XXL Nutrition

suggesties volgende kuur?

Bezoekers in dit topic

comet

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
16 jan 2003
Berichten
48
Waardering
0
Welgewaardeerde BB-wizards,

Onlangs(november) heb ik mijn 1e kuurtje van strombatabs en dianaboltabs afgerond.
Op zich leuke resultaten geboekt.(ongeveer 8 kilo winst)

Echter de resultaten beginnen iets te vervagen.
Nu wil ik binnen twee maanden beginnen met mijn volgende kuur.

Mijn voorkeur gaat nu uit naar twee injectables.
Want heb het idee dat dit meer te bieden heeft.

Hebben jullie suggesties voor deze volgende kuur?
Ben op zoek naar een kuur, welk mij droge blijvende spiermassa bied.(wie niet)
Ik dacht zelf aan de duur van een week of 10.

Ik weeg 85 kilo en ben ronde de 1.78 mtr

Misschien dat jullie ook een indicatie hebben wat ik hiervoor uit moet geven.

Alle reacties zijn welkom.

B.V.D.
 
Ik probeer AAS gebruik niet te stimuleren ( en hoop dat de rest van het board dit ook niet doet) Dus ik vertel niet wat je moet gebruiken.. maar als jij zelf al een voorstel hebt wil ik wel graag vertellen wat je kan aanpassen en wat beter kan.
 
standard bread & butter kuur, maar zoals hulk zegt ik stimuleer niks en als ik jou was zou ik nog even wachten en kijken hoeveel je nog kan houden.

Het zou wel een beetje vrowg zijn om nu alweer te gaan kuren. dus kijk eerst eens over een maandje of 2-3 wat je nog vast heb kunnen houden

succes

p.s. hulk prikt zo een dodelijk schematje in elkaar hoor :p
 
Een kuur kan nooit 100% blijvende spiermassa garanderen, reken daar dus niet op. Verder het behoud hangt niet zozeer af van wat voor as je gebruikt, maar wat je na de kuur allemaal doet om je bekomen massa te behouden.
Goed, je gaat naar injects, ik zou in elk geval zorgen voor een test variant.
Maar post eens een schema waarvan jij denkt dat het ok is, daar kunnen wij dan de nodige veranderingen in aanbrengen als dat nodig moest zijn.
 
Vind dat als je nog 2 maanden wacht heb je ruim 3 maanden tussen je kuur in zitten. Is denk ik wel de minimale grens. Kom zelf maar met wat je wilt gaan stacken, zo kunnen we ook zien of je er zelf tijd in hebt gestoken of dat je alleen maar ff snel groot wilt worden. Je zal merken dat je eerste kuur heb je weinig terugval. Als je verder gaat kuren zal de terugval groter worden.

succes en post ff je stat, eetschema en trainingschema.
 
bedankt voor de reacties.

Er staat mij nog een hoop te doen en een hoop kennis te vergaren.
Wat dat aan gaat kan ik hier mijn slag wel slaan.

p.s. wat is een cutting kuur?
 
Cutten staat meer voor het droger krijgen van je lichaam zodat je spieren beter zichtbaar worden.

Je zou ook beter je voedselschema, trainings schema/verleden kunnen vermelden voor goede hulp.
En zorg dat je weet waar je mee bezig bent, as is niet zomaar iets om mee te spelen. Het blijven medicijnen.

Het grijpen naar as is immers een makkelijke manier om snel resultaten te zien, maar je moet ze ook kunnen behouden zonder een volgende kuur.
 
Originally posted by comet
bedankt voor de reacties.

Er staat mij nog een hoop te doen en een hoop kennis te vergaren.
Wat dat aan gaat kan ik hier mijn slag wel slaan.

p.s. wat is een cutting kuur?

Kijk eens op www.Bodypage.nl voor info over verschillende AAS.
en allerhande informatie.
 
Kijk eens bij de sticky in de steroiden sectie, daar staan een aantal voorbeeld kuren.
 
Inmiddels wat meer informatie opgedaan op dit forum.
Ik hield me normaal niet bezig met wat ik at, vond het te moeilijk en onnodig om alles bij te houden.
Wist wel dat het belangrijk was goed te eten.
Ik vrat gewoon alles wat op mn weg kwam en het liefst zo veel mogelijk.

Maar dankzij de sticky in voedingafdeling en hier kan ik wat profesioneler te werk gaan.
Nogmaals thanx voor de info.
ik hoop in de toekomst meer toe te kunnen gaan voegen aan dit forum.

Maar ga voorlopig alleen lezen wat ik tegenkom.
 
moge pik!! hoe isie met je dike kop..haha
gewoon een liter test en een liter deca komt alles goed.
 
Back
Naar boven