers,ben je niet meer onafhankelijk....bepalen zij wellicht wat je wel en niet mag

@ klus, you are so right
 
Back
Naar boven