AndroidHealthClinic

Suiker- en Aspartaamvrije frisdranken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Larssonn

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
25 sep 2010
Berichten
3.702
Waardering
449
Lengte
1m88
Massa
87kg
Suiker- en aspartaamvrije frisdranken, welke vinden jullie de lekkerste? Ik zoek een lekkere verfrisser waarbij ik me geen zorgen hoef te maken om suikers. Op aspartaam reageer ik ook niet goed dus dat mag er ook niet inzitten. Tips iemand?
 
Ik pers vaak een citroen uit, doe er wat koude vruchtenthee bij en maak het zoet met vloeibaar stevia extract. Geen zorgen om de suiker en niet zo'n experimentele zoetstof maar toch een stuk lekkerder dan de hele dag water drinken.
 
wat merk je als je aspartaam nuttigt dan?
 
Krijg ik een onzuivere huid van.
 
Koffie, thee en water..

---------- Post toegevoegd Thu 4 Aug 2011 om 19:40 ----------

Krijg ik een onzuivere huid van.

En ook al van pre workouts? Het moet niet gekker worden. Ik denk dat jij eens goed naar je voeding moet gaan kijken, volgens mij ligt het probleem ergens anders.
 
Ja, ben daar heel gevoelig voor. Als ik teveel suiker binnen krijg of zuivel en dergelijke dan krijg ik gewoon hier en daar weer een plekje. Elke keer merk ik het weer als ik niet goed genoeg op m'n voeding let.
 
Na je pubertijd gaat dat wel over..
Je kunt eventueel biergist tabletje gaan slikken. Kun je gewoon halen bij de drogisterij. Dat zuiverd je bloed, en na een week of twee, misschien drie zul je ook merken dat de kwaliteit van je huid verbeterd.
Van tijd tot tijd een sauna pakken helpt ook, en vooral geen 'agressieve' shampoo's en zepen gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
crystal clear is gewoon kleurloze cola light

spa rood is het enige alternatief op gewoon water
 
Wat denk je.. dat als je geen puistjes e.d. hebt, dat je in eens een ''mooi boy'' wordt? .. Zet je voeding eens online, wil wel zien wat je eet, en je zit trouwens nog in de groei, dan is het normaal dat je pukkeltjes en puistjes krijgt. Ook zal dat ene beetje aspartaam geen snars uitmaken, stel je niet zo aan. Man up
 
Laatst bewerkt:
Je begrijpt toch wel dat ik graag een schone huid behoudt. Pukkels maakt me ook onzekerder en zit dan minder lekker in m'n vel.

Ik zit nu aan de vit B5 en dit helpt heel goed. Alleen moet nog steeds op m'n voeding letten.
 
Je begrijpt toch wel dat ik graag een schone huid behoudt. Pukkels maakt me ook onzekerder en zit dan minder lekker in m'n vel.

Ik zit nu aan de vit B5 en dit helpt heel goed. Alleen moet nog steeds op m'n voeding letten.

Ok

Hoe ziet je voeding eruit? misschien kun je daarop geholpen worden voor eventuele verbeteringen
 
Ik neem gewoon spa rood met een citroen erin geperst. Erg verfrissend en gezond. Apart van frisdranken, is het ook belangrijk kauwgum zonder aspartaam te nuttigen.

Gevonden op www.iherb.com: diverse soorten kauwgom zonder aspartaam en zonder suiker, ik ben er lang naar op zoek geweest.

Mijn favoriet, spearmint van B-Fresh: http://www.iherb.com/m/B-Fresh-Inc-B...ces/16661?at=0.

Maar deze Energy gum is ook goed: http://www.iherb.com/m/B-Fresh-Inc-S...ces/16667?at=0.

Andere merken: Peelu en Xlear Inc (Xclear), maar B-Fresh is de beste (geen import uit China en uitsluitend natuurlijke ingrediënten).

De prijzen zijn goed, verzendkosten slechts 4$ en over 40$ krijg je ook nog eens 10% korting. Gebruik kortingscoupon UYO321 en je krijgt nog eens 5$ extra korting!
 
en weer zo'n k*tspambot.
 
Back
Naar boven