Fitness Seller

Suggesties voor dieet

Bezoekers in dit topic

iKsZ

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
267
Waardering
0
Oke misschien een vervelende nieuwe topic maar ik weet me echt geen raad met het samenstellen van mijn dieet. Doelstelling voor juni is zoveel mogelijk aan te komen desnoods met zo´n 5 a 10% hogere vetpercentage. Nu weeg ik 55kg met 10,1%. Ik kom niet zo snel aan.

Mijn tijden die ik kan eten:
s´ochtends:
na het ontwaken 7u
tussen 8:45 en 9:30, 1 kwartier

tussen 12 en 13u, een half uur

tussen 15 en 16u, 1 kwartier

18:30, 1 kwartier (liefst tussendoortje ivm avondeten)

19:30 avondeten (dit is tevens mijn maaltijd voor het trainen)

tussen 22u en 22:30u (na het trainen en/ of voor het slapen)

Nog wat extra gegevens:
Ik eet zeer weinig in 1 keer en kauw langzaam hehe. Keukenheld ben ik ook niet dus ik hou het zo simpel mogelijk. Dus brood, gekookte eieren, brinta, kwark, weightgainers. Avondeten wordt gewoon gemaakt thuis dit is niet precies gebalenceerd op bb-niveau maar wel gezond en schoon.

Misschien de zoveelste topic met dezelfde vraag en ook saai maargoed ik kom er echt niet uit.

Gaarne uwe tips! ;)
 
hoelang ben je?

ben je van plan ietwat te investeren?

wat eet je nu ongeveer?
 
Ben 1.68m. Nu eet ik ongeveer op een dag:
12 boterhammen, avondeten, 2 fruit, na sporten eiwitshake en nog wat weightgainer over de dag verdeeld. S´ochtends brinta of cruesli.

Dus dieet moet nog heel wat aan veranderd worden.
Investeren op zekere mate. Moet natuurlijk wel haalbaar, betaalbaar zijn en niet voor een korte termijn maar als het goed is een lange lange tijd.
 
Originally posted by iKsZ
Oke misschien een vervelende nieuwe topic maar ik weet me echt geen raad met het samenstellen van mijn dieet. Doelstelling voor juni is zoveel mogelijk aan te komen desnoods met zo´n 5 a 10% hogere vetpercentage. Nu weeg ik 55kg met 10,1%. Ik kom niet zo snel aan.

Mijn tijden die ik kan eten:
s´ochtends:
na het ontwaken 7u
20 g whey met water gemengd, daarna
3- 4boterhammen met boter/100 ghavermout/100 g rijst + 250ml kwark/ 100 g kip/bakje tonijn

tussen 8:45 en 9:30, 1 kwartier
3 boterhammen met kipfilet

tussen 12 en 13u, een half uur
3- 4boterhammen met boter/100 ghavermout/100 g rijst + 250ml kwark/ 100 g kip/bakje tonijn

tussen 15 en 16u, 1 kwartier
3- 4boterhammen met boter/100 ghavermout/100 g rijst + 250ml kwark/ 100 g kipf/bakje tonijn

18:30, 1 kwartier (liefst tussendoortje ivm avondeten)
2 glazen magere melk

19:30 avondeten (dit is tevens mijn maaltijd voor het trainen)


postworkout shake :

40 g whey + 1 dextrose per kg lichaamsgewicht gemengd met water

tussen 22u en 22:30u (na het trainen en/ of voor het slapen)
3- 4boterhammen met boter/100 ghavermout/100 g rijst + 250ml kwark/ 100 g kipfilet/bakje tonijn en beetje lijnzaad olie

Nog wat extra gegevens:
Ik eet zeer weinig in 1 keer en kauw langzaam hehe. Keukenheld ben ik ook niet dus ik hou het zo simpel mogelijk. Dus brood, gekookte eieren, brinta, kwark, weightgainers. Avondeten wordt gewoon gemaakt thuis dit is niet precies gebalenceerd op bb-niveau maar wel gezond en schoon.

Misschien de zoveelste topic met dezelfde vraag en ook saai maargoed ik kom er echt niet uit.

Gaarne uwe tips! ;)

zo moet het werken..
 
Oke hier kan ik wat mee, bedankt!
Zijn er voor alle dingen die je hebt gegeven ook andere alternatieven? Voor afwisseling e.d.?

Is er eigenlijk ook een site waar je alles wat je per dag eet in kan en dat er voor je berekend wordt hoeveel kcal je per dag komt?
 
die afwisseling zit er al in he..
:D


ja die sites zijn er
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]

insuline index..

[Link niet meer beschikbaar]
 
Ja snap ik maar misschien hebben anderen nog andere suggesties. Aan de hoeveel kcal zit je eigenlijk met dit dieet?
 
Back
Naar boven