XXL Nutrition

Suge Knight beschoten

Bezoekers in dit topic

Menace

Cool Novice
+15 jaar member
Lid geworden
11 aug 2005
Lengte
1m83
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat een gezellige party zou moeten worden voor Kanye West ter ere van z'n album release en optreden bij de 2005 MTV Music Awards liep uit op een schietparty waarbij volgens een ooggetuige meer dan 6 keer werd geschoten op niemand minder dan Suge Knight.

De dader is ter plekke in de kraag gevat door de politie, wie hoe en waarom is nog niet duidelijk op dit punt. Suge is opgenomen in het ziekenhuis en is buiten een schotwond in z'n been verder ok.

Brolly

DON
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
30 aug 2004
nooit van gehoord :scratch:

rambo3

Cool Novice
+15 jaar member
Lid geworden
26 mei 2005
hij gaf 2pac een contract toen. maar verdient. hij heeft altijd praatjes enzo.

spiertje16

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
6 dec 2004
deze ****er hou ik persoonlijk verantwoordelijk voor 2pac zn dood

OP
Menace

Menace

Cool Novice
+15 jaar member
Lid geworden
11 aug 2005
Lengte
1m83
Hey spiertje16, lees dit eens als je er zin in hebt (stukje uit een interview met Suge)

Did you know the main dirty cop named in the suit, this David Mack?

Hey, look. Hey look, I didn’t know none of those dudes...

And as Suge says this, he snatches my tape recorder from the table and clicks it off. His face darkens and he leans in toward me and…

…Let’s just say that a rather tense exchange takes place between men, one that ends with me deciding to change the subject. I look back through my notes, and after asking a few more music-related questions, I excuse myself to take a piss.

When I return to the table minutes later, I find Suge arguing with a drunk dude—White, thirtyish, 6 feet, maybe 190—who’s being a little too aggressive for his own good.

“I’m saying,” says Drunk Dude, slurring his words, “I know who you are and...”

“You see me on the mutha****in’ phone,” says Suge, “talking to my girl.”

“We already talked about that.”

Suge stands up, shoulders slightly cocked, veins swelling on his neck, his voice a low growl. “You see me on the mutha****in’ phone, mutha****a.”

“Just sit down, man,” says Drunk Dude. “Sit down.” He reaches out to steer Suge to his seat...and, wham!... He gets a hard paw to the chest cavity that sends him back three feet.

“Don’t put your ****in’ hands on me!” says Suge.

Drunk Dude recovers and, amazingly, stumbles back toward Suge. “Come on, man. I practically started Priority Records with Bryan Turner.”

Just when it looks like Drunk Dude’s gonna get knocked out, Suge steps to the side to check the guy’s reflexes. Realizing there’s no real threat, he relaxes a bit. “Man you need to get a cab,” he says.

“I live 20 houses up.”

“I hope you ain’t driving.”

“I live 20 houses up.”
Die David Mack was bij Deathrow Records in dienst (politie agent) om moorden te plegen, inclusief die van Biggie en misschien ook Tupac...

Yzord

VIP ŸžõrЙ
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
20 jul 2005
Lengte
1m76
Massa
100kg
Van mij had hij dood mogen zijn. Arrogante k*tvent.

acidreign

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
18 nov 2004
jup heb die reportage ook gezien, flikke in dienst bij deathrow indertijd... echt gestoord.

OP
Menace

Menace

Cool Novice
+15 jaar member
Lid geworden
11 aug 2005
Lengte
1m83
Het gaat wat worden als hij dood is, dan gaan er opeens heel veel monden geopend worden die nu nog angstvallig dicht gehouden worden..., ben benieuwd wie dit heeft gedaan en met welke reden, dit had ik al eerder en erger verwacht. Die gozer zit constant in de gevangenis en doet allerlei shit en ontkent het ook alsof zijn neus bloed.

Santoz

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
28 jan 2004
Ik begrijp niet dat deze gast nog niet op een kerkhof ligt eerlijk gezegd, hij is puur en puur maffia. Waar deze man is duiken problemen op, weirdo :)

guardian

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
4 jan 2005
Die kerel heeft gewoon al meeega veel geluk gehad dat ie nog leeft...Zal ook niet de laatste keer zijn dat ie zoiets meemaakt. toen Tupac vermoord is werd hij ook al met enkele kogels geraakt. Is volgens mij trouwens ook een grote vergissing geweest van Tupac om bij death-row te gaan, gewoon om wraak te nemen op BAD BOY-records omdat ie dacht dat puffy en biggie hem hadden laten neerschiete... deathrow en suge zijn gewoon pure maffia en pac kon zn mond nooit houden, maakte massa's vijanden... hij werd dus een gevaar voor elke rapper die niet één van zn homie's was... desalniettemin de beste rapper ooit :cool:

Gorilla-Man

Competitive Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
11 feb 2004
spiertje16 zei:
deze ****er hou ik persoonlijk verantwoordelijk voor 2pac zn dood
Maar jij weet er dan ook alles vanaf, is te hopen voor je dat zodra je uit de puberteit bent met gepaste schaamte terug kijkt naar de tijd waarin je 2pac, de stoere wijze neger, aan het verheerlijken was

