XXL Nutrition

Sue contestlog 2011 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Morgen lekker spierpijn. Sterkte met je rugpijn. Ik vind dat altijd een vervelende pijn:o
dank je! Rugpijn is er nog steeds... en weet eigenlijk niet beter dat het er is, alleen met squat en deadlift baal ik er van... Ik train normaal door pijn heen, maar bij die 2 oefening voel ik soort zenuwpijn en ga ik door mijn rug, dus ja, kan ik er wel doorheen willen gaan, maar dat gaat simpelweg niet. Nouja... kan nie alles hebben he :p
Gek die pijn in de hamstring had ik vorig jaar ook zo erg.
Toch iets wat door trainen is opgekomen maar weet niet waardoor
Had er zelf last van bij de roemeense deadlift.
Weet wel dat als ik die spier meer gebruikte het beter ging
Rust was niet goed voor mij.
hoop dat je er snel vanaf bent
Rust is ook niet goed voor mijn hoofd :p
De week maar 4 keer kunnen trainen, vinnik ook jammer. Wel nog wat cardio gedaan. Morgen weer vol gas de week in :D

Vandaag wezen kijken bij vrachtwagen trekken in Rotterdam. Vond het wel erg gaaf... die explosieve kracht. Leuk om te zien!
 
Nou miss word je wel wakker morgen en hoppa weg rugpijn..ik help t je hopen!
Dat kan zo vervelend zijn als je wel wilt maar t lijf werkt niet mee..
Maarre 4x trainen, is toch zeker zo slecht niet ja..(maar ja in t hoofd hé) succes Sue
 
@Miss H ... ja... het hoofd... vier keer is best prima (voor een keertje :p)

Nou mijn hoofd doet in BB opzicht ook even niet lekker mee... Voelde me afgelopen dagen heel vet... en had het ineens zoooo gehad met dat schone eten... en dat doe ik nu al bijna 3 jaar achter elkaar (soms iets minder streng, afhankelijk van fase en doel - maar altijd bb-gericht)... kip, 7-granen, noten, kiwi, rijst, mager rund, groente.... WHAAAAA!!! BAHBAHBAH!!! Had voor het eerst dat ik 's morgens geen zin had om te eten. Dus maar een simspele shake en volkoren ontbijtkoek, toch iets binnen...
Natuurlijk kan ik het ook niet om dan heel fout te eten... dus ja, ik blijf trouw, maar het gaat er tegen heug en meug in.
En mijn hoofd klopt ook niet... Vandaag op weegschaal gestaan.
1 kilo er af, 1 % vet gedaald, 1 % spiermassa gestegen... weeg nu 63,5 en vet % nu +/- 20,5
Snap er niets van, maar het blijkt dus goed te gaan.

Gister borst en triceps getraind

Vandaag schouders
 
ja, er zijn altijd wel van die dagen dat je het dieten ineens zooo ongelooflijk beu bent... maar dan moet je maar denken dat (als je doorbijt) dat net de momenten zijn die je sterker/beter/... maken dan de rest.
Maar het kan natuurlijk ook geen kwaad om je gedachten even op iets helemaal anders te zetten, anders hou je het niet vol.
Volgens mij ben je trouwens goed bezig, geef die weegschaal maar het voordeel van de twijfel :)
 
Het eten en de schema's zitten gewoon in je systeem:):). hahaha, goed bezig zonder dat je het weet:)
Een vraagje, ben je dezelfde stats als op de foto's??? of minder of beter. De foto's zijn al een tijdje geleden.:):)

Ik neem het terug ik zat nog even op je beginsite te kijken, echt super mooi.:cheer:
Je zit gewoon weer op het rechte pad voordat je het weet, zit toch in je systeem:);)
 
Laatst bewerkt:
Respect hoor Sue, want ik trek dat dus echt niet continue schoon eten..bah dan ben ik t zo zat..maar ik moet zeggen dat die wedstrijden draaien ook geen goed doen voor een normaal eetpatroon op te pakken naderhand..
Dan is je hele metabolisme ****ed up, tenminste dat was bij mij zo..alles hield ik vast in t begin..ook zo frustrerend...
Maar lekker bezig wijffie!! Nice
 
SUEUEUSUEUSUEU Goed bezig. :thumbs:
 
En mijn hoofd klopt ook niet... Vandaag op weegschaal gestaan.
1 kilo er af, 1 % vet gedaald, 1 % spiermassa gestegen... weeg nu 63,5 en vet % nu +/- 20,5
Snap er niets van, maar het blijkt dus goed te gaan.
Das mooi meegenomen dat het beter gaat dan je denkt!! Gewoon lekker doorgaan dus, dan komt het allemaal wel goed!
 
