AndroidHealthClinic

Sue contestlog 2011

Bezoekers in dit topic

Eergister borst, schouders en triceps gedaan, gister benen en cardio, vandaag 50 minuten nuchter cardio. Als ik tijd heb post ik nog een training.
 
Woehoe! Dat is zeer netjes!
 
Mooie foto's Sue. Lijkt wel of je echt super lange benen hebt, erg mooi. :) Heel veel succes! Gaat zeker goedkomen met jou. 50 minuten cardio op nuchtere maag.. poeeeehh :eek::p
 
Mooie foto's Sue. Lijkt wel of je echt super lange benen hebt, erg mooi. :) Heel veel succes! Gaat zeker goedkomen met jou. 50 minuten cardio op nuchtere maag.. poeeeehh :eek::p

Dank je! Ik vergeet dat wel eens, en dan zie ik die foto's en denk ik ja best lange benen, met dank aan mijn moeder :p
Valt best mee nuchter, is goed op te bouwen!
 
Bij vrouwen is Vet% tussen de 25 en 30 heel normaal. Hier denkt men al snel dat 30% al behoorlijk "vettig" is, maar dat valt over het algemeen heel erg mee. Na de eerste contest op dbb had ik voor het eerst een meting met de tang en toen zat ik ook op 30, terwijl ik behoorlijk slank was.

Precies.
 
Die benen vielen mij inderdaad ook al op. Dacht dat dat ook kwam door zo'n hoog uitgesneden pak. Wel gifted :D

Die nuchtere cardio vind ik echt hardcore. Daar begin ik mooi niet aan hoor, of het moet echt heel hard nodig zijn ;)
 
Ja nuchter went ook wel idd, ik heb t ook een tijd gedaan, maar heb nu helaas de "tijd"niet..grrrr
Maar Sue, wat een berg cardio doe je..heb je toch niet nodig??
 
succes Sue! mooie fotos! :)
 
Zonnekleurtje kan je dit weekend ophalen
Het wordt mooi weer dus lekker ff zonnen Sue
Je ziet er verder nog erg goed uit hoor, kan alleen maar mooier worden
Wees maar trots op je zelf dat mag echt wel
 
Succes met het contest! ;)
 
  • Like
Waarderingen: Sue
SUEUSUEUSUEUEUEUUEUEUSUEUUEUE

Succes. :thumbs:
 
Sodeju, dat wordt weer knallen met Sue!:)
 
  • Like
Waarderingen: Sue
Die benen vielen mij inderdaad ook al op. Dacht dat dat ook kwam door zo'n hoog uitgesneden pak. Wel gifted :D

Die nuchtere cardio vind ik echt hardcore. Daar begin ik mooi niet aan hoor, of het moet echt heel hard nodig zijn ;)
Das nog de wedstrijdbikini van vorig jaar (past gelukkig nog :p)
Nuchter cardio valt echt echt echt heel er mee hoor! gewoon kleding naast je bed leggen, wekker zetten, direct omkleden en naar buiten... je bent toch nog niet wakker, dus je hebt geen kans om te protesteren en als je eenmaal buiten bent... is dat best lekker!
Ja nuchter went ook wel idd, ik heb t ook een tijd gedaan, maar heb nu helaas de "tijd"niet..grrrr
Maar Sue, wat een berg cardio doe je..heb je toch niet nodig??
Ja, doe ook ietsje minder nu om op spieropbouw te concentreren... 2 keer cardio nog per week... maar kan niet laten om soms na de trainign nog even 20 minuten mee te pakken... even afkoelen :p
succes Sue! mooie fotos! :)
dank je!!!
Zonnekleurtje kan je dit weekend ophalen
Het wordt mooi weer dus lekker ff zonnen Sue
Je ziet er verder nog erg goed uit hoor, kan alleen maar mooier worden
Wees maar trots op je zelf dat mag echt wel
dank je! Ergens een beetje trots kopen dan :p
Maar eum... je moet even iets aan de regen doen van dit weekend, anders wordt het niets met het bruin worden
Succes met het contest! ;)
Thankjoe!
SUEUSUEUSUEUEUEUUEUEUSUEUUEUE

Succes. :thumbs:
ACIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIIEIEI...ieie...ie...ie... ie...
Dank u! Volgens mij zie ik jou binnenkort... :)
Sodeju, dat wordt weer knallen met Sue!:)
BAM!!!! :D
 
Veel fans, dit kan alvast niet stuk ;)
 
Sue is in tha house, gelijk maar ff beginnen met 50 min cardio....10 weeks out:)
 
heel veel succes
Ik vind de foto's van je wedstrijdshape alvast indrukwekkend, respect!
 
Veel fans, dit kan alvast niet stuk ;)
Ja dat is al leuk, goede support :)
Sue is in tha house, gelijk maar ff beginnen met 50 min cardio....10 weeks out:)
Ja, geef maar eens gas :p
Dank je!
heel veel succes
Ik vind de foto's van je wedstrijdshape alvast indrukwekkend, respect!
Dank je wel!

Afgelopen dagen goed getraind. Eigenlijk heb ik een schema voor 6 dagen, waarvan 2 dagen benen. Alleen mag ik tijdelijk (weekje, anderhalf weekje) geen benen doen. Eigenwijs als ik ben wilde ik dat toch gister doen, maar mocht niet van trainer... Heb ruim drie jaar last van mijn onderrug. Dat is denk ik ook de reden waarom ik met squaten en deadlift niet zwaarder kan. Probeer het wel, maar mijn rug protesteert. dus dat zal ook de reden zijn dat mijn kont niet zo wil :p
Ben al bij 2 fysio's geweest, maar die kunnen het niet vinden, behandeling schoot ook niet op. Trainer heeft even gekeken: Het komt vanuit de hamstrings. Dus nu vaak masseren en benen even rust geven. Hij ging gister eerste keer masseren... ging door de grond... Het zit vast daar, dus alles staat strak. Je voelt het normaal gesproken niet, maar hij hoefde er maar op te drukken en het deed pijn. Gister ook minder last van mijn rug gehad, dus ik denk dat hij wel gelijk heeft. Dus misschien toch maar naar hem luisteren... :D

Omdat de benen nu even uit het schema zijn hou ik vier dagen over, maar drie keer elke spiergroep in een week is ook niet handig. Dus ik was zo wijs :D vandaag om niet te gaan trainen. Alleen 50 minuten nuchter cardio. Morgen weer een dag!
 
Wow, neem je zowaar wat rust??! :p
Lastig dat je hams zo vast zitten maar dan zullen die massages wel zn vruchten afwerpen denk ik zo:)
Nou ik hoop dat je er snel vanaf bent..
toch respect weer voor je cardio..

Ik ben echt verrot vandaag..mijn lats doen zeer ppfff echt moe hahaha
 
Zo zo die fotos zijn echt super mooi, je ziet er goed strak uit.
goed bezig. Is je vp toch niet wat lager, als je het vergelijkt met de andere dames???
 
Back
Naar boven