Laat al de gasten die ouwehoeren dat ze het zo zwaar hebben (wat in nederland sowieso nooit het geval is, je kan werken je kan naar school) maar eens wat minder mauwen en gewoon normaal leven ipv de stoere ghetto thug uit te hangen

roxxe

Massive Warrior
+15 jaar member
Lid geworden
9 mei 2004
check this out
[Link niet meer beschikbaar]

delguy

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
2 feb 2004
Gorilla-Man zei:
Maar jij weet er dan ook alles vanaf, is te hopen voor je dat zodra je uit de puberteit bent met gepaste schaamte terug kijkt naar de tijd waarin je 2pac, de stoere wijze neger, aan het verheerlijken was

Laat al de gasten die ouwehoeren dat ze het zo zwaar hebben (wat in nederland sowieso nooit het geval is, je kan werken je kan naar school) maar eens wat minder mauwen en gewoon normaal leven ipv de stoere ghetto thug uit te hangen

WORD!!!!!

Ik bedoel ja je hebt gelijk :) Ik luister zelf wel graag naar 2pac maar ik weet realiteit en fictie goed te scheiden gelukkig :p

Gorilla-Man

Competitive Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
11 feb 2004
roxxe zei:
check this out
[Link niet meer beschikbaar]
Lol prachtig filmpje :thumbs:

Het is zo verschrikkelijk om te zien, het hele urban gedoe dat tegenwoordig zo in is bij k*tmannetjes van 13-14 jaar (het zogenaamde leven van de straat, allemaal direct overgenomen van wat men op tv ziet aangezien er in nederland geen echt straatleven is) die 50 Cent nadoen ipv gewoon naar school te gaan, snap niet dat die onzin zo verheerlijkt wordt

guardian

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
4 jan 2005
idd een vet filmpje... wel grappig maar tegelijk ook heel triest :sad: , totale normloosheid... have mercy on them nigga's :twitch:

pat21

Lamme tak
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
20 nov 2002
6x keer geschoten en dan maar 1 in een been krijgen :no: slecht

roxxe

Massive Warrior
+15 jaar member
Lid geworden
9 mei 2004
ach iedereen heeft wel z'n idolen, ik had nirvana, metallica, sepultura
tijden veranderen gorillaman

spiertje16

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
6 dec 2004
Gorilla-Man zei:

wel grappig
hoe jij als persoon o zo toch met nuchtere gedachte loopt te praten over wat wel goed is en wat niet
denk je nou echt dat ik niet weet hoe hij was
en denk je nou echt dat ik het goedkeur hoe hij heeft geleefd
de ironie
ketel verwijt de pot
dat ik de teksten goed vind klinken betekend niet dat ik hem verheerlijk
en me avatar is een betuiging van respect
want niemand mag voor woorden worden doodgeschoten net als bij pim
omdat het in hokjes stoppen van de irrationele gedachte dat elke puber zich misdraagt oftwel dingen slecht inschat is achterhaald
zoniet loop ik dan toch wel een stuk voor op mijn leeftijdsgenoten
en op je andere post heb ik geen commentaar want ik heb toch alang gemerkt dat je een of andere hekel hebt aan urban/hiphop
en voor de duidelijk
ik verafschuw elke vorm van die getto wanabees thugs en criminelen
ik kan alleen respect en begrip tonen voor shakur niet meer en niet minder
in tegenstelling tot over wat jij denkt

spiertje16

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
6 dec 2004
Gorilla-Man zei:
Lol prachtig filmpje :thumbs:

Het is zo verschrikkelijk om te zien, het hele urban gedoe dat tegenwoordig zo in is bij k*tmannetjes van 13-14 jaar (het zogenaamde leven van de straat, allemaal direct overgenomen van wat men op tv ziet aangezien er in nederland geen echt straatleven is) die 50 Cent nadoen ipv gewoon naar school te gaan, snap niet dat die onzin zo verheerlijkt wordt
4 havo
hopelijk volgend jaar me examen doen en doorstromen naar hbo

Santoz

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
28 jan 2004
guardian zei:
desalniettemin de beste rapper ooit :cool:

Droom zacht verder.

Al wie dat beweert moet dringend naar échte hiphop gaan luisteren.
Toegegeven ik vind Tupac lyrisch goed, maar de kritiek van sommigen op het tegenwoordige "gangsta"-gedoe is méér dan terecht.
Ik luister sinds m'n 10 onafgebroken naar hiphop en ik kan je 1 ding zeggen: het feit dat breezers en wiggers zichzelf associëren met 'het straatleven', 'drugdealers' en 'pimps' is echt zonde voor mensen die echt openstaan voor de muziek.

Hiphop heeft niks te maken met imago, hiphop moet je 'voelen' en daarbij maakt het geen zier uit welke afkomst of achtergrond je als mens hebt, hiermee doel ik op gasten die graag gangster zijn maar wel lekker knus op de pc van mama en papa zitten terwijl ze uitleggen hoe 'leip' ze wel zijn.

Het staat iedereen vrij om bepaalde muziek graag te horen maar ga alsjeblief niet doen alsof je op de eerste rij zit!

Naar boven