MuscleMeat

Suggesties voor mijn schema? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

RobinOSRS

Novice
Lid geworden
14 okt 2020
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
66kg
Vetpercentage
14%
Hey iedereen,

ik fitness nu ongeveer een half jaar als je de lockdowns niet mee telt en ik merk er heel veel van. Ik ben van zwaar ondergewicht (50kg, 1.87m) naar minder zwaar ondergewicht (66kg, 1,90m) gegaan en ik heb weer energie en motivatie om de dag doorheen te gaan. Ik hoop dat de sportscholen snel weer openen en daarom dacht ik dat het nu de tijd is om wat andere mensen hun mening te vragen naar mijn schema, ik zoek vooral naar suggesties voor oefeningen die jullie goed bevallen en kritiek is ook altijd welkom. Dit schema bevalt me op dit moment wel goed maar het is altijd leuk om wat dingen te veranderen om het vers te houden.

Link naar schema: https://gyazo.com/d10b41c33483d7c849413333678001ce?token=2aa05680aad287b7d23502329d5da50e
 
Hey iedereen,

ik fitness nu ongeveer een half jaar als je de lockdowns niet mee telt en ik merk er heel veel van. Ik ben van zwaar ondergewicht (50kg, 1.87m) naar minder zwaar ondergewicht (66kg, 1,90m) gegaan en ik heb weer energie en motivatie om de dag doorheen te gaan. Ik hoop dat de sportscholen snel weer openen en daarom dacht ik dat het nu de tijd is om wat andere mensen hun mening te vragen naar mijn schema, ik zoek vooral naar suggesties voor oefeningen die jullie goed bevallen en kritiek is ook altijd welkom. Dit schema bevalt me op dit moment wel goed maar het is altijd leuk om wat dingen te veranderen om het vers te houden.

Link naar schema: https://gyazo.com/d10b41c33483d7c849413333678001ce?token=2aa05680aad287b7d23502329d5da50e
Je wilt er wel invliegen met meteen 6 dagen per week. Niet per see slecht maar een gekend beginner schema zoals 5x5, wendler... lijkt mij nuttiger. Toch blijft het belangrijkste dat je het zelf leuk vind, geen blessures oploopt en je het vol kunt houden...

mijn suggestie is focus vooral op compounds en leer de bewegingen correct aan.
 
Ik weet zeker dat ik alle compounds goed genoeg doe aangezien ik vaak samen sport met een ex competatieve power lifter die me de correcte vorm heeft aangeleerd. En 6 dagen bevalt me goed vooral door de extra motivatie die ik erdoor krijg doordat me favoriete activiteit van de dag meestal sporten is.
 
Back
Naar boven