Hoe anti BB dan ook: als je niet zo cleane eten toch in je macro's past, werkt het ook:D..Alleen voelt het in je hoofd zoooo slecht:o..
Wel ijzer sterk trouwens van je dat je al zoveel jaar achter elkaar zo cleqn eet!
 
zooo... knap zeg!!! goed bezig:):cheer::lifter:
 
niet zoveel te melden... waarom kom je dan iets melden...? Nou ik moet van Miss H af en toe een teken van leven geven :p Bij deze...

Lijkt iets meer dikte op de rug te komen. Schouders lijken ook ietsje ronder te worden. Trainen en cardio gaan goed. Leg extions laats 8x65 kg gedaan... nog steeds geen spierpijn... terwijl hamstring hoef ik maar naar te kijken en ik heb spierpijn :p Biceps mogen wel weer een nieuwe prikkel krijgen... zoek nog naar iets nieuws of anders.
 
niet zoveel te melden... waarom kom je dan iets melden...? Nou ik moet van Miss H af en toe een teken van leven geven :p Bij deze...

Lijkt iets meer dikte op de rug te komen. Schouders lijken ook ietsje ronder te worden. Trainen en cardio gaan goed. Leg extions laats 8x65 kg gedaan... nog steeds geen spierpijn... terwijl hamstring hoef ik maar naar te kijken en ik heb spierpijn :p Biceps mogen wel weer een nieuwe prikkel krijgen... zoek nog naar iets nieuws of anders.

:hello::hello:Hai Sue:)

Miss supersetje met de ez-bar??
8breed en dan gelijk..(duh) 8smal..minuutje rust en weer door..
Gegarandeerd spierpijn:p
Nette extension:cool:
 
ik leef ook nog ;)
gelukkig jij ook
 
Fijn toch dat hetbzo goed gaat!
Biceps tip: chinup met smalle grip en handpalmen naar je toe:D
 
Hoofd en lijf zitten vaak een stukje uit elkaar qua belevenis... Komt wel goed hoor!
En zó ontzettend slecht eet je niet wanneer je geen zin hebt in je 'standaard' eten, dus jezelf af en toe die vrijheid gunnen hoor!
 
Dag Sue, heb je tijdje geleden mail gestuurd, zie da je weer bezig bent met de contest, ik wens je veel succes en hoop dat alles in orde met je is...

Grtz
 
niet veel te lezen hier Sue
Daar moet je toch echt iets meer aan doen hoor
 
Weer tijd voor een teken van leven hoor.
 
Ja... wel tijd voor een teken van leven.
Het gaat niet geweldig en das ook niet leuk om te loggen.
Ben eigenlijk al drie jaar aan het tobben. Merk dat het steeds moeilijker wordt, als het niet zo goed gaat om goed te trainen en te eten. Had meer uit de contest kunnen halen, maar lukt gewoon niet. Zal vast wat spiermassa hebben gewonnen, maar had beter gekund. Doe wat ik kan, dat wel.
Dus ik kijk nog even of ik nog foto's inzend. Ga zaterdag een weekje kamperen, even er tussen uit. Dus als ik foto's instuur, dan maak ik ze vrijdag.

Iedereen succes met de laatste loodjes!!!!!
 
Is juist ook reuze interessant om niet alleen de succesverhalen te lezen.

Hoop dat de foto's nog een beetje lukken en anders ook gewoon posten hoor, grote kans dat mensen je veel beter beoordelen dan dat jij jezelf ziet.
 
Back
Naar boven