AndroidHealthClinic

Sue's bouwpakket

Bezoekers in dit topic

Ziet er goed uit suus. Kom je nog een keertje naar bodiez? neem aan dat je nog steeds contact hebt met oma?
 
Ja moeilijk he kiezen,daar is dat wat beter en daar dat...Ik ben op mijn gevoel afgegaan!Zijn vast mooi geworden,succes met je keuze!
 
kijk niet zo boos joh.
kan ik er wat aan doen dat je schouders zo groot lijken ;)

spleet op je borstbeen, komt vast door je push up BH (zit je te dollen hoor)

Wil je mijn gewicht ook consulteren trouwens :)
HAHAHA, dolle man! :p ik keek best nog wel aardig toch...?
ik denk niet dat ik genoeg heb om een streep up te pushen... dus lekker van mezelluf :p
ze kijkt niet boos..maar geconcentreerd haha Mooie foto sue!! Komt echt goeie massa op!! lekker door gaan!
heb echt mijn best gedaan om op de contest foto''s leuk te kijken... ik denk dat het gelukt is, maar ik denk wel vaker dat ik leuk kijk... en dan krijg ik te horen dat ik meer moet lachen... :(
hahahahaha, kijk, zo kan het ook :p
Denk je Miss!
Ziet er goed uit suus. Kom je nog een keertje naar bodiez? neem aan dat je nog steeds contact hebt met oma?
Jep still in contact!
Bodiez is een beetje lastig... is praktisch naast mijn oude werkgever, tamelijk nare herinneringen aan die plek... maar wie weet... als het een keer rustig is... kan niet echt iets over zeggen of dat gaat...

Hoest met jou? Wanneer is jouw wedstrijd...?

Ja moeilijk he kiezen,daar is dat wat beter en daar dat...Ik ben op mijn gevoel afgegaan!Zijn vast mooi geworden,succes met je keuze!

jaaaa, keuze gemaakt... alleen nog tekstje erbij... doe ik morgen... :)
 
Samen trainen bij Bodiez binnenkort? Allebei weer eens wat anders ;)
(wel even wachten tot dit project over is: waarsch. eind van de maand)
 
@Dwarf: das al een stap te ver... uberhaupt in die buurt komen is al een grote stap... dus gewoon same old place :p trainen ook goed?
 
Vooruit dan maar!
Zal ik dan eens niet vergeten te betalen dan? :engel:
 
HAHAHA, dolle man! :p ik keek best nog wel aardig toch...?
ik denk niet dat ik genoeg heb om een streep up te pushen... dus lekker van mezelluf :p

:)

dacht dat moeder natuur bij jou ook niet zuinig was geweest, maar goed ik geloof je nu meteen (zeker nu je zo sterk bent) :)
 
Kiezen valt niet mee he als je zoveel foto´s hebt:D. Ik heb uiteindelijk toch maar voor een foto gekozen waar mijn hoofd niet zo jofel opstaat maar mijn fysiek wel het beste eruit ziet (in mijn ogen dan;))..hoe moeilijk heb soms ook te accepteren is, het gaat hier toch om een beoordeling van je fysiek:( of toch::)?!
 
Jep still in contact!
Bodiez is een beetje lastig... is praktisch naast mijn oude werkgever, tamelijk nare herinneringen aan die plek... maar wie weet... als het een keer rustig is... kan niet echt iets over zeggen of dat gaat...

Hoest met jou? Wanneer is jouw wedstrijd...?
Alles op zn tijd.

Gaat wel aardig met mij, nog altijd niet tevreden ;) 7 november is de datum (NAC).
 
Vooruit dan maar!
Zal ik dan eens niet vergeten te betalen dan? :engel:
hahahaha! Ja, want nu kijkt ie mij steeds boos aan :p (nee hoor, denk dat ie het zelf ook is vergeten)
Welke is 't geworden?
Wat jij zei, man vond het ook, dus jullie hebben gelijk :p Ik mail je vanmiddag effe met de tekst
dacht dat moeder natuur bij jou ook niet zuinig was geweest, maar goed ik geloof je nu meteen (zeker nu je zo sterk bent) :)
Goed zo!
Ach, ook wat dat betreft mag ik niet klagen hoor, voor mij is het precies goed!
Kiezen valt niet mee he als je zoveel foto´s hebt:D. Ik heb uiteindelijk toch maar voor een foto gekozen waar mijn hoofd niet zo jofel opstaat maar mijn fysiek wel het beste eruit ziet (in mijn ogen dan;))..hoe moeilijk heb soms ook te accepteren is, het gaat hier toch om een beoordeling van je fysiek:( of toch::)?!
wat mij betreft wel hoor! Al trek je een zak over je hoofd... (ja het gebeurd :p)
Alles op zn tijd.

Gaat wel aardig met mij, nog altijd niet tevreden ;) 7 november is de datum (NAC).
Nog altijd niet ontevreden hahaha, dat klinkt wel weer lekker :p Het gaat goed dus! Ben benieuwd hoor, hebt al behoorlijke progressie gemaakt afgelopen jaar!
 
Kiezen valt niet mee he als je zoveel foto´s hebt:D. Ik heb uiteindelijk toch maar voor een foto gekozen waar mijn hoofd niet zo jofel opstaat maar mijn fysiek wel het beste eruit ziet (in mijn ogen dan;))..hoe moeilijk heb soms ook te accepteren is, het gaat hier toch om een beoordeling van je fysiek:( of toch::)?!

Je overdijft echt, hoofd ziet er gewoon normaal uit!

Wat jij zei, man vond het ook, dus jullie hebben gelijk :p Ik mail je vanmiddag effe met de tekst

:thumbs:
 
Mooi! Maar ze zijn ieniemienie :( (of ligt dat aan mij?)
 
hahaha, ja ieniemie... omdat je maar 100 kb mag oploaden en ik geen zin had om foto voor foto te uploaden (luie donder :p)
 
ziet er klein ook al goed uit ;)
 
He bah! kom ik in een vrouwenlog kijken..gaat het over ongesteldheid!:mad:


J/k Sue...mooie lijn al hoor op je borst! Benieuwd naar de eindfoto's!
 
He bah! kom ik in een vrouwenlog kijken..gaat het over ongesteldheid!:mad:


J/k Sue...mooie lijn al hoor op je borst! Benieuwd naar de eindfoto's!

A joh, dat lijkt maar zo! Wat mij betreft bestaat het ook niet :p

-

(om een lang verhaal kort te maken) Vandaag knoop doorgehakt... nieuwe sportschool, bodies Charlois.
Ga zo toch maar proberen te stemmen, loop er al dagen tegenaan te hikken, vind het lastig... alle meiden hebben hard gewerkt...
Ga denk ik vooral uit BB oogpunt kijken, en naar progressie (bij begin en eindfoto)...

En oja... terug naar mijn oude log...

En DUBBEL OJA: Iedereen bedankt voor het stemmen!!! Ben er helemaal :o van...


:)
 
Back
Naar boven