AndroidHealthClinic

Sue contestlog 2011 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mmm je rugpijn komt vanuit je hamstring? Misschien foam-roller proberen?
 
Wow, neem je zowaar wat rust??! :p
Lastig dat je hams zo vast zitten maar dan zullen die massages wel zn vruchten afwerpen denk ik zo:)
Nou ik hoop dat je er snel vanaf bent..
toch respect weer voor je cardio..

Ik ben echt verrot vandaag..mijn lats doen zeer ppfff echt moe hahaha
Hahaha, ja noodgedwongen rust :p braaf luisteren probeer ik!
Vandaag weer gemasseerd, deed nog meer pijn. Wordt ook blauw:( en morgen weer... ik denk dat ik morgen het matje opvreet... Ben je al weer een beetje fitter?
Zo zo die fotos zijn echt super mooi, je ziet er goed strak uit.
goed bezig. Is je vp toch niet wat lager, als je het vergelijkt met de andere dames???
Dank je!
was al eerder de vraag of het niet lager was... maar ik denk door alle vormen van metingen en veel onbetrouwbare meetapparaten dat het vet% vaak fout wordt geschat... Bij vrouwen is het heel normaal als het tussen de 25 en 30 ligt. Meeste vrouwen zijn dan nog mooi slank. Ik weet van metingen van vorig jaar (4-punts meting tang) nog wel hoe het in te schatten. Samen met electrische weegschaal (meet via voeten en handen) die altijd stabiel cijfer geeft, alleen 2 a 3 procent hoger ligt dan een tang... zo kom ik op 22 a 23. En daarbij oogt de een minder "vet" bij eenzelfde vet% dan een ander.

Vandaag borst, schouders en triceps getraind gevolgd door au-massage

---------- Toegevoegd om 13:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:16 ----------

Zal ook eens een training plaatsen...:o

BORST
incline bench press 4 x 8 x 35kg
incline machine press - small 4 x 10-12 x (machine +)40kg
machine flies 15x20 - 12x25 - 12x25

SCHOUDERS
DB press 8x10 - 8x12 - 8x12 - 8x12
DB side raises 12x4 - 12x5 - 10x6 - 10x7
bent over side raises (polsen wijzen naar achter, alsof je iets uitschenkt) 4x10x3

TRICEPS
liggend french press 3x10x18
dipmachine 10x30 - 10x35 - 10x35 - 10x35
 
Jaaah ik voelde mij vandaag superfit, dagje lekker bank hangen helpt hahaha
En lekkere sterke db shoulder presses ook! lekkere training helemaal trouwens..bent over side raises vind ik ook altijd lekker!
 
Leuk dat je ook weer eens een training post:D. Kan ik ook eens ff zien hoeveel sterker je bent geworden;)
 
Sue, is dat altijd zo'n twee a drie procent hoger met dat apparaat van jou, of weet je dat alleen voor jezelf?
Wilde al eens bij je langsgaan om vetpercentage te laten meten, toen ik erachter kwam dat je ook alleen een weegschaal had. Hoe gaat t trouwens met je bedrijfje?
 
Hey Sue, gaat t allemaal lekker daar??
 
Nice :D. Ik probeer ook weer zo veel mogelijk te volgen :). Als ik geen zin heb in cardio zal het wss wel helpen om hier even te komen piepen :p.
 
Jaaah ik voelde mij vandaag superfit, dagje lekker bank hangen helpt hahaha
En lekkere sterke db shoulder presses ook! lekkere training helemaal trouwens..bent over side raises vind ik ook altijd lekker!
Heb vandaag ook lekker gebankt :D Schrok er van! Side raises, zijn fijn, maar ook... kan ze echt niet zwaar... echt goed uitvoeren kom ik niet verder dan 3 a 4 kilo...mja... voel ze wel!
Leuk dat je ook weer eens een training post:D. Kan ik ook eens ff zien hoeveel sterker je bent geworden;)
hahaha, ja... valt soms tegen... en soms mee :p Jij bent ook sterk zeg!
Sue, is dat altijd zo'n twee a drie procent hoger met dat apparaat van jou, of weet je dat alleen voor jezelf?
Wilde al eens bij je langsgaan om vetpercentage te laten meten, toen ik erachter kwam dat je ook alleen een weegschaal had. Hoe gaat t trouwens met je bedrijfje?
Die afwijking is altijd. Kom maar langs hoor, woon je ook in Rotterdam?
Dank je, jij ook!!!
Hey Sue, gaat t allemaal lekker daar??
Ja :) thankxs for asking!!! Druk hoofd, loggen lukt niet altijd...
Nice :D. Ik probeer ook weer zo veel mogelijk te volgen :). Als ik geen zin heb in cardio zal het wss wel helpen om hier even te komen piepen :p.
Hahaha, ja kom maar, zet ik je wekker wel, schop je uit bed de straat op: RENNEN JIJ!!! :D:D:D:D

En verder... paar dagen nuchter cardio en training... even kijken of ik nog weet

Hoogtepunt van de week:
rug, db row: 2x8x18 - 2x8x20
Bent over row small grip vanaf lage pulley 12x35 (makkie) - 12x45 (ook makkie) - 12x55 (ai, gaat best) - 12x65 (verrassing)
DB curl (met scheppen op eind) 8x8-8x9-8x10-8x10 (nouja, die laatste moest ik een beetje gooien)

weet die training niet meer verder, maar was wel een topdag!

Vandaag borst en triceps
Benchpress 8x30 - 8x40 - 8x50 (Oooh dat is nooit gelukt zonder hulp, stond wel iemand achter voor de zekerheid, en die riep, jij kan best 60... hahahaha... oke, proberen dan...) 4x60 met hulp... Hij zei: je bent te bang! Ik zei: ja! Bang dat ik door mijn schouders schiet...
incline machine press breed 2x8x30 en 2 superset 30-25-20
small grip machine press, machine+30 4x8x12
Cablecrossover 4x8x20
flymachine 10x20 - 10x25 - 8x30 - 10x25

cablepushdown 4x10x30
db extension (overhead hoe noem je die) 8x14 - 3x8x16
overhead cable extension... weet niet meer... :o
 
Joehoe 60kg bench!! Nice!
Ik zie zoieso flinke weights voorbij komen..ook met bent over row.
netjes hoor..af en toe wat minder loggen is niet erg, als je maar wel af en toe een teken van leven geeft:p hahaha
 
  • Like
Waarderingen: Sue
Flinke bench! :D
 
  • Like
Waarderingen: Sue
Goed bezig:):)
 
  • Like
Waarderingen: Sue
Lekker zo iemand die je pusht om toch wat meer te benchen. Je kan vaak toch meer dan dat je zelf denkt. Sterk hoor!
 
Nou zeker sterker dus!!:D
Laat jij de stang met brankdrukken tot op je borst zakken of iets daarboven?
 
Lekkere bench idd...ben je bang dat je door je schouder schiet omdat je eerder een blessure hebt gehad, of gewoon omdat het gewicht zwaar aanvoelt?
 
  • Like
Waarderingen: Sue
Succes en idd nette gewichten :)
 
  • Like
Waarderingen: Sue
Hoppa, 4*60 BP :D, das beter dan sommige van mijn trainingsgenoten :p
 
Joehoe 60kg bench!! Nice!
Ik zie zoieso flinke weights voorbij komen..ook met bent over row.
netjes hoor..af en toe wat minder loggen is niet erg, als je maar wel af en toe een teken van leven geeft:p hahaha
Dank je zal ik doen :)
Flinke bench! :D
Dank je!!!
Lekker zo iemand die je pusht om toch wat meer te benchen. Je kan vaak toch meer dan dat je zelf denkt. Sterk hoor!
Ja af en toe moet dat. Nadeel van alleen trainen... gelukkig zijn er wel jongens om me heen die kunnen helpen... misschien zelf wat eerder durven vragen :o
Nou zeker sterker dus!!:D
Laat jij de stang met brankdrukken tot op je borst zakken of iets daarboven?
Eum... goeie vraag... niet onderkant borst maar net iets daarboven...
Lekkere bench idd...ben je bang dat je door je schouder schiet omdat je eerder een blessure hebt gehad, of gewoon omdat het gewicht zwaar aanvoelt?
Ja, eerdere blessure inderdaad, maar het voelde ook wel verdomd zwaar:eek: Dus volgende keer iets minder mutsen en meer focus op "ik kan het!"

Succes en idd nette gewichten :)
Dank je!
Hoppa, 4*60 BP :D, das beter dan sommige van mijn trainingsgenoten :p
Ow...:o Sta er zelf ook van te kijken...


Na week massage hamstrings en geen beentraining... lage rugpijn nog niet over... en dus toch vandaag wel benen getraind... kan niet, niet benen trainen.
Begonnen met voorzichtig deadlift opgebouwd naar 30 kg met focus op techniek. Ging wel.
Liggende leg curl met DB (tussen de voetjes, haha, gedoe :p) 10x 10-12-14-14kg
zittende legcurl 12x30-35-35-35
toen wilde ik sumosquat doen, maar zelfs met olympische stang alleen deed rug erg pijn. Dus niet gedaan... en dus ook maar geen squat :(
Leg press, laag korte beweging voeten breed... met 20kg - vond rug ook niet fijn, maar even doorheen gegaan.
Leg extension 12x 45-50-60-65 korte beweging focus op de 'druppel'

en nog abb en add en 20 min cardio - 10 minuten fietsen - 20 minuten hond uitlaten (die telt mee :D)
 
Morgen lekker spierpijn. Sterkte met je rugpijn. Ik vind dat altijd een vervelende pijn:o
 
Gek die pijn in de hamstring had ik vorig jaar ook zo erg.
Toch iets wat door trainen is opgekomen maar weet niet waardoor
Had er zelf last van bij de roemeense deadlift.
Weet wel dat als ik die spier meer gebruikte het beter ging
Rust was niet goed voor mij.
hoop dat je er snel vanaf bent
 
Back
Naar boven