AndroidHealthClinic

Sue contestlog 2011

Bezoekers in dit topic

Heb ik eindelijk een foto-update... krijg ik mijn foto's niet geupload (te groot...). Nog eens even kijken hoe ik ze er op krijg...

Lekker getraind vanmorgen! Week 5-6 van 6 wekenschema gaat nu in, andere intensiteit, oplopende herhalingen.

Oja... foto...
 
mooi, mooi.... komen zo foto's:)
 
Als je ze via http://tinypic.com/ upload kan je ze automatisch laten resizen en vervolgens tussen [Afbeelding niet meer beschikbaar] in je startpost zetten:) (640 x 480)

En natuurlijk heel veel succes:D!
 
  • Like
Waarderingen: Sue
mooi, mooi.... komen zo foto's:)
Ja, spannend he :p nog even wachten :D
Als je ze via http://tinypic.com/ upload kan je ze automatisch laten resizen en vervolgens tussen [Afbeelding niet meer beschikbaar] in je startpost zetten:) (640 x 480)

En natuurlijk heel veel succes:D!
Thanxs, ga ik dat na avondeten even uitvogelen!

En iedereen nog bedankt voor alle reacties!
 
Succes, Sue! Ben ook benieuwd naar je foto's! :)
 
Foto's staan in de beginpost... let niet op de ouderwetse badkamer, en op de muggenbulten... ze moeten me elke avond hebben :(
 
Mooi! Als ik me de oude foto's goed herinner, volgens mij vooral wat meer massa op je triceps, lats en hams erbij.
 
  • Like
Waarderingen: Sue
Succes er mee!
 
  • Like
Waarderingen: Sue
Mooie foto's Sue! Je ziet er echt ook goed uit.
En ik denk dat het met die bf klasse ook wel goed zit:)
 
Ziet er nog best uit hoor
Maar je kan wel wat zon gebruiken :)
 
  • Like
Waarderingen: Sue
Gave foto's! Zou je bf wel lager schatten. Zie al mooie definitie op je benen!
 
  • Like
Waarderingen: Sue
Denk dat bf juist wel klopt. Lijkt de afgelopen tijd wel een 'trend' dat het bf hier steeds te laag wordt ingeschat.
En Sue heeft idd echt mazzel dat ze van nature al erg weinig vet op haar benen heeft. Gaat ze zeker profijt van hebben bij haar wedstrijden in de bf klasse, aangezien dat juist vaak een minpunt is bij veel vrouwelijke atleten.
 
Misschien heb je wel gelijk met je opmerking over het bf. Zelf ben ik helemaal slecht in het inschatten van bf. Maar er is ook veel verwarring door allerlei electronische weegschalen met bf meting. Maar als ik mezelf vergelijk, met op dit moment een bf van 17,7 % bf, met Sue, zie ik niet zoveel verschil..
 
Misschien heb je wel gelijk met je opmerking over het bf. Zelf ben ik helemaal slecht in het inschatten van bf. Maar er is ook veel verwarring door allerlei electronische weegschalen met bf meting. Maar als ik mezelf vergelijk, met op dit moment een bf van 17,7 % bf, met Sue, zie ik niet zoveel verschil..

Bf meting met van die electronische weegschalen is ook gewoon per definitie niet betrouwbaar.

En definitely no offense naar Sue toe, want ik vind echt dat ze er erg mooi uitziet, maar verschil tussen jouw en Sue's bf is er zeer zeker.
Denk zelf dat jouw bf misschien nog wel wat lager zou kunnen liggen dan 17-18, maar het zit er zeker dicht in de buurt.
 
Laatst bewerkt:
Foto's zien er goed uit!
Mooi foto's en shape :)
Mooi! Als ik me de oude foto's goed herinner, volgens mij vooral wat meer massa op je triceps, lats en hams erbij.
Succes er mee!
Mooie foto's Sue! Je ziet er echt ook goed uit.
En ik denk dat het met die bf klasse ook wel goed zit:)
Ziet er nog best uit hoor
Maar je kan wel wat zon gebruiken :)
Tanxs!!! Er zit idd wel iets meer op, als ik zelf vergelijk met vorig jaar.
Hoop ook echt dat bf-klasse na de zomer haalbaar is.
Hahaha, ja ik kan altijd wel wat zon gebruiken :p Ik geef van nature licht
Gave foto's! Zou je bf wel lager schatten. Zie al mooie definitie op je benen!
Dank je! Denk wel dat vet% klopt, als ik me herinner van eerdere metingen.
Denk dat bf juist wel klopt. Lijkt de afgelopen tijd wel een 'trend' dat het bf hier steeds te laag wordt ingeschat.
En Sue heeft idd echt mazzel dat ze van nature al erg weinig vet op haar benen heeft. Gaat ze zeker profijt van hebben bij haar wedstrijden in de bf klasse, aangezien dat juist vaak een minpunt is bij veel vrouwelijke atleten.
Bij vrouwen is Vet% tussen de 25 en 30 heel normaal. Hier denkt men al snel dat 30% al behoorlijk "vettig" is, maar dat valt over het algemeen heel erg mee. Na de eerste contest op dbb had ik voor het eerst een meting met de tang en toen zat ik ook op 30, terwijl ik behoorlijk slank was. Je kan wel afslanken, maar dat hoeft nog niet drastisc je vet% te verlagen. Pas daarna ben ik beter gaan eten voor mijn spieren.
Misschien heb je wel gelijk met je opmerking over het bf. Zelf ben ik helemaal slecht in het inschatten van bf. Maar er is ook veel verwarring door allerlei electronische weegschalen met bf meting. Maar als ik mezelf vergelijk, met op dit moment een bf van 17,7 % bf, met Sue, zie ik niet zoveel verschil..
Ik heb nu zelf een electronische weegschaal, deze meet via de voeten en handen. Door ervaring met klanten geeft deze in verhouding wel een goed beeld bij meerdere metingen... de daling klopt. Alleen er zit 2 a 3 verschil tussen met het meten met een tang. Dus mijn weegschaal geeft nu tussen de 25 en 26 aan, en met wat ik weet van metingen met de tang schat ik dus die 22 a 23, dus dat verschil met die weegscaal klopt wel.
Maar aradev, jij bent zeker wel droger dan mij hoor!

Bf meting met van die electronische weegschalen is ook gewoon per definitie niet betrouwbaar.

En definitely no offense naar Sue toe, want ik vind echt dat ze er erg mooi uitziet, maar verschil tussen jouw en Sue's bf is er zeer zeker.
Denk zelf dat jouw bf misschien nog wel wat lager zou kunnen liggen dan 17-18, maar het zit er zeker dicht in de buurt.
Je hebt gelijk hoor! Heb wel wat geluk dat de definitie wat sneller toont ondanks het vet%, maar Aradev komt eerder rond die 17-18! Stuk droger!
 
Back
Naar boven