Fitness Seller

Sue contestlog 2011 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sue

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
19 apr 2009
Berichten
2.985
Waardering
484
Lengte
1m75
Massa
67kg
Daar zijn we weer :D

Voor mij de derde keer dat ik meedoe... Na de eerste keer kreeg ik de smaak te pakken. Ik ging beter op mijn voeding letten. Heb vorig jaar voor het eerst wedstrijden gedaan in figure/bikini klassen.
Dit jaar wil ik proberen om voor de bf-klasse te trainen. Als het goed gaat na de zomer. Ik heb gemerkt dat het aanzetten van spiermassa bij mij erg traag gaat. Mijn voordeel ligt denk ik in mijn uithoudingsvermogen, wat er ook gebeurd of hoe ik me ook voel... ik ga altijd trainen.
Ik train liefst 5 a 6 keer per week. Als het minder gaat minimaal 4 keer per week. Min 3 keer cardio per week. Voeding is op orde, vergeet alleen soms te eten :D

Doel:
De contest is eigenlijk een tussendoel naar de wedstrijden toe. Ik ben bezig met bouwen en focus op mindere punten: bovenkant borst, rondingen schouders, midden van de rug, meer bilmassa.
Benen zijn redelijk op weg, biceps en triceps ook, rug (behalve invulling midden) komt ook aardig.

Verder wil ik langzaamaan het vetpercentage verlagen, maar het echt cutten begint pas in augustus naar de wedstrijd toe.
Voor de contest wil ik dus een goede pre-wedstrijd-shape laten zien (als je begrijpt wat ik bedoel)

Ik zal binnenkort wat foto's maken van mijn huidige shape... plaats ik dan wel in de beginpost.

1,75 m en (schatting) 65 kg - 22 a 23% vetpercentage

Dames: Succes met alle doelen!!!

En oja, foto, alsnog (let niet op de ouderwetse badkamer, die moet nog verbouwd, en ook niet op de muggenbulten :p)

Afbeelding 29.jpg
 
Laatst bewerkt:
succes sue!!!:thumbs:
 
  • Like
Waarderingen: Sue
Leuk Sue! Succes ermee en ben erg benieuwd naar je huidige staat ;)
 
Succes Sue, je gaat ongetwijfeld weer knallen!!
 
  • Like
Waarderingen: Sue
Succes:D
 
  • Like
Waarderingen: Sue
Heel veel succes!
 
Ik dacht al waar blijven de toppers ;)
 
Leuk, ik ga je volgen.
 
Go girl :banana:
 
  • Like
Waarderingen: Sue
suc6 wijfiej dat het maar 1 groot feest voor je mag worden en die andere mokkeltjes een poepie laat ruike!!
 
leuk dat je weer mee doet!!!! heel veel suc6
 
  • Like
Waarderingen: Sue
Lame

(alsof de rest minderwaardig is)

Nee niet minderwaardig maar Sue heeft natuurlijk wel wedstrijdervaring
Ik schat haar net als vorig jaar in bij de top
Voorlopig zie ik ook maar 4 logs dus ik weet niet of het hier bij blijft maar dan denk ik dat ze wel in de top 3 komt :D
 
Hey Sue, wat leuk dat je mee doet: veel succes! :D
 
  • Like
Waarderingen: Sue
Back
Naar boven