AndroidHealthClinic

Suikerbrood???

Bezoekers in dit topic

Nigger

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
0
Zou je de AA na het trainen af en toe kunnen vervangen door suikerbrood tijdens het cutten???
Een vriend van me zegt van wel.

Weten jullie iets ???

Suikerbrood is lekkeurrrr :lick:

Maja, de naam zegt het al he... veel suiker.

Ja idd, zit dus vol met sucrose en andere dingen met hoge gi... Ik zou toch voor dextrose of AA gaan, omdat daar dextrose inzit..

Oke dan helaas geen suikerbrood

Dat argument is niet zo zinvol.. dextrose is nog sneller dan sucrose. Maltodextrine wat ik zelf gebruik heeft zelfs een GI van 110.

Na je training zijn snelle KH juist helemaal niet slecht. Niks mis met zo'n junkfood als suikerbrood denk ik zo.. Goedkoop bovendien.

Espi

Originally posted by Esperantisto
Dat argument is niet zo zinvol.. dextrose is nog sneller dan sucrose. Maltodextrine wat ik zelf gebruik heeft zelfs een GI van 110.

Na je training zijn snelle KH juist helemaal niet slecht. Niks mis met zo'n junkfood als suikerbrood denk ik zo.. Goedkoop bovendien.

Espi

vergeet niet dat er in suikerbrood behalve suiker ook nog behoorlijk wat vetstof zit.

eneuh die snelle KH, de bloem waarmee suikerbrood word gemaakt heeft een erg lage voedingswaarde, dus het enige voordelige is de suiker (en de smaak)

blijf toch maar bij je sportdrank...

:D

Het gaat in dit geval niet echt om de snelheid, maar om het soort koolhydraat. Suiker = voor 50% fructose wat als eerst in de lever als glycogeen wordt opgeslagen. Dat betekent dat er minder glucose naar de spieren gaat en dat is juist hetgene wat de meeste willen na de training.

Back
Naar